بازی تلگرامی سی ای ایکس

بازی تلگرامی سی ای ایکس (CEX.IO) چیست + آموزش بازی و لینک عضویت

بازی تلگرامی سی ای ایکس – CEX.IO یکی از معتبرترین پروژه‌هایی است که ارزش وقت گذاشتن دارد. در ادامه به آموزش این بازی می‌پردازیم.

هجوم بی‌امان مینی اپلیکیشن‌های دنیای وب 3 به تلگرام با استقبال گرم کاربران وفادار به این پیام رسان مواجه شده و روز به روز در این زمینه شاهد اتفاقات مثبت هستیم. نقطه عطف پذیرش فناوری Web 3.0 با نات کوین شروع شد و امروز با پروژه‌های آینده‌دار و رو به توسعه‌ای مثل همستر کمبات، تپ سواپ و بلوم در حال تداوم است.

معرفی بازی تلگرامی سی ای ایکس

از فروردین ماه 1403 تا به امروز، تلگرام و به طور اخص بلاکچین TON سوار بر موج پیشرفت بوده و طیف وسیعی از افراد مبتدی و متوسط را به خود جذب کرده است. پذیرش این موضوع که می‌توان از تلگرام درآمد دلاری کسب کرد، عامه مردم و حتی قسمت خاموش و غیرفعال جامعه جهانی را بیدار و چشمان آنها را رو به حقیقتی تازه باز کرده است.

امروز که در حال نگارش مطلبی جامع راجع به پروژه صرافی CEX.IO هستیم، بازی محبوب همستر کامبت توانسته از مرز 239 میلیون کاربر فراتر برود و رکوردهای خود را یکی پس از دیگری در کتاب گینس به ثبت برساند. همه اینها به کنار، پاول دورف طی روزهای اخیر و پس از هیاهوی بسیار، سرانجام از ربات تلگرامی Major با امکان کسب ارز دیجیتال استارز رونمایی کرده تا مهر تأییدی بزرگ به صفحه نسبتا سفید این حوزه بزند.

سخن را کوتاه می‌کنیم و مطلب اصلی را که همان بررسی کامل پروژه سی ای ایکس – CEX است، از سر می‌گیریم. در مقاله پیش رو سعی خواهیم کرد به اندازه توان، قسمت‌های مختلف مینی اپلیکیشن یکی از صرافی‌های معتبر دنیا را آموزش داده و آینده لیست شدن توکن آن را مورد بررسی قرار دهیم. اگر به عضویت این بازی جذاب در نیامده‌اید، از طریق لینک زیر شروع کنید:

فهرست محتوا

معرفی صرافی CEX

در سال 2013 میلادی و درست زمانی که اغلب مردم آشنایی چندانی با بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال نداشتند، صرافی بزرگی به نام CEX.IO برای معامله بیت کوین راه اندازی شد. مقر اصلی این صرافی در لندن بود و تنها رمزارز قابل خرید و فروش برای کاربران، بیت کوین بود. حالا می‌توانید بیش از 80 ارز دیجیتال اصلی را از طریق صرافی سی ای ایکس مبادله کنید.

بازی تلگرامی سی ای ایکس

پلتفرم نوپای CEX.IO در آغازین روزهای فعالیت خود، خدماتی برای سرویس‌های استخراج ابری ارائه می‌داد ولی با گذشت زمان تصمیم گرفت تبدیل به یک صرافی ارز دیجیتال چندکاره شود. هم اکنون این صرافی امکان معامله رمزارزها را در اختیار 220 کشور جهان گذاشته و متاسفانه برخی از کشورهای آسیایی و آفریقایی به علت ممنوعیت‌های نظارتی نمی‌توانند از خدماتش بهره‌مند شوند. از جمله نقاط قوت صرافی سی ای ایکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت نام بیش از 3 میلیون کاربر در سال 2013 میلادی
  • امکان معامله بیش از 80 رمزارز با کارمزد پایین
  • پشتیبانی از 99 درصد کشورها
  • امکان انجام معاملات مارجین
  • هک نشدن این صرافی
  • پشتیبانی 24 ساعته از کاربران

آموزش کار با CEX.IO

از زمانی که مینی اپلیکیشن صرافی CEX.IO توانست تیک آبی تلگرام را برای ربات و کانال رسمی اش دریافت کند، کانون توجهات قرار گرفت. هم اکنون کانال رسمی این بازی با بیش از 4 میلیون نفر عضو روز به روز در حال رشد است و تعداد فعالان بازی روند افزایشی خود را حفظ کرده است.

کار با این بازی تلگرامی آسان است و زمان زیادی از شما نمی‌گیرد. کافی است ربات را استارت کرده و به صفحه اصلی منتقل شوید. نکته مهم اینکه برای تجربه بهتر بازی باید از یک وی پی ان استفاده کنید. در ادامه به توضیح بخش‌های مختلف بازی می‌پردازیم و نکات آن را یک به یک خواهیم گفت.

