فلایت رادار

مشاهده هواپیماهای در حال پرواز به صورت زنده با فلایت رادار

اگر زیاد با هواپیما سفر می‌کنید یا دوستان و نزدیکانی دارید که تعداد سفرهای هوایی زیادی را در طول سال انجام می‌دهند، به احتمال زیاد اپلیکیشن فلایت رادار ۲۴ برای شما مناسب است. این اپلیکیشن یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در حوزه سفر هوایی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌صورت زنده مسیر حرکت تعداد زیادی از پروازهای داخلی و خارجی را بر روی نقشه مشاهده کنید.

اگر قصد استفاده از نرم‌افزار فلایت رادار ۲۴ را دارید و می‌خواهید با امکانات آن بیشتر آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید.

فلایت رادار چیست؟

فلایت رادار ۲۴ یکی از اپلیکیشن‌های محبوب حوزه سفر است که از سال ۲۰۰۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این اپلیکیشن تاکنون توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند به‌گونه‌ای که تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون بار از گوگل پِلِی دانلود شده است.

روزانه حدود ۴ میلیون کاربر از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید برای استفاده از اپلیکیشن فلایت رادار ۲۴ نسخه اندروید یا آی او اس آن را دانلود کنید و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید یا به سراغ نسخه تحت وب آن بروید تا با لپ تاپ خود بتوانید از امکانات این نرم‌افزار استفاده کنید.

فلایت رادار توانایی رصد ۱۸۰ هزار پرواز را در ۱۲۰۰ خطوط هوایی دارد و می‌تواند داده‌ها و اطلاعات مربوط به پروازهای مختلف را از خطوط هوایی و فرودگاه‌ها جمع‌آوری کند و به‌صورت آنلاین به شما نمایش دهد.

امکانات فلایت رادار

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از اپلیکیشن فلایت رادار ۲۴ برای افرادی است که نگران عزیزان و نزدیکان خود هستند. اگر شما عزیزی دارید که پیوسته با هواپیما سفر می‌کند یا اخیراً با خرید بلیط هواپیما برای سفر هوایی برنامه‌ریزی کرده است، بعد از ورود به این اپلیکیشن می‌توانید شماره پرواز آن را از در بخش جستجو وارد کنید تا به‌صورت آنلاین مسیر حرکت آن هواپیما را بر روی نقشه دنبال کنید.

هنگامی‌که وارد اپلیکیشن فلایت رادار ۲۴ می‌شوید می‌توانید تعداد زیادی هواپیما را بر روی نقشه مشاهده کنید. با کلیک بر روی هر هواپیما می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره آن هواپیما به دست بیاورید. همچنین امکان تماشای سه‌بعدی آن پرواز برای شما مهیا می‌شود.

فلایت رادار

مشاهده‌ی این‌همه هواپیما کمی برای شما گیج‌کننده است، بنابراین بهتر است که شماره پرواز خود را بر روی باکس جستجو وارد کنید تا بتوانید به طور اختصاصی پرواز مورد نظر خود را دنبال کنید. بعد از وارد کردن شماره پرواز اطلاعات گوناگونی نظیر موارد زیر به شما نمایش داده می‌شود:

  • مبدأ پرواز
  • مقصد پرواز
  • زمان تقریبی رسیدن به مقصد

برای مشاهده آن پرواز بر روی نقشه می‌توانید بر روی گزینه show on map کلیک کنید تا بتوانید لحظه به لحظه حرکت آن پرواز را مشاهده کنید.

از دیگر امکانات این اپلیکیشن می‌توان به ۲ نام زیر اشاره کرد:

route: با کلیک بر روی این گزینه شما می‌توانید مسیر هواپیما را بر روی نقشه مشاهده کنید.

follow: با کلیک بر روی این گزینه می‌توانید آن هواپیما را تا مقصد سفر دنبال کنید.

فلایت رادار

علاوه بر پرواز شما می‌توانید نام فرودگاه مورد نظرتان را نیز در بخش جستجو وارد کنید. شما باید نام انگلیسی آن فرودگاه را وارد کنید تا بتوانید اطلاعات زیر را به دست بیاورید:

  • اطلاعات پرواز هواپیماها
  • وضعیت آب‌وهوایی آن فرودگاه
  • موقعیت فرودگاه بر روی نقشه
  • ویژگی باندها

در صورتی که نام شهر یا کشوری را در این اپلیکیشن وارد کنید، می‌توانید لیست تمامی فرودگاه‌های موجود در آن را مشاهده کنید. در اپلیکیشن فلایت رادار اطلاعات مربوط به ۴ هزار فرودگاه وجود دارد.

