معرفی ربات داگز

معرفی ربات داگز – Dogs ؛ پدیده بازی های ایردراپی تلگرام + لینک عضویت

یکی از پروژه‌های نوظهور تلگرام که سروصدای زیادی هم به پا کرده، مینی اپلیکیشن Dogs است. در ادامه به معرفی ربات داگز می‌پردازیم.

نات کوین که هم اکنون نسخه نهایی آن در دسترس کاربران قدیمی و تازه وارد قرار گرفته، جاده باز کن مینی اپلیکیشن‌های تلگرامی و ربات‌های فعالی است که این روزها مثل قارچ سبز می‌شوند و به دنبال سهم خواهی از بازار هستند. قطار پروژه‌های جدید هر روز از راه می‌رسد و پدیده‌های جالب توجهی برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

معرفی ربات داگز – Dogs

یک روز خبر از نات کوین آمد و روز دیگر همستر کامبت همه رکوردها را جابه‌جا کرد و حالا نوبت به پروژه‌ای نوظهور به نام داگز – Dogs رسیده است. این ربات با خلاقیت و نوآوری خود توانسته در عرضه چند روز جزو ده بازی برتر تلگرام قرار بگیرد و شانه به شانه تپ سواپ، پیکسل ورس و ربات Major رکوردزنی کند.

قطعا طی روزها و هفته‌های آینده، پروژه‌های جدیدی معرفی خواهد شد و چراغ صنعت بازی‌های کریپتویی بر بستر وب 3 به این زودی‌ها خاموش نخواهد شد. امروز پس از معرفی بهترین بازی‌های تلگرامی درآمد دلاری به سراغ پروژه نوظهور داگز می رویم تا از چند و چون آن مطلع شویم. با ما همراه باشید.

لینک ربات داگز

معرفی اجمالی پروژه داگز

همه چیز از آنجایی شروع شد که پروژه داگز نام خود را به ربات نات کوین گره زد و با بالارفتن از شانه‌های پدر خود سعی کرد خودی نشان بدهد. موفقیت امروز داگز به نوعی ثمره بذر اعتمادی است که نات کوین در دل کاربران کاشته است. ربات Dogs قرار است سن تلگرام شما را بسنجد و ضمن طبقه‌بندی اکانت کاربران به آنها توکن پاداش دهد.

معرفی ربات داگز

پس از حضور ساشا پلوتوینوف، بنیانگذار و مدیرعامل نات کوین در ربات داگز و قرارگیری در رتبه 24 جهان، توجه کاربران بیش از پیش به این پروژه جلب شد تا جایی که توانست در عرضه سه روز به رکوردهای باورنکردنی دست یابد. از آنجایی که آقای پلوتوینوف تا به امروز پا به میدان هیچ بازی تلگرامی و پروژه‌ای نگذاشته، حضورش در ربات داگز می‌تواند نشانه خوبی برای اعتبار آن به حساب آید.

ربات Dogs هنوز در مرحله آلفا و اولیه است و امکان کسب درآمد به صورت رسمی وجود ندارد. حتی کاربران نمی‌توانند کاری جز زیرمجموعه‌گیری انجام دهند و داشتن اکانت پرمیوم تلگرام و لینک رفرال بالا می‌تواند جایگاه افراد را مشخص کند. همه چیز تا اینجای کار با جدیت و البته مرموز دنبال می‌شد تا اینکه یکی از افراد تأثیرگذار دیگر در حوزه بازی‌های کریپتویی وارد داگز شد!

ولادیمیر اسمرکیس به عنوان مدیرعامل بازی تلگرامی بلوم، حضور خود در ربات داگز را رسما تأیید کرد و اعتبار بیشتری به این پروژه بخشید. طی روزهای اخیر اغلب فروم‌ها و گروه‌های چت مرتبط با بازار کریپتو راجع به مینی اپلیکیشن موثر و کارآمد Dogs صحبت می‌کنند و منتظر اخبار تکمیلی هستند. بیایید بیشتر با طرز کار ربات داگز آشنا شویم.

ربات داگز چطور کار می‌کند؟

طرز کار ربات داگز ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی است. کافی است از طریق لینک زیر وارد مینی اپلیکیشن شده و سن تلگرام خود را ببینید. ربات براساس سن حساب کاربری شما در پیام رسان محبوب تلگرام، پاداشی در قالب توکن DODS می‌دهد که قرار است در آینده قابل خرید و فروش شود.

لینک ربات داگز

تا به امروز هیچ رباتی از چنین روشی برای اعطای توکن و پاداش‌دهی استفاده نکرده و داگز اولین پروژه موفق در این زمینه است. تنها 10 ساعت زمان کافی بود تا Dogs بتواند یک میلیون کاربر جذب کند. کدام بازی تلگرامی با صرف چند دقیقه زمان به شما توکن می‌دهد؟ روش اعطای جایزه منصفانه است و به میزان فعالیت شما در تلگرام باز می‌گردد.

کاربران می‌توانند با دعوت از دوستان خود و زیرمجموعه‌گیری چند درصد از امتیاز آنها را پاداش بگیرند و همچنین امکان خرید توکن داگز با پرداخت تلگرام استارز وجود دارد. (متاسفانه برای ایرانی‌های داخل تحریم است)

آموزش قسمت‌های مختلف ربات Dogs

پس از ظهور ناگهانی ربات داگز و موفقیت چشمگیر آن در عرض چند ساعت ابتدایی، 4 صرافی معتبر جهان پیش فروش توکن DOGS را آغاز کردند که باعث تعجب کاربران شد. کاربران با انتشار تصاویری از لوگوی این پروژه و نقاشی پاول دورف، خبر از همکاری موسس تلگرام با ربات داگز دادند. در ادامه قسمت‌های مختلف این مینی اپلیکیشن را توضیح خواهیم داد:

بخش Home

با راه اندازی و استارت ربات وارد صفحه هوم خواهید شد که حاوی اطلاعات کلی کاربران است. در قسمت بالای صفحه یک کادر آبی رنگ وجود دارد که با لمس آن سن تلگرام خود و سطحی که در آن قرار دارید را خواهید دید. همچنین با زدن یک ضربه روی صفحه به صفحه دیگری می‌روید که امتیاز شما را نشان می‌دهد.

ربات Dogs با توجه به سن تلگرام به کاربران پاداش مشخصی خواهد داد. اگر تلگرام پرمیوم داشته باشید، پاداشی جداگانه به شما تعلق می‌گیرد و در قسمت بعدی گزینه Invited friends مجموع امتیاز شما که حاصل لینک‎‌های رفرال شماست دیده می‌شود. (تمام چیزی که در صفحه Home وجود دارد)

بخش Leaderboard

معرفی ربات داگز - بخش لیدربورد

لیدربورد یا صفحه نمایش رتبه کاربران، جایگاه شما و سایر نفرات برتر را نشان می‌دهد. با لمس کادر آبی رنگ Boost score می‌توانید با پرداخت تلگرام استارز، تعداد توکن‌های خود را افزایش دهید. برای خرید هر 10 هزار توکن داگز می‌بایست 10 هزار ارز