نسل جدید میتسوبیشی پاجرو

پاجرو، شاسی بلند آفرودی محبوب میتسوبیشی با چهره‌ای جذاب برمی‌گردد

پاجرو، شاسی بلند آفرودی پرطرفدار میتسوبیشی که از خط تولید خارج شده بود، قرار است در قالب نسلی جدید با شکل و شمایلی لوکس به بازار برگردد.

پاجرو شاسی بلند فول سایز شناخته‌شده میتسوبیشی بود که در ایران هم به توانایی‌های چشمگیر خود در آفرود شهرت پیدا کرده است. این شاسی بلند بعد از این‌که چهار نسل را پشت سر گذاشت، در سال 2021 از خط تولید این خودروساز ژاپنی خارج شد. با وجود این، در اخبار خودرو زمزمه‌هایی به گوش رسید مبنی بر این‌که میتسوبیشی قصد احیای پاجرو را دارد؛ و جالب‌تر این‌که قرار است آن را با ماهیتی لوکس‌تر به‌عنوان رقیب اس یو وی‌هایی مثل رنجرور به بازار ارائه بدهد.

ویژگی های احتمالی نسل جدید میتسوبیشی پاجرو

گزارش‌ها حکایت از این دارند که در طراحی نمای بیرونی نسل جدید میتسوبیشی پاجرو تاثیراتی از اوتلندر، شاسی بلند دیگر این شرکت به چشم خواهد خورد. از جمله ویژگی‌های احتمالی طراحی این نسخه جدید می‌توان به چراغ‌های دوبخشی (مشابه اوتلندر)، سپر طراحی شده برای آفرود، جلوپنجره با الگو کندو، سقف شناور با ستون‌های مشکی، فلاپ‌های روی گلگیرها و چراغ‌های عقب به شکل حرف T اشاره کرد.

نسل جدید میتسوبیشی پاجرو

تفاوت کلیدی پاجرو جدید با کراس اوور کامپکت اوتلندر در ابعاد خواهد بود. همان‌طور که از یک اس یو وی آفرودی مثل پاجرو انتظار می‌رود، فاصله کف بدنه این شاسی بلند از سطح زمین با اوتلندر اختلاف محسوسی خواهد داشت. در مجموع، شاسی بلند احیا شده میتسوبیشی قرار است بلندتر و در نتیجه درشت‌هیکل‌تر به نظر برسد.

نسل جدید میتسوبیشی پاجرو

تیپ‌های بالارده اوتلندر از لحاظ امکانات رفاهی، المان‌های لوکس و تکنولوژی‌های پیشرفته در سطح مطلوبی قرار دارند. حتی میتسوبیشی اوتلندر ۵ نفره آرین موتور و میتسوبیشی اوتلندر ۷ نفره آرین موتور هم که به بازار ایران معرفی شده‌اند، از امکانات مناسبی بهره‌مندند. با این حال، میتسوبیشی به دنبال این است تا با ارائه نسل جدید پاجرو به‌عنوان یک اس یو وی لوکس‌تر، پا را فراتر بگذارد.

بر اساس شنیده‌های اخیر، این خودرو از کابینی زرق و برق‌دار و پرامکانات با تریم چرمی جذاب، دریچه‌های عمودی تهویه، نمایشگر مرکزی بزرگ و کنترل پنل لمسی سیستم تهویه برخوردار خواهد بود. همچنین شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی و مجموعه‌ای از سیستم‌های پیشرفته کمک‌راننده را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

کابین نسل جدید میتسوبیشی پاجرو

در زمینه مشخصات فنی هم پیش‌بینی می‌شود Pajero مبتنی بر نسخه به‌روز شده پلتفرم ساخته شود و زیر کاپوت خود نسخه ارتقا یافته پیشرانه پلاگین هیبرید 2.4 لیتری اوتلندر را داشته باشد. این پیشرانه یک موتور بنزین‌سوز به‌همراه یک موتور الکتریکی در هر کدام از محورها را در بر می‌گیرد و روی هم رفته می‌تواند بیش از 382 اسب بخار قدرت تولید کند. البته می‌توان انتظار داشت که پیشرانه پاجرو جدید توانایی تولید قدرت و گشتاور بیشتری را داشته باشد.

آخرین نسل Pajero

آخرین نسل عرضه شده از میتسوبیشی پاجرو

در نهایت، به نظر می‌رسد میتسوبیشی برای عرضه نسل بعدی پاجرو در سال 2027 برنامه دارد. این خودرو به‌عنوان یک شاسی بلند بالارده با شاسی بلندهایی نظیر رنجرور اسپرت، لندرور دیفندر، جیپ گرند چروکی، لکسوس GX نسل جدید و بی ام و X7 رقابت خواهد کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
شاسی بلند آفرودی جتور تراولر T2 سرانجام به ایران وارد شد + عکس و مشخصات فنی بی ام و X4، شاسی بلند پرطرفدار آلمانی به پایان راه خود رسید پیکاپ سوزوکی جیمنی به همراه مدل‌‌های برقی و هیبریدی در راه است لندرور دیفندر اوکتا معرفی شد؛ لذت آفرود با شتاب زیر ۴ ثانیه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*