یکی از امکانات جذاب اپلیکیشن فلایت رادار ۲۴ امکان مشاهده اطلاعات پرواز با گرفتن دوربین بر روی هواپیمایی است که در اطراف خود مشاهده می‌کنید. اگر در نزدیک فرودگاه زندگی یا رفت‌وآمد می‌کنید و هواپیمایی را مشاهده کردید که در حال ارتفاع گرفتن از باند فرودگاه است، می‌توانید وارد اپلیکیشن فلایت رادار ۲۴ شوید و روی گزینه “AR” در قسمت بالا سمت چپ برنامه کلیک کنید و سپس دوربین تلفن خود را بر روی آن هواپیما بگیرید تا بتوانید اطلاعات آن هواپیما را بر روی گوشی خود مشاهده کنید.

تا اینجای مقاله درباره یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های حوزه سفر هوایی اطلاعاتی را ارائه کرده‌ایم. اگر قصد پرواز به مقصدهای داخلی و خارجی را دارید و به دنباله شیوه مناسبی برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما می‌گردید، ادامه مقاله را همراه ما باشید.

بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما

راه‌های مختلفی برای خرید بلیط هواپیما وجود دارد. از مراجعه حضوری به آژانس‌های هواپیمایی گرفته تا تماس تلفنی با آن‌ها و همچنین مراجعه به وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما. خرید آنلاین مزایایی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان مشاهده لیست پروازهای مختلف به همراه امکانات و خدمات هر پرواز اشاره کرد. اما برای پیدا کردن بهترین پرواز نیاز به مراجعه به تک‌تک وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما یا حداقل ۱۰ الی ۱۲ وب‌سایت دارید.

اما اگر وقت و حوصله کافی برای سر زدن به تک‌تک وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما را ندارید و می‌خواهید یک لیست جامع از بلیط هواپیمای عرضه شده در ۴۴ وب‌سایت مختلف فروش بلیط هواپیما را در یک صفحه و یک‌جا ببینید، وب‌سایت بازار آنلاین خدمات سفر یا سفرمارکت برای شما مناسب است.

در این وب‌سایت بخش‌های مختلفی نظیر تقویم قیمتی، بخش فیلترها و امکان مرتب سازی لیست نتایج جستجو برای مسافران تعبیه شده است تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن، مناسب‌ترین بلیط هواپیما را بر اساس علاقه، بودجه و وقت خود پیدا و خریداری کنند.

به طور مثال شما با استفاده از بخش فیلترها می‌توانید محدوده قیمت بلیط، تعداد توقف، ساعت شروع پرواز، مدت زمان سفر، نوع بلیت (سیستمی و چارتری)، شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی، وب سایت‌های عرضه کننده آن بلیط را انتخاب کنید تا نتایج جستجوی مطابق با گزینه‌های انتخابی شما تغییر کند.

علاوه بر این شما می‌توانید اپلیکیشن سفرمارکت را برای گوشی هوشمند خود (آی او اس یا اندروید) نصب کنید تا در هرکجا که هستید، تنها با اتصال به اینترنت، بتوانید بلیط هواپیمای مورد نظر خود را از میان یک لیست جامع از بلیط عرضه شده در بازار آنلاین خدمات سفر ایران پیدا و خریداری کنید.

جمع‌بندی

یکی از اپلیکیشن‌های محبوب و کاربردی در زمینه سفر هوایی اپلیکیشن فلایت رادار ۲۴ است. با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی خود امکان رصد آنلاین پروازهای داخلی و خارجی برای شما فراهم می‌شود. تنها کافی است که نام پرواز موردنظر خود را در این اپلیکیشن وارد کنید تا اطلاعات مختلفی از آن را به دست آورید و بتوانید به صورت زنده مسیر حرکت آن را بر روی نقشه مشاهده کنید.

اگر هم قصد پرواز با هواپیما را دارید در انتهای مقاله وب‌سایت و اپلیکیشنی را به شما معرفی کردیم تا در آن بتوانید مجموعه‌ای از بلیط هواپیما عرضه شده در بازار آنلاین خدمات سفر ایران را در یک صفحه و یک‌جا مشاهده کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*