مایکروسافت می‌پرسد آیا حاضرید بازی که دیجیتالی خود را به ۱۰ درصد مبلغی که پرداخته اید بفروشید؟

چقدر از بازی‌های خود را به صورت آنلاین خریداری می‌کنید؟ احتمالا بیشتر بازی‌هایی که خریده‌ اید باید فیزیکی باشند، اما به نظر می‌رسد مایکروسافت می‌خواهد مشتریان خود را به سمت خرید آنلاین سوق دهد، آن هم با روشی جالب. شما می‌توانید بازی خود را به ۱۰ درصد مبلغ پرداختی هنگام خرید، آن را بفروشید.

خرید دیجیتالی هم اکنون به یک روش مناسب برای خرید بازی تبدیل شده و میلیون‌ها گیمر در سرتاسر دنیا به انجام این کار مشغول هستند. جدا از اینکه نیازی به رفتن به فروشگاه‌ها و خرید بازی نیست و یا حتی برای رسیدن بازی از طریق سفارش آنلاین را ندارید، با مشکلاتی مانند گم شدن بازی، خش برداشتن، و خراب شدن آن نخواهید داشت.

خریداران حتی دیگر نیازی به تعویض دیسک نیز ندارند. جدا از آن، جعبه‌ی بازی‌ها نیز دیگر فضایی از اتاق شما را اشغال نکرده و تمام بازی‌ها در هارد کنسول شما ذخیره خواهند شد. البته مشکلاتی نیز دارند. شما مانند یک بازی فیزیکی نمی‌توانید بازی دیجیتالی خود را بفروشید. همچنین اگر یک کلکسیونر هستید، نمی‌توانید از بازی‌های دیجیتالی یک کلکسیون بسازید.

اما، اگر می‌توانستید بازی‌های دیجیتالی خود را بفروشید نظرتان در مورد خرید آن‌ها تغییر می‌کرد؟ این سوالی است که مایکروسافت از خریداران خود می‌پرسد و می‌خواهد بداند که آیا حاضرند بازی دیجیتالی خود را به ده درصد قیمتی که پرداخته اند دوباره بفروشند؟

مایکروسافت می‌پرسد آیا حاضرید بازی که دیجیتالی خود را به ۱۰ درصد مبلغی که پرداخته اید بفروشید؟ ۱

برای مثال شما بازی را به ارزش ۶۰ دلار خریده اید، پس از مدتی آن را انجام داده و حال، یا از انجام آن خسته شده اید و یا آن را تمام کرده و می‌خواهید بازی جدیدی بخرید. در این حالت می‌توانید بازی را به قیمت ۶ دلار بفروشید و در خرید بعدی خود از آن مبلغ استفاده کنید. در حقیقت شما با خرید هر ۱۰ بازی می‌توانید یک بازی مجانی داشته باشید که خود یک امتیاز جالب است.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا علاقه به فروش بازی دیجیتالی دارید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*