گزارش جدید کیفی خودرهای تولید داخل

پس از 2 سال وقفه، گزارش جدید کیفی خودروهای تولید داخل منتشر شد

پس از گذشت چند سال از آخرین ابلاغ کیفی خودرو سازان داخلی، گزارش جدید کیفی از خودروهای تولید داخل منتشر شده است.

از آخرین باری که اهداف پیشنهادی وضعیت کیفی صنعت خودرو تعیین شده یک سال می‌گذرد. حال در تازه‌ترین اخبار خودرو، این ابلاغیه توسط معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صنعت و معدن منتشر شده است.

جدیدترین گزارش کیفی خودروهای داخل

مهرداد خسروی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، خطاب به شرکت‌های تولیدکننده و عرضه‌کننده خودرو و انجمن خودروسازان گفته است:

با توجه به تکلیف موضوع قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، قانون ساماندهی صنعت خودرو و آئین‌نامه‌های اجرایی آن بدین وسیله اهداف کیفی خودرو سواری و تجاری در سه شاخص کیفیت، خدمات فروش و پس از فروش در سال ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

پس از 2 سال وقفه، گزارش جدید کیفی خودرهای تولید داخل منتشر شد

خسروی پیرو سخنان خود گفت شاخص‌های جدیدی برای سنجش کیفیت خودروهای تولید داخل ابلاغ شده که شامل کیفیت سلامت خودرو در زمان تحویل فروش، رضایت از کیفیت اولیه محصول در سه ماه اول مالکیت خودرو و پیمودن 4000 کیلومتر است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد، پیگیری و رصد مستمر از این فرآیند از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که تنوع بالایی در تولید و مونتاژ خودرو در کشور داریم باید با جدیت بسیار زیادی برنامه‌های کیفی دنبال شود تا بتوانیم از این طریق رضایت حداکثری هم‌میهنانمان را به دست آوریم.

خسروی در پایان صحبت‌هایش گفت: در طی سال‌های گذشته با تلاش و پشتکار کشورمان توانسته است جزو تولیدکنندگان بزرگ خودرو در منطقه و جهان به حساب بیاید. از این رو برای ورود به بازاهای صادراتی و ارتقای جایگاه کمی و کیفی در رتبه بندی جهانی تولید خودرو باید به برنامه‌های کیفی و ارتقای کیفیت قطعات توجه بسیاری شود.

ویدیو مرتبط:
پیشینه خبر:
آموزش ثبت نام و خرید خودروهای وارداتی (تیر ۱۴۰۳) شرایط فروش وانت آریسان ۲ در تیر ۱۴۰۳ اعلام شد + قیمت همزمان با توقف رسمی تولید پژو پارس، تولید سورن پلاس دوگانه سوز آغاز شد

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*