قیمت هونگچی H5

بهمن موتور قیمت هونگچی H5 را افزایش داد؛ سدان لوکس چینی و بی خریدار بازار ایران

شرکت بهمن با انتشار اطلاعیه‌ای خطاب به نمایندگی‌ها و مشتریان، قیمت جدید سدان لوکس هونگچی H5 ویژه تیر ماه ۱۴۰۳ را اطلاع رسانی کرد.

هونگچی اچ 5 (HONGQI H5)، یکی از لوکس‌ترین و پر آپشن‌ترین خودروهای وارداتی چینی به بازار کشورمان است که مدتی پیش توسط شرکت بهمن موتور و زیر برند آن یعنی بی ام کارز در کشورمان عرضه شد. این محصول بر اساس پلتفرم GJ مزدا توسعه یافته و توسط شرکت خودروسازی فاو (FAW) چین تولید و عرضه می‌شود. هونگچی H5 در بدو ورود به بازار با قیمت‌گذاری نجومی از سوی مالکان مواجه بود و همین موضوع باعث ایجاد حواشی پیرامون آن بوده است. حال شرکت مذکور برای بار دوم قیمت عرضه این خودرو را افزایش داده که در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات آن می‌پردازیم.

قیمت جدید هونگچی H5 – تیر ۱۴۰۳

نام خودروقیمت در خرداد 1403قیمت در تیر 1403میزان افزایش قیمت
هونگچی H5 ۲ میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان۲ میلیارد و ۹۰۹ میلیون و ۲۱۳ هزار تومان۱۴۷ میلیون تومان

طبق جدول بالا هونگچی اچ ۵ با افزایش ۱۴۷ میلیون تومانی به نسبت ماه گذشته اکنون با قیمت ۲ میلیارد و ۹۰۹ میلیون و ۲۱۳ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

مشخصات فنی و آپشن های HONGQI H5

این خودرو از یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با توان ۲۲۲ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. مجموع این قدرت توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT آیسین به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد H5 حدود ۷.۸ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. همچنین سیستم تعلیق این خودرو در قسمت جلو مک‌فرسون و در قسمت عقب از نوع مولتی‌لینک است.

نمای داخل هونگچی H5

از مجموع امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به نمایشگر لمسی ۱۲.۶ اینچی کنسول مرکزی با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی، کلاستر ۱۲.۳ اینچی تمام دیجیتال راننده، ۸ عدد کیسه هوای ایمنی، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی (EPB)، کنترل خودرو در سربالایی (HAC)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی خودرو (ESC)، سیستم کنترل کشش (TCS)، ترمز پارک برقی به‌همراه اتو هلد (Auto Hold)، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سنسور پارک عقب و جلو، سیستم پایش خستگی راننده، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار تشخیص نقطه کور (BSD)، سیستم هشدار حرکت بین خطوط (LDW)، سیستم حفظ حرکت بین خطوط (LKA)، کروز کنترل تطبیقی (ACC)، رادار هشدار خروج از پارک (RCTA)، سیستم هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم هشدار تصادف از عقب (RCW)، صندلی برقی راننده و سرنشین به‌همراه گرم‌کن و سردکن، نور محیطی داخل کابین (Ambient Lighting) و شارژر وایرلس اشاره کرد.

شایان ذکر است شرکت بهمن موتور بزودی دو محصول از زیر برند بی ام کارز و بی ام اسپیس با نام‌های DFSK E5 و نتا جی تی را به بازار کشور عرضه خواهد کرد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
هونگچی H6 فیس لیفت با طراحی بسیار جذاب رونمایی شد هونگچی گولی، خودرویی که پولدارهای چین سوار می‌شوند هونگچی EHS7، یک شاسی بلند مدرن و لوکس از دیار چین

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*