گوشی میان رده ویوو Y31A رونمایی شد

کمپانی چینی ویوو گوشی هوشمند میان رده‌ جدیدی را به نام Y31A معرفی کرده است. این تلفن همراه دارای سخت افزار نسبتا خوبی بوده و با قیمت ۱۵۵ دلار در چین عرضه خواهد شد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

۶ ماه پس از عرضه مدل Y31 کمپانی ویوو از دیگر مدل این خانواده به نام Y31A رونمایی کرد. این دیوایس که از یک تراشه اسنپدراگون ۴۱۰ قدرت می‌گیرد، دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل است.

همچنین Vivo Y31A به یک رم ۱ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۲.۱۰۰ میلی آمپری نیز مجهز است. از نظر دوربین نیز این محصول در شرایط متوسط رو به پایینی قرار دارد. دوربین اصلی گوشی هوشمند Y31A به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن نیز دارای یک سنسور ۲ مگاپیکسلی است. از گزینه‌های ارتباطی موجود نیز می‌توان به بلوتوث ۴.۰، USB 2.0، وای-فای، جی پی اس، ۴G LTE و رادیو FM اشاره کرد.

vivo-Y31A

این گوشی دارای ابعاد ۱۳۷.۲۴ در ۶۸.۷۶ در ۸.۳۹ میلیمبتر بوده و وزنی برابر با ۱۴۱ گرم دارد علاوه بر آن سیستم عامل استفاده شده بر روی آن نیز اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی خواهد بود. ویوو Y31A که مخصوص بازار چین تولید شده است، با قیمت حدوداً ۱۵۵ دلار به عرضه درخواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*