پاداش دهی ایردراپ تپ سواپ

وضعیت نامعلوم پاداش دهی ایردراپ تپ سواپ؛ چرا تپ سواپ لیست نشد

علیرغم اطلاع رسانی های صورت گرفته، وضعیت پاداش دهی ایردراپ تپ سواپ همچنان نامعلوم است. چرا تپ سواپ لیست نشد؟

نات کوین نخستین بازی تلگرامی بود که موفق شد توکن خود را به صرافی‌ها بیاورد و فرآیند پاداش‌دهی جذابش را به سرانجامی خوش برساند. دومین بازی محبوبی که قرار شده توکن خود را روی شبکه محبوب TON راه اندازی کند، تپ سواپ است. بنابر آنچه تیم توسعه دهنده این بازی اعلام کرده، امروز مورخ 11 تیر 1403 باید فاز استخراج تمام می‌شد و پاداش‌دهی کاربران آغاز می‌گردید ولی هنوز خبری نشده است!

وضعیت نامعلوم پاداش دهی ایردراپ تپ سواپ

تپ سواپ یکی از بهترین بازی‌های درآمد دلاری در سال جاری است که توانسته با جذب 61 میلیون کاربر رکوردهای زیادی را بشکند و بعد از همستر کامبت محبوبترین پروژه ایردراپی دنیا شود. متاسفانه پاداش‌دهی این ایردراپ در 1 جولای 2024 (11 تیر ماه 1403) تا به این لحظه ناکام مانده و معلوم نیست توسعه دهندگان چه فکری در سر دارند.

البته نکته مهمی که باید در نظر داشت، به تعویق افتادن تاریخ اعلام شده است. پاداش دهی صحیح پروژه‌ای با چنین جامعه پرشور و مشتاقی می‌تواند کار دشوار و زمان‌بری باشد و احتمالا یکی از دلایل منتشر نشدن بیانیه رسمی همین است. به هر حال باید منتظر اخبار و بیانیه‌های رسمی کانال تلگرامی TapSwap باشیم.

چرا تپ سواپ لیست نشد؟

حمایت پاول دورف از پروژه موفق تپ سواپ بسیاری از کاربران را به آینده این بازی تلگرامی امیدوار ساخت و سطح خوشبینی آنها را افزایش داد. با این حال با ارائه تسک‌های جدید از سوی مینی اپلیکیشن این پروژه زمزمه‌هایی مبنی بر به تعویق افتادن فرآیند پاداش‌دهی به گوش رسید.

گر چه طراحی تسک‌های جدید و ادامه‌دار نمی‌تواند دلیل خوبی برای به تعویق افتادن فاز پاداش‌دهی و ایردراپ تپ سواپ باشد اما باید به آن توجه داشت. شاید توسعه دهندگان این بازی به طور تلویحی پایان فاز استخراج را به زمان دیگری موکول کرده‌اند و شاید هم این طور نیست.

پاداش دهی ایردراپ تپ سواپ

هنوز 11 تیر 1403 است و می‌توان امیدوار بود که به زودی استخرهای تپ سواپ راه اندازی شوند و تنها در صورتی باید ناامید و نگران شد که اخباری مبنی بر به تعویق افتادن منتشر شود. واکنش نشان ندادن طراحان این ایردراپ دلیل خوبی برای برچسب زدن به آن نیست و باید همچنان منتظر ماند.

پروژه‌ای که حامی آن موسس تلگرام است، نمی‌تواند بی‌توجه به جامعه 61 میلیون نفری خود راهش را ادامه دهد و ناگزیر است به زودی اطلاع رسانی دقیقی انجام دهد.

قیمت توکن تپ سواپ

اگر بخواهیم شفاف و صادقانه به قضیه نگاه کنیم، نات کوین 800 میلیون دلار سرمایه خود را بین 35 میلیون کاربر تقسیم کرد تا فرآیند پاداش‌دهی عادلانه باشد. اگر تپ سواپ بتواند چنین سرمایه هنگفتی جذب و 50 درصد آن میان کاربرانش توزیع کند، قیمت هر 10 میلیون سکه داخل بازی حدود 16 دلار می‌شود. (1 میلیون تومان)

در شبکه‌های اجتماعی تصاویر جعلی بسیاری پر شده که قیمت هر 10 میلیون توکن تپ سواپ را فلان قیمت اعلام می‌کنند اما تحقق بسیاری از آنها دور از انتظار است. برای مثال اگر نگاهی به تصویر فوق بیندازید، می‌بینیم که قیمت هر 1.2 میلیون واحد توکن تپ سواپ به ارزش 30 دلار اعلام شده و 10 میلیون آن می‌شود 240 دلار که با تحلیل فوق همخوانی ندارد.

پاداش دهی ایردراپ تپ سواپ

اگر تصویر بالا و اعداد و ارقام آن صحت داشته باشد، باید بازی تلگرامی TapSwap نزدیک به 14 میلیارد دلار سرمایه جذب کرده باشد که 14 برابر نات کوین و هم راستا با ارزهای دیجیتال دوج و شیبا است! در حال حاضر تنها کاری که از دستمان بر می‌آید صبر است و صبر.

به روز رسانی:

تپ سواپ کاربران را نا امید کرد؛ تا چند ماه آینده منتظر لیست شدن توکن نباشید

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:
بیشتر بخوانید:
بازی تلگرامی کتیزن – Catizen ؛ آموزش و لینک عضویت
پیکسل ورس – PixelVerse؛ بازی پولساز تلگرامی جدید + لینک عضویت
تپ سواپ تلگرام چیست ؛ لینک عضویت و آموزش کامل
همستر کامبت چیست؛ کسب درآمد از طریق بازی ایرداپ تلگرام Hamster Kombat