شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر 2023

شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر 2023 در تیر ماه 1403 اعلام شد

شرکت آرین پارس موتور، شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر 2023 به‌عنوان جدیدترین کراس اوور وارداتی این شرکت در تیر ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه آرین پارس موتور، آن دسته از متقاضیان واجد شرایطی که در مرحله اول فروش خودرو اوتلندر در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند، می‌توانند از ساعت ۱۸ روز دوشنبه مورخ ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۳ لغایت روز شنبه مورخ ۱۶ تیر ماه سال جاری، نسبت به ثبت نام نهایی و واریز مبلغ پیش پرداخت خودرو اقدام کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر 2023 – تیر 1403

شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر 2023

میتسوبیشی اوتلندر 2023 در سه تیپ مختلف L-LINE، M-LINE و H-LINE عرضه می‌شود. قیمت علی‌الحساب این خودرو در مبادی ورودی برای تیپ L-LINE مبلغ ۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان، برای تیپ M-LINE مبلغ ۱ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان و برای تیپ H-LINE مبلغ ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. مشتریان می‌بایست ۵۰ درصد مبلغ علی‌الحساب که به ترتیب برای تیپ L-LINE مبلغ 940 میلیون تومان، برای تیپ M-LINE مبلغ 945 میلیون تومان و برای تیپ H-LINE مبلغ 950 میلیون تومان اعلام شده را پرداخت کنند و باقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه و محاسبه قیمت نهایی، دریافت خواهد شد. شایان ذکر است در این عرضه، فقط نسخه تک دیفرانسیل در سه تریم عرضه شده است.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به وبسایت فروش محصولات آرین موتور به نشانی https://sales.arian-motor.com نسبت به ثبت نام نهایی و واریز مبلغ پیش پرداخت اقدام کنند.

مشخصات فنی و امکانات Mitsubishi Outlander 2023

این کراس اوور از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با قدرت 160 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر بهره می‌برد. انتقال قدرت توسط یک گیربکس CVT هشت سرعته اتوماتیک با قابلیت تیپ ترونیک صورت می‌گیرد.

از امکانات این خودرو می‌توان به شش کیسه هوای ایمنی، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل سرعت در سرازیری و سربالایی، دوربین 360 درجه پانوراما و دوربین دید عقب، صندلی برقی راننده، نورپردازی هوشمند دستی و خودکار، آینه‌های جانبی برقی و تاشونده، سیستم چندرسانه‌ای مجهز به نمایشگر لمسی 10.25 اینچی، کلاستر تمام دیجیتال راننده، تغییر حالت رانندگی (Drive Mode)، سیستم مانیتورینگ پایش فشار و دمای تایر (TPMS)، سنسور نور، کروز کنترل، سنسورهای پارک جلو و عقب، گرم‌کن صندلی ردیف اول، درب صندوق عقب برقی، نمایشگر هدآپ دیسپلی (HUD)، رادار هشدار تغییر لاین (LCA)، ترمز اضطراری خودکار (AEB) و کروز کنترل تطبیقی (ACC) اشاره کرد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*