ویدیو آنباکس گلکسی بادز 3

این شما و این آنباکس گلکسی بادز 3 سامسونگ، قبل از رونمایی رسمی

هنوز چند ساعتی به مراسم گلکسی آنپکد 2024 و معرفی Galaxy Buds 3 باقی مانده است؛ اما شاهد انتشار ویدیو آنباکس ایرباد گلکسی بادز 3 سامسونگ هستیم.

به‌زودی مراسم گلکسی آنپکد 2024 آغاز می‌شود تا سامسونگ با طوفانی بزرگ اخبار تکنولوژی را زیر‌ و رو کند. شرکت‌ کره‌ای قرار است به‌صورت رسمی از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی کند. همچنین گلکسی واچ 7، گلکسی واچ اولترا نیز به‌عنوان نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ معرفی خواهند شد. در کنار این مجموعه جذاب نیز گلکسی بادز 3 سامسونگ را خواهیم داشت که البته ویدیو آنباکس آن کمی زودتر منتشر شده است.

ویدیو آنباکس گلکسی بادز 3 طراحی جدید را تایید می‌کند

در روزهای اخیر جزئیات زیادی از ایربادهای جدید سامسونگ به بیرون درز کرد. اول از همه شاهد انتشار تصاویر جعبه گلکسی بادز 3 بودیم. کمی بعد نیز نظرات اولین کاربران گلکسی بادز 3 پرو را مشاهده کردیم. امروز نیز افشاگری که در دبی سکونت دارد، ویدیو آنباکس گلکسی بادز 3 سامسونگ را منتشر کرده است. در این ویدیو می‌توانید Galaxy Buds 3 را در دو رنگ سفید و خاکستری مشاهده کنید.

با مشاهده ویدیوها می‌توانیم برای بار چندم تایید کنیم که سامسونگ سبک طراحی هدفون‌های بی‌سیم‌ خود را تغییر داده است. روی ساقه گلکسی بادز جدید نیز شاهد یک نوار LED هستیم که هنوز کاربرد دقیق آن مشخص نیست.

پیش از انتشار ویدیو آنباکس گلکسی بادز 3 سامسونگ، قیمت این اکسسوری جذاب در کره لو رفته بود. ظاهرا سامسونگ برچسب قیمتی ۱۵۰ دلاری را برای گلکسی بادز 3 و ۲۲۰ دلاری را برای بادز 3 پرو در نظر گرفته است. امیدواریم سامسونگ ویژگی‌های خاص و جالبی را برای مدل پرو در نظر گرفته باشد تا اختلاف قیمتی ۷۰ دلاری توجیه شود. هرچند که برای مشخص شدن کامل مشخصات دو مدل گلکسی بادز 3 باید تا ساعت ۱۶ امروز و آغاز مراسم گلکسی آنپکد 2024 صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:
تصاویر تمام محصولات جدید سامسونگ قبل از مراسم گلکسی آنپکد لو رفت مشخصات فنی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ به‌طور کامل فاش شد حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ دارای ردیابی دمای پوست و تشخیص خروپف خواهد بود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*