دانگ فنگ منگشی ام-هیرو ۹۱۷

دانگ فنگ منگشی ام-هیرو ۹۱۷، اژدهای ترسناک چینی با انبوهی از فناوری های جدید معرفی شد

دانگ فنگ منگشی ام-هیرو ۹۱۷، اولین خودرو دارای فناوری ایستگاه شبکه یکپارچه 5G+A/6G در جهان است که در ادغام با سایر امکانات این شاسی بلند عرضه خواهد شد.

همزمان با کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴، دو شرکت دانگ فنگ منگشی و استاروین ساتکام به صورت مشترک از اولین خودرو دارای ایستگاه ارتباطی دائم با نام ام-هیرو ۹۱۷ رونمایی کردند. این خودرو با بهره مندی از فناوری های ارتباطی مدرن و استانداردهای نظامی به یک محصول قابل توجه و مهم در این عرصه تبدیل شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با معرفی این شاسی بلند مدرن همراه ما باشید.

دانگ فنگ منگشی ام-هیرو ۹۱۷؛ اولین خودرو جهان با تکنولوژی اینترنت ماهواره‌ای

دانگ فنگ منگشی ام-هیرو ۹۱۷

M-Hero 917 نسخه communications command از ایستگاه پایه یکپارچه 5G+A/6G بهره می‌برد که در نوع خود بسیار منحصر به‌فرد است. ارتباطات ماهواره‌ای این خودرو از طریق یک ترمینال اینترنت ماهواره‌ای پویای آرایه فازی فوق باریک RUV-900 انجام می‌شود. این امکان پوشش کامل باند Ku، آنتن‌های اسکن الکترونیکی نانو ثانیه‌ای، پهنای باند داخلی تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه و شبکه‌سازی ماهواره‌ای با قفل خودکار سریع را فراهم می‌کند.

این بدان معناست که کاربران می‌توانند در حین انجام وظایف در محیط‌های پیچیده، تماس‌های ویدیویی امن و بدون محدودیت در زمان واقعی داشته باشند و آپلود سریع داده‌هایی مانند تصاویر و دستورالعمل‌ها را تضمین کنند. این فناوری قابلیت‌های ارتباطی قدرتمندی را چه در مناطق شهری و چه در مناطق دورافتاده برای خودرو فراهم می‌کند تا اتصال شبکه پایدار تضمین شود.

دانگ فنگ منگشی ام-هیرو ۹۱۷

منگشی ام-هیرو ۹۱۷ در موقعیت‌هایی مانند پشتیبانی اضطراری، جستجو و نجات و در شرایطی که ارتباطات محرمانه مورد نیاز است، استفاده خواهد شد. همچنین این خودرو استاندارد ضد انفجار و امنیت عمومی کلاس B را پشت سر گذاشته است و دارای پوشش ضد انفجار، روکش ضد انفجار شیشه TPE و تایرهای ران‌فلت است. ابعاد این نسخه در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۵۰۹۶، ۲۰۸۰ و ۲۳۱۴ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۹۵۰ میلی‌متر است. همچنین وزن این خودرو به همراه متعلقات کامل ۳۵۰۰ کیلوگرم است.

معرفی خودرو شاسی بلند Dongfeng Mengshi M-Hero

دانگ فنگ منگشی ام-هیرو ۹۱۷

M-Hero 917 توسط دانگ‌فنگ تولید می‌شود و همچنین به عنوان منگشی ۹۱۷ (warrior) شناخته می‌شود. واژه «M» به منگشی اشاره دارد و Hero هم مخفف عبارت High-Tech Electrical Reform Off-Road است. این خودرو در نمایشگاه خودروی شانگهای سال گذشته به طور عمومی رونمایی شد و تحویل آن در سال ۲۰۲۳ آغاز گردید. ام-هیرو ۹۱۷ براساس پلتفرم ماژولار MMFP شکل گرفته است، که بنابر اعلام سازنده، به شکل انحصاری برای محصولات این برند طراحی شده و ویژگی‌هایی همچون سیستم تعلیق مستقل و امکان فرمان‌پذیری محور عقب را به همراه دارد.

دانگ فنگ منگشی ام-هیرو ۹۱۷

این خودرو در دو نسخه تمام الکتریکی و EREV عرضه خواهد شد. نسخه‌های کاملاً برقی از باتری Qilin شرکت CATL با ظرفیت ۱۴۲.۷ کیلووات ساعت استفاده می‌کنند که برد ۵۰۵ کیلومتری را فراهم می‌کند. با این حال، نسخه فرماندهی ارتباطات بر اساس نسخه برد گسترده ام-هیرو ۹۱۷ ساخته شده است و از پیشرانه ۱.۵ لیتری DFMC15TP1 به عنوان گسترش‌دهنده برد با حداکثر قدرت ۱۴۵ کیلووات استفاده می‌کند. برخلاف ۹۱۷ تمام الکتریکی، این نسخه دارای سه موتور الکتریکی به جای چهار موتور است و مجموع قدرت آنها ۶۰۰ کیلووات است که در مقایسه با ۸۰۰ کیلووات نسخه الکتریکی کاهش یافته است. ظرفیت باتری این نسخه ۶۵.۸ کیلووات ساعت و برد ترکیبی ۶۰۰ کیلومتر (CLTC) است.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
کراس اوور وویا Free 318 Erev از دانگ فنگ به ایران می‌آید لینگشی L، سدان مشترک هوندا و دانگ فنگ معرفی شد + عکس و مشخصات خودرو باگی جدید چینی‌ها مرسدس را به چالش می‌کشد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*