جزئیات دوربین گوشی ریلمی ۱۳ پرو

جزئیات دوربین گوشی ریلمی ۱۳ پرو رسما منتشر شد

شرکت چینی ریلمی، جزئیات دوربین گوشی ریلمی ۱۳ پرو را منتشر کرد. Realme 13 Pro و مدل پلاس آن می‌توانند در عکاسی با پرچمداران سامسونگ رقابت کنند.

شرکت ریلمی به تازگی جزئیات کلیدی دوربین گوشی‌های هوشمند آینده خود، ریلمی ۱۳ پرو و ۱۳ پرو پلاس را به صورت رسمی تأیید کرد. این گوشی‌ها از حسگرهای دوگانه 50 مگاپیکسلی سونی لایت برای دوربین‌های اصلی و تله‌فوتو خود بهره خواهند برد.

دوربین گوشی ریلمی ۱۳ پرو چه در چنته دارد؟

دوربین اصلی گوشی Realme 13 Pro از حسگر جدید 50 مگاپیکسلی LYT-701 استفاده می‌کند که اطلاعات زیادی در مورد آن در دست نیست. با این حال، می‌دانیم که لنز این دوربین دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر یا OIS خواهد بود. دوربین تله‌فوتو آن نیز از حسگر نیم اینچی LYT-600 و لنزی با قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال بدون افت کیفیت بهره می‌برد.

جزئیات دوربین گوشی ریلمی ۱۳ پرو

این دوربین‌ها تحت مدیریت موتور پردازشی +HYPERIMAGE قرار دارند که ریلمی آن را دارای «قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته» برای دستیابی به کیفیت تصویری هم‌رده با دوربین‌های حرفه‌ای DSLR می‌داند.

ریلمی ادعا می‌کند که دو گوشی 13 پرو و 13 پرو پلاس در طیف وسیعی از سناریوها، کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند و باید منتظر عکس‌های پرتره فوق‌العاده‌ای در شرایط نوری ضعیف نیز باشیم.

همچنین، ریلمی 13 پرو پلاس از تراشه قدرتمند Snapdragon 7s Gen 3 با 8 یا 12 گیگابایت رم و باتری حجیم 5050 میلی‌‌‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. انتظار می‌رود گوشی‌های این خانواده به‌زودی در هند و سپس در سایر نقاط جهان از جمله ایران عرضه شوند.

در گجت نیوز بخوانید:
نسخه جدید ریلمی ۱۲ با نمایشگر OLED و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی شد گوشی ارزان ریلمی C61 با بدنه ضد آب از راه رسید گوشی ریلمی جی تی 6 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 و شارژ 120 واتی معرفی شد لیست تمام گوشی های ریلمی که آپدیت اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*