کولر گازی فوق کم مصرف و پرقدرت Mijia شیائومی

شیائومی از کولر گازی فوق کم مصرف و پرقدرت Mijia رونمایی کرد

شیائومی از کولر گازی فوق کم مصرف Mijia رونمایی کرد. این سیستم تهویه مطبوع از پایین‌ترین مصرف انرژی بهره می‌برد تا قبض برق شما را سورپرایز نکند

شرکت شیائومی با آغاز فصل گرما از کولر گازی فوق کم مصرف Mijia با ظرفیت ۳ اسب بخار رونمایی کرد. این محصول با بهره‌مندی از رتبه‌ اثربخشی انرژی (APF) برابر با ۴.۵۵ فراتر از استاندارد جدید سطح یک مصرف انرژی (۴.۲) عمل می‌کند. این موضوع به‌معنای صرفه‌جویی تقریبی ۵۷۸ کیلووات ساعت انرژی در سال نسبت به سیستم‌های تهویه مطبوع با رتبه سطح سه است.

طراحی زیبای کولر گازی Mijia در کنار عملکرد عالی

این کولر گازی دارای پنلی با روکش مات و یک نمایشگر LED گرد است تا از لحاظ زیبایی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. این دستگاه از فناوری تبدیل فرکانس DC کامل برای عملکرد روان و طراحی کانال هوای اختصاصی برای بهینه‌سازی جریان هوا استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

شیائومی با کولر گازی جدید خود به استقبال تابستان می‌رود

همچنین یک شیر انبساط الکترونیکی به طور دقیق جریان مبرد را تنظیم می‌کند. این سیستم تهویه مطبوع قادر است ظرف مدت 40 ثانیه فضا را خنک و در 80 ثانیه گرم کند. قابلیت گرمایش در دمای 35- درجه سانتیگراد و سرمایش در دمای 60 درجه سانتیگراد را نیز دارد.

کولر گازی فوق کم مصرف و پرقدرت Mijia شیائومی

در کولرگازی میجیا، سلامتی کاربر نیز در نظر گرفته شده است. واحد داخلی با خشک کردن با دمای بالا باکتری‌ها را از بین می‌برد و واحد خارجی با تنظیم تراکم از رشد کپک جلوگیری می‌کند. همچنین باید به یادآورهای تمیزکننده هوشمند نیز اشاره کنیم. در شرایطی که گفته می‌شود وزارت نیرو دارندگان کولرهای گازی با قبض برق ٢ میلیونی نقره داغ می‌شوند، وجود چنین سیستم تهویه مطبوعی موهبتی برای مردم خواهد بود.

این سیستم تهویه مطبوع توکار، با قیمت ۴۲۹۹ یوان چین (حدود ۵۹۲ دلار) راهی بازار خواهد شد.