ساعت جدید بوگاتی توربیون

این شاهکار هنری، ساعت جدید بوگاتی است؛ ترکیب حیرت‌انگیز دنیای ساعت و خودرو

شرکت جیکوب اند کو با همکاری کمپانی خودروسازی بوگاتی از ساعت جدیدی موسوم به توربیون با طراحی خیره‌کننده رونمایی کرده است.

جیکوب اند کو که پیش از این و در سال 2020 با همکاری بوگاتی از ساعتی موسوم به شیرون توربیون رونمایی کرده بود، اخیرا بار دیگر و به مناسب معرفی هایپرکار جدید شرکت فرانسوی با نام بوگاتی توربیون 2026، از ساعتی جدید رونمایی کرده است که طراحی مسحورکننده‌ای دارد.

ساعت جدید بوگاتی توربیون یک شاهکار هنری است

در سال 2020، ساعت شیرون توربیون توسط جیکوب اند کو در تعداد 250 دستگاه و با قیمت 280 هزار دلاری، معادل 16 میلیارد و 800 میلیون تومان معرفی شد.

بعد از گذشت چهار سال از این اتفاق، حالا و کوتاه زمانی بعد از رونمایی خودرو جدید بوگاتی با نام توربیون، جیکوب اند کو نیز از ساعت جدیدی با همین نام رونمایی کرده که به‌گفته این شرکت، قرار است نمادی از دستاوردها، پیچیدگی‌ها و طراحی ظاهری جدیدترین هایپرکار بوگاتی باشد.

این ساعت جذاب از یک بدنه تیتانیومی مشکی‌رنگ با 16 پیستون تیتانیومی برخوردار است که متحرک هستند و در مدت زمان 20 ثانیه، به‌شکل زیبایی به فعالیت درمی‌آیند. این ساعت، به‌واقع یک اثر هنری بی‌نظیر است که در عصر ساعت‌های هوشمند تکراری و عموما مشابه، بسیار خاص و منحصربه‌فرد ظاهر شده است.

بنا بر اعلام جیکوب اند کو، در طراحی 10 بخش از ساعت جدید مستقیما از خودرو توربیون واقعی الگوبرداری شده است. فارغ از این موارد، این شرکت تاکید کرده که شکل کلی طراحی ساعت نیز به خودرو توربیون شباهت دارد.

ساعت جدید بوگاتی

گفتنی است که پروژه ساعت توربیون از سپتامبر 2022 کلید خورد و بعد از بازدید تیم جیکوب اند کو از استودیوی طراحی خودروساز فرانسوی، کار مشترک دو شرکت از 2023 آغاز شد. ساعت توربیون در واقع حاصل 18 ماه همکاری مشترک این دو شرکت است.

لازم به ذکر است، ساعت توربیون تنها در تعداد 150 دستگاه تولید می‌شود و قیمت آن نیز 340 هزار دلار، معادل 20 میلیارد و 400 میلیون تومان خواهد بود.

از دست ندهید:
سه ویژگی باورنکردنی بوگاتی توربیون که از آن یک خودروی افسانه‌ای می‌سازند گلکسی واچ FE با قیمتی عجیب معرفی شد؛ قاتل ساعت های فیک بازار اینجاست شکایت فورد از جان سینا؛ چرا ماشینت رو فروختی این لندرور دیفندر حیرت انگیز، دست‌پخت جدید کوروش منصوری است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*