شرایط فروش هونگچی H5 و بستیون T77

شرایط فروش هونگچی H5 و بستیون T77 بهمن موتور در تیر ماه 1403

شرکت بهمن موتور شرایط فروش هونگچی H5 و بستیون T77 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در تیر ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام شرکت بهمن موتور، امکان تکمیل فرآیند ثبت نام متقاضیان خرید دو خودرو هونگچی H5 و بستیون T77 ویژه طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت فراهم شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح فروش می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش هونگچی H5 و بستیون T77 – تیر ۱۴۰۳

شرایط فروش هونگچی H5 و بستیون T77

شرایط فروش هونگچی H5

در طرح فروش محصولات وارداتی بهمن موتور، خودرو هونگچی H5 با شرایط فروش فوق‌العاده و با قیمت ۲ میلیارد و ۹۰۹ میلیون و ۲۱۳ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. موعد تحویل این خودرو هفته آخر آبان ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است. رنگ‌های قابل عرضه برای این خودرو سفید، مشکی و خاکستری اعلام شده است.

شرایط فروش هونگچی H5 و بستیون T77

شرایط فروش بستیون T77

همچنین کراس اوور وارداتی بستیون T77 با شرایط فروش فوری و با قیمت ۲ میلیارد و ۱۵۲ میلیون و ۹۱۱ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. موعد تحویل این خودرو نیز هفته دوم شهریور ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است. رنگ قابل عرضه برای این خودرو نقره ای اعلام شده است.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۹ تیر ۱۴۰۳ لغایت ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۲۹ تیر ۱۴۰۳ با مراجعه به وبسایت فروش محصولات بی ام کارز نسبت به واریز وجه خودرو اقدام کنند. شایان ذکر است بازه زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی‌باشد. تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه متقاضیان صرفا به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس http://bahman.iranecar.com امکان پذیر است.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: