شرایط فروش نیسان قشقایی و نیسان سیلفی

شرایط فروش نیسان قشقایی و نیسان سیلفی در سامانه یکپارچه – تیر ۱۴۰۳

شرکت نامی خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط فروش نیسان قشقایی و نیسان سیلفی ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی را اعلام کرد.

طبق اعلام نامی خودرو، آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی که متقاضی خرید دو خودرو وارداتی نیسان قشقایی و نیسان سیلفی هستند، می‌توانند این دو محصول ژاپنی را در بین ۵ اولویت خود قرار دهند و در صورت تخصیص خریداری نمایند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش نیسان قشقایی و نیسان سیلفی نامی خودرو – تیر ۱۴۰۳

شرکت واردکنندهبرندمدلقیمت 
نامی خودروNISSANSylphy۱ میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۸۰ هزار تومان
نامی خودروNISSANQashqai۲ میلیارد و ۲۳۹ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان

در این طرح فروش خودرو نیسان سیلفی با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۸۰ هزار تومان در مبادی ورودی و خودرو نیسان قشقایی با قیمت قطعی ۲ میلیارد و ۲۳۹ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان در مبادی ورودی به متقاضیان عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است افراد جدیدی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام اولیه خود را انجام نداده‌اند نیز می توانند تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ 23 تیر 1403 با تشکیل حساب وکالتی نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی و بلوکه کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان، نسبت به انتخاب اولویت از میان گزینه های موجود اقدام کنند. بدین ترتیب علاوه بر افرادی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کردند، افراد جدید نیز می توانند در صورت دارا بودن شرایط لازم، نسبت به خرید نیسان سیلفی مکس و قشقایی اقدام کنند.

شایان ذکر است دو خودرو نیسان کیکس و نیسان ایکس تریل دیگر محصولات وارداتی نامی خودرو به کشورمان هستند که در آینده عرضه خواهند شد.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*