خرید و قیمت گوشی موبایل از فروشگاه موبایلکس

موبایلکس؛ تجربه‌ای نو و بی‌دغدغه در خرید آنلاین گوشی

در عصر حاضر بعید است بتوان ابزاری را یافت که به اندازه‌ی تلفن‌های همراه هوشمند، در زندگی هر کدام از ما نفوذ و تاثیرگذاری داشته باشند.

مطالعات تایید می‌کنند امروزه هر کاربر به‌صورت میانگین روزانه ۳ ساعت و ۱۵ دقیقه از تلفن همراه هوشمند‌ش برای برقراری تماس و تعامل با برنامه‌ها استفاده می‌کند؛ بدون شک تهیه‌ی تلفن همراه هوشمندی که بتواند به تمام نیازهای مورد نظر کاربر پاسخ دهد و از طرفی با بودجه و دغدغه‌های کاربر هم‌خوانی داشته باشد، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های فعلی است. در عین حال عوامل دیگری هم مسیر انتخاب یک گوشی هوشمند مناسب را پیچیده‌‎تر می‌کنند؛ این‌که کالای خریداری شده اصل باشد، از پوشش کامل شبکه‌ای کشور و قوانین و مقررات پرتعداد کاملا پشتیبانی کند، از خدمات پس از‌ فروش مناسب بهره‌ ببرد و … این‌ نکات عمده سوال‌های پرتکرار خریداران این بازار شلوغ و تقریبا بی‌سروسامان است. در این وضعیت بوتیک تخصصی موبایلکس با هدف گرفتن بزرگ‌ترین چالش‌های کاربران بازار تلفن‌های همراه هوشمند، فعالیتش را شروع کرده است. تامین کالای اصل و باکیفیت، خدمات پس از فروش بی‌مانند و ارائه‌ی سرویس‌های ویژه در زمان خرید و پس از آن، نقاط تمرکز موبایلکس‌اند؛ برای آن‌هایی که می‌خواهند بی‌دردسر و در سریع‌ترین زمان ممکن و البته با بهترین قیمت، گوشی مورد نظرشان، به دست‌شان برسد.

خرید بی‌دردسر و هیجان‌انگیز

موبایلکس فرایند خرید گوشی را مثل یک سفر ماجراجویانه طراحی کرده است. بخش عمده‌ای از محتوای این فروشگاه، قالب‌های صوتی و تصویری دارند و به جای درگیر کردن مخاطبان با اطلاعات زائد و بیهوده، نکاتی را برجسته می‌کنند که کلیدی‌ترین نقش را در تصمیم‌گیری برای یک خرید حساب‌شده دارند.

در موبایلکس، به جزئیاتی روشن و شفاف دسترسی دارید که اغلب در نقدها و بررسی‌ها از آن‌ها چشم‌پوشی می‌شود. این فروشگاه آنلاین امکاناتی را ارائه می‌دهد که تمایز معناداری را بین موبایلکس و سایر فروشگاه‌های آنلاین پدید می‌آورند؛ در موبایلکس فقط باید تحلیل‌های کلیدی را بشنوید، نکات اساسی را بخوانید، محصولات را به راحتی مقایسه کنید و بهترین تصمیم را بر اساس نیازهای خود بگیرید. ویژگی‌ها، امتیازات، و بنچمارک‌های مختلف از وبسایت‌های معتبر، همه به شکلی شفاف با اعداد و ارقامی ملموس در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا به راحتی بتواند درباره انتخاب گوشی خود تصمیم بگیرد.

بعد از این انتخاب، کاربران نیاز دارند از اصالت و قیمت گوشی اطمینان حاصل کنند. موبایلکس در این بخش تضمین می‌کند که با قیمت‌های کاملاً رقابتی فعالیت می‌کند و تنها محصولاتی را ارائه می‌دهد که پیش‌تر با استانداردهای سخت‌گیرانه ارزیابی شده‌اند.

خرید گوشی موبایلکس

با استفاده از تجربه دیگران، هوشمندانه انتخاب کن

موبایلکس در قالب یک شبکه اجتماعی داخلی درون سایت امکانی ویژه را هم برای خریداران و هم برای علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند ایجاد کرده است. اکسپلور موبایلکس تلفیقی است از قابلیت‌های محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی؛ کاربران می‌توانند در این پلتفرم تصاویر و ویدیوهای متفاوت را درباره هر گوشی به اشتراک بگذارند و با پست‌هایی که سایر کاربران منتشر می‌کنند تعامل کنند؛ اما تفاوت اصلی اکسپلور با ابررسانه‌های اجتماعی اینجاست که در این پلتفرم همه چیز بر مدار دنیای تکنولوژی، مخصوصاً گوشی‌های هوشمند می‌گردد؛ در نتیجه اگر قصد خرید گوشی داشته باشید، با اکسپلور موبایلکس به بهترین اطلاعات از جمله نمونه تصاویر دوربین گوشی‌‎ها، ویدیوهای آنباکسینگ و عملکرد گوشی دسترسی دارید در عین حال که می‌توانید نظر کسانی که گوشی مورد علاقه‌ شما را خریده‌اند، بپرسید، با سایر کاربران گفت‌وگو کنید، نظرات خود را به اشتراک بگذارید و فرایند خرید را با گپ‌زدن درباره محصولات و ترندهای روز همراه کنید.

ارسال رایگان، از تهران تا تمام مرزهای ایران

بعد از تکمیل فرایند خرید یک نگرانی بزرگ و تبعات آن ممکن است بر مسیر لذت‌بخش خرید محصول سایه بیندازد؛ کالا چه موقع و با چه هزینه‌ای به دست کاربران می‌رسد؟ هنگام ثبت سفارش آنلاین با توجه به فاصله فروشگاه تا مقصد کاربر، ممکن است با قیمت‌های متفاوتی روبه‌رو شوید؛ اما در فرایند خرید گوشی از موبایلکس لازم نیست به آدرس، هزینه حمل و دغدغه‌هایی از این دست فکر کنید؛ ارسال گوشی در موبایلکس به همه آدرس‌ها و مقصد‌ها رایگان است. ارسال رایگان محدود به شهر تهران نیست و هر کجای ایران که باشید، می‌توانید سفارش خود را بدون پرداخت هزینه دریافت کنید.

ارسال رایگان موبایلکس

دقیقه‌ی ۹۰ تصمیم بگیر؛ دقیقه‌ ۱۲۰ تحویل بگیر

البته در کنار این موارد، بسیاری از کاربران نیاز دارند تا کالاهای خریداری شده را با سرعت بیشتری دریافت کنند؛ زمانی که کاربران برای دریافت گوشی جدید هیجان‌زده‌اند، وقتی قصد دارند به یکی از عزیزان‌شان هدیه‌ای به یادماندنی بدهند اما دیر به فکر افتاده‌اند، وقتی بارها در آخرین مرحله خرید آنلاین به دلیل زمان ارسال نامناسب قید خرید را زده‌اند، در تمام این موارد اهمیت ارسال سریع روشن‌تر از قبل می‌شود. موبایلکس هیجان و بی‌تابی پس از خرید گوشی را می‌شناسد و با تجربه تلخ ارسال دیرهنگام آشناست. بنابراین برای ساختن یک سرویس کاملا رضایت‌بخش ارسال کالا، ارسال زیر ۲ ساعت در تهران هم به عنوان یک گزینه دیگر برای تمام محصولات در اختیار کاربران خواهد بود تا بدون نیاز به عضویت در سرویس‌های خاص و با کم‌ترین هزینه در مقایسه با انواع ارسال فوری، گوشی کمتر از ۱۲۰ دقیقه در هر نقطه از شهر تهران به دست خریدار برسد.

خدمات پس از فروش بی‌مانند

اما این نقطه پایانی تعامل موبایلکس و مشتریانش نیست؛ در واقع از همان لحظه تحویل محصول یک رابطه بلند مدت جدید میان دو طرف برقرار می‌شود. بازتابی از این رویکرد را می‌توان در سیاست متفاوت تعویض و ضمانت پس از فروش محصولات این فروشگاه مشاهده کرد. سطح اعتماد موبایلکس به کالایی که در اختیار مخاطبانش می‌گذارد به حدی است که تا ۳ ماه آماده تعویض بدون چون و چرای تمام محصولاتی است که از مبدا دچار نقص بوده‌اند تا مشتریانش بهترین روزهای استفاده از گوشی جدید را با اطمینان خاطری تمام‌عیار تجربه کنند. از سوی دیگر، در حالی که عمده مشکلات سخت‌افزاری هر گوشی هوشمند عموما طی بازه ۱۸ تا ۲۴ ماه پس از خرید رخ می‌نماید، اکثر ضمانت‌های پس از فروش موجود آماده سرویس‌دهی پس از ۱۸ ماه را ندارند. موبایلکس برای حل این معضل کاربران هم چاره‌ای اندیشیده و با ارائه گارانتی منحصر‌به‌فرد ۲۴ ماهه، خود را شریک بلندمدت تمام مشتریانش می‌داند.

موبایلکس با ساخت مسیری متفاوت در فرایند خرید، تضمین کیفیت کالا،‌ ارائه سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین شیوه‌های ارسال و خدمات پس از فروش بی‌سابقه، آمده است تا مقصد نهایی همه شیفتگان گوشی‌های موبایل در سراسر ایران باشد. با موبایلکس می‌توانید افق‌های نو خرید آنلاین را تجربه کنید…

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*