شرایط پیش فروش هایما 7X

شرایط پیش فروش هایما 7X ایران خودرو در تیر ماه 1403

شرکت ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط پیش فروش خودرو مینی ون هایما 7X ویژه تیر ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در طرح جدید فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، مینی ون مونتاژی هایما ۷ ایکس با شرایط پیش فروش و سه موعد تحویل متفاوت به متقاضیان عرضه خواهد شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط پیش فروش هایما 7X – تیر ۱۴۰۳

شرایط پیش فروش هایما 7X

در این طرح، خودرو هایما 7X با سه موعد تحویل متفاوت شامل تحویل آبان ۱۴۰۳ با پیش پرداخت ۷۷۳ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۶۰۰ تومان، تحویل آذر ۱۴۰۳ با پیش پرداخت ۶۹۶ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۸۰۰ تومان و تحویل دی ۱۴۰۳ با پیش پرداخت مجدد ۶۹۶ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۸۰۰ تومان و در چهار رنگ مشکی آبنوس، نقره ای تیتانیوم، خاکستری و ذغالی به متقاضیان عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل مندرج در قرار داد محاسبه و از مشتریان دریافت خواهد شد.
متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به وبسایت فروش محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

شایان ذکر است ایران خودرو قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک این مینی ون پر آپشن را با نسخه تمام برقی به بازار کشورمان عرضه نماید. لذا از شما دعوت می‌کنیم تا مطلب معرفی و بررسی هایما ۷ ایکس برقی که توسط تیم خودرو گجت نیوز آماده شده را مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*