فروش فیات ۵۰۰

فروش فیات ۵۰۰ در سامانه وارداتی ها شروع شد + شرایط و قیمت

شرکت پارسیان موتور با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط فروش خودرو فیات ۵۰۰ ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه شرکت پارسیان موتور، مشتریان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی که متقاضی خرید خودرو وارداتی فیات ۵۰۰ هستند می‌توانند این محصول تازه وارد را بین ۵ اولویت نهایی قرار دهند و در صورت تخصیص خریداری نمایند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات قیمت و شرایط فروش این خودرو می‌پردازیم.

شرایط فروش فیات ۵۰۰ پارسیان خودرو – تیر ۱۴۰۳

نمای جلو فیات ۵۰۰ وارداتی

در این طرح فروش، خودرو Fiat 500 با قیمت ۱ میلیارد و ۸۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. قیمت اعلامی قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد که واردکنندگان با رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام نمایند.

لازم به ذکر است افراد جدیدی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام اولیه خود را انجام نداده‌اند نیز می‌توانند تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۲۳ تیر ۱۴۰۳ با تشکیل حساب وکالتی نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی و بلوکه کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان، نسبت به انتخاب اولویت از میان گزینه های موجود اقدام کنند. بدین ترتیب علاوه بر افرادی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کردند، افراد جدید نیز می توانند در صورت دارا بودن شرایط لازم، نسبت به خرید فیات 500 اقدام کنند.

نگاهی اجمالی به مشخصات Fiat 500 وارداتی

این خودرو به یک پیشرانه 1.2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 69 اسب بخار و گشتاور 102 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک 5 سرعته Dualogic با تیپ ترونیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو 102 کیلومتر و مصرف سوخت آن 4.8 لیتر اعلام شده است.

نمای داخل فیات ۵۰۰ وارداتی

از امکانات این خودرو می‌توان به فرمان کمکی برقی، سنسور پایش میزان باد تایرها، 7 ایربگ ایمنی، ترمزهای ABS، EBD و BA، کلاستر نیمه دیجیتالی، دستگیره‌های آسان بازشو، سنسور نور، سقف پانورامیک، ترمزهای دیسکی هر چهار چرخ، رینگ‌های آلومینیومی، چراغ‌های روز، سنسور هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، بالابرهای برقی شیشه‌های جانبی، تهویه مطبوع اتوماتیک، مولتی‌مدیا 7 اینچ لمسی، سامانه کنترل پایداری، آینه الکتروکرومیک، کنترل پایداری، سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی و… اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*