بیشتر بخوانید:

پیکسل ورس – PixelVerse؛ بازی پولساز تلگرامی جدیدی که با پشتوانه قوی وارد شد + لینک عضویت

بخش ضربه زدن یا Tap

بازی تلگرامی سی ای ایکس - صفحه تپ

در صفحه تپ – Tap نمایی کلی از بازی را مشاهده می‌کنید. مجموع امتیازات شما که همان سکه‌های درون بازی شماست در بالای صفحه به چشم می‌خورد. در قسمت پایینی مخزن سکه‌ها و زمان شارژ مجدد آنها دیده می‌شود. یکی از محدودیت‌های مینی اپلیکیشن سی ای ایکس برخلاف سایر بازی‌های تلگرامی، استخراج تعداد محدودی توکن CEXP است. هر 8 ساعت یک مرتبه 100 سکه به شما تعلق می‌گیرد که به نظر ناچیز می‌رسد.

البته با دعوت از دوستان خود و لمس گزینه Invite قادر خواهید بود مخزن خود را با سکه‌های بیشتری پر کنید؛ به عبارت دیگر هر چه تعداد کاربرانی که با لینک رفرال شما به بازی ملحق می‌شوند بیشتر باشد، سکه بیشتری برای استخراج نصیب شما خواهد شد.

بخش وظایف یا Tasks

در صورتی که کاربران قسمت وظایف یا تسک‌ها را جدی بگیرند، می‌توانند مقدار زیادی سکه رایگان پاداش دریافت کنند. در این بخش تعداد زیادی وظیفه در نظر گرفته شده که با انجام آنها ظرف چند ثانیه، توکن CEXP می‌گیرید. عمده پاداشی که دریافت خواهید کرد از دعوت دوستان است و سپس دنبال کردن کانال تلگرامی، اینستاگرام، ایکس و فیس بوک قرار دارند. از مهمترین تسک‌هایی که حتما باید انجام دهید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت نام در اپلیکیشن CEX.IO
  • دعوت یک دوست
  • دعوت 5 دوست
  • دعوت 10 دوست
  • دعوت 20 دوست
  • دعوت 50 دوست
  • دعوت 100 دوست
  • انجام خرید و فروش و کار با اپلیکیشن سی ای ایکس
  • عضویت در کانال تلگرام
  • عضویت در شبکه ایکس

بخش مزرعه یا Farm

شاید نتوانید مثل سایر بازی‌ها نظیر میم فای کوین و تپ سواپ با ضربه زدن روی صفحه توکن CEXP استخراج کنید اما خبر خوب اینکه از طریق بخش مزرعه یا فارم می‌توانید هر 4 ساعت یک مرتبه میزان تقریبا مشخصی سکه به دست آورید. (بدون نیاز به انجام هیچ کاری) تنها کاری که باید بکنید، خالی کردن مخزن بعد از اتمام زمان مقرر است.

اگر اغراق نکنیم، از این قسمت می‌توانید روزانه بین 2 تا 3 هزار سکه استخراج کنید که رقم خوبی است. خبر خوب دیگر اینکه ربات تلگرامی سی ای ایکس پس از پایان استخراج خودکار به شما اطلاع می‌دهد تا مخزن را خالی کرده و سکه‌هایتان را برداشت کنید.

بخش زیرمجموعه‌ها یا Squad

بازی تلگرامی سی ای ایکس - بخش اسکواد

بازی تلگرامی CEX.IO یک مینی اپلیکیشن مبتنی بر زیرمجموعه‌گیری است. کاربرانی که بتوانند تعداد دوستان بیشتری را به بازی دعوت کنند، در جایگاه خوبی قرار می‌گیرند و موجودی سکه‌هایشان را افزایش خواهند داد. در قسمت اسکواد موجودی کل سکه‌های زیرمجموعه‌های شما و میزان پاداشی که شما از فعالیت آنها خواهید گرفت نمایش داده شده است.

در واقع شما با دعوت از دوستان خود می‌توانید 10 درصد از درآمد آنها را به نفع خودتان کسب کنید. با این اوصاف هر چه زیرمجموعه‌های شما بیشتر باشند، درآمد بیشتری به دست می‌آورید. تمرکز تیم توسعه دهنده بازی CEX.IO روی توسعه گروه‌ها یا همان اسکوادهاست.

بیشتر بخوانید:

تپ سواپ تلگرام چیست ؛ لینک عضویت و آموزش کامل

آیا بازی سی ای ایکس کلاهبرداری است؟

همان‌طور که ملاحظه کردید، مینی اپلیکیشن CEX.IO زیر نظر صرافی بزرگ سی ای ایکس توسعه یافته و نمی‌تواند کلاهبرداری باشد. این صرافی قصد دارد توکن CEXP را به عنوان توکن بومی خود معرفی کند و برنامه‌های متعددی برای آینده دارد. چنین صرافی با سابقه طولانی که دارد، محال است کلاهبرداری باشد.

بازی تلگرامی سی ای ایکس

علاوه بر این دریافت تیک آبی تلگرام باعث شده احتمال کلاهبرداری بودن آن کمرنگ شود. شاید این پروژه نتواند انتظارات کاربران را در توزیع توکن برآورده کند اما قطعا می‌تواند فرآیندی را که شروع کرده خاتمه دهد. اگر هنوز به بازی معتبر سی ای ایکس ملحق نشده‌اید از طریق لینک زیر شروع به جمع‌آوری سکه کنید.

تیم توسعه دهنده CEX اعلام کرده قرار است 200 میلیون توکن CEXP را بین کاربران فعال خود عرضه کند. البته با توجه به فرآیند بازی و اتفاقاتی که در آینده می‌افتد، احتمال تغییر عرضه توکنومیک وجود دارد.

چرا باید به پروژه CEX.IO امیدوار باشیم؟

تا اینجا دیدیم که پروژه سی ای ایکس اعتبار لازم برای تبدیل شدن به یکی از ترندهای حال حاضر دنیای کریپتو را دارد و می‌تواند ایردراپ خود را با موفقیت به پایان برساند. نمی‌توان به طور قطع پیش بینی دقیقی از آینده این بازی ارائه کرد و امیدواری در میان کاربران به وجود آورد اما می‌توان به چند مورد نویددهنده به شرح ذیل اشاره کرد:

احتمال حمایت نهنگ‌های فعال صرافی CEX.IO

یکی از دلایل رشد یک ارز دیجیتال در دنیای کریپتو، حمایت سرمایه گذاران بزرگ یا همان نهنگ‌ها است. حمایت چنین افرادی می‌تواند آینده رمزارز را به کلی تغییر دهد و مسیر رشد و پیشرفت آن را هموار کند. شواهد و قرائن نشان می‌دهند که پس از توزیع توکن CEXP احتمال حمایت نهنگ‌ها وجود دارد که خبر خوبی برای آینده این ارز دیجیتال به شمار می‌رود.

پروژه سی ای ایکس شفاف است

سرمایه گذاران و کاربرانی که به پروژه سی ای ایکس روی آورده‌اند، شفافیت برایشان در اولویت است. تیم توسعه دهنده بازی CEX تا به امروز شفافیت را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و به‌روزرسانی‌های بسیاری ترتیب داده‌اند که نشانگر شفافیت و میزان پاسخگویی آنهاست.

جامعه فعال CEX.IO

یکی از مهمترین جنبه‌های پروژه معتبر سی ای ایکس، جامعه وفادار و فعالی است که از سال 2013 مشغول فعالیت هستند. قدمت دیرینه این صرافی باعث شده بیش از چند میلیون کاربر تنها در کمتر از دو ماه به بازی ملحق شوند و تعهد خود را نشان دهند. یادتان باشد که چه کسی پشت این مینی اپلیکیشن تلگرامی است!

بیشتر بخوانید:

بازی تلگرامی تایم فارم (Time Farm) چیست + آموزش بازی و لینک عضویت

حامیان ایردراپ CEX.IO چه کسانی هستند؟

یکی از مولفه‌های مهم و تأثیرگذار برای تشخیص اعتبار و شهرت یک پروژه نظیر CEX.IO بررسی حامیان و شرکای آن است. برای مثال پاول دورف از تپ سواپ حمایت کرده و بنیاد بلاکچین تون از بازی پیکسل ورس حمایت خود را اعلام کرده است اما در خصوص بازی صرافی سی ای ایکس چطور؟

بازی تلگرامی سی ای ایکس

نخستین فرد مشهوری که می‌توان از وی به عنوان حامی پروژه CEX یاد کرد، جاستین سان، بنیانگذار ارز دیجیتال ترون است که حساب ایکس ایردراپ سی ای ایکس را دنبال می‌کند. علاوه بر این باید به دنبال کنندگان دیگری اشاره کرد که حساب ایکس این پروژه را دنبال می‌کنند:

  • معتبرترین مرجع قیمت گذاری و اطلاعات رمرارزها – کوین مارکت کپ
  • یکی از بزرگترین بلاکچین‌های جهان با جامعه‌ای فعال – ترون
  • درگاه پرداخت پیشرو برای ارزهای دیجیتال – آلکمی پی
  • میم کوین محبوب با جامعه‌ای رو به توسعه – بیبی دوج
لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*