شایعه خرید بوگاتی توربیون توسط همسر رئیس جمهور اوکراین

رئیس جمهور اوکراین برای همسر خود بوگاتی خرید

گزارش‌ها و حتی ویدیویی حکایت از این دارند که رئیس جمهور اوکراین برای همسر خود بوگاتی توربیون، هایپرکار 3.6 میلیون یورویی فرانسوی را خریده است.

بخشی از جنگ چند سال اخیر روسیه و اوکراین، در رسانه‌ها در جریان است و روس‌ها در جدیدترین تلاش خود برای پخش اطلاعات کذب درباره اوکراین، خبری عجیب را منتشر کرده‌اند. یک خبرگزاری دولتی روسیه اخیراً گزارش کرد که اولنا زلنسکی، همسر رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی، یک بوگاتی توربیون خریده است؛ هایپرکاری فوق‌العاده لوکس با قیمت 3.6 میلیون یورو که طی روزهای اخیر به تیتر اول رسانه‌های فعال در حوزه اخبار خودرو تبدیل شد.

شایعه خرید بوگاتی توربیون توسط همسر رئیس جمهور اوکراین

به ادعای خبرگزاری روسی، همسر رئیس جمهور اوکراین از نمایندگی بوگاتی در پاریس یک دستگاه توربیون خریداری کرده است. این در حالی است که این نمایندگی رسماً این موضوع را تکذیب کرد و حتی در بیانیه‌ای اعلام کرد که علیه عوامل انتشار این خبر کذب اقدام قانونی خواهد کرد.

شایعه خرید بوگاتی توربیون توسط همسر رئیس جمهور اوکراین

«دیوید پوئنته» (David Puente)، خبرنگار ایتالیایی در ایکس بیشتر درباره این موضوع شفاف‌سازی کرده است. او می‌گوید یک وب‌سایت فرانسوی‌زبان با نام Verite Cachee به معنای «حقایق پنهان در فرانسه» ابتدا این خبر را نشر داد. تنها یک ماه از راه‌اندازی این وب‌سایت می‌گذرد و در آن محتوای بی‌کیفیت ساخته شده با هوش مصنوعی دیده می‌شود که از قضا به سمت روسیه متمایل هستند.

کابین و فرمان بوگاتی توربیون

این وب‌سایت برای واقعی جلوه دادن ادعای خود، صورت‌حساب تقلبی خودرو و یک ویدیو ساخته شده با دیپ‌فیک در اینستاگرام را منتشر کرده است که در آن یکی از کارکنان نمایندگی بوگاتی از فروش توربیون به همسر رئیس جمهور اوکراین خبر می‌دهد. بعد از این بود که ریانووستی، خبرگزاری دولتی روسی از این خبر کذب برای تخریب وجهه اوکراین استفاده کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
لندرور دیفندر اوکتا معرفی شد؛ لذت آفرود با شتاب زیر ۴ ثانیه خودرو ایکس پنگ مونا M03؛ رقیب چینی تسلا مدل Y با طراحی فراری و هوش مصنوعی پاگانی هوایرا اپیتوم، هیولای ۸۵۰ اسب بخاری با گیربکس دستی به‌نمایش گذاشته شد اجماع جهانی ضد خودروهای چینی؛ کانادا هم تعرفه واردات ماشین چینی ها را افزایش می‌دهد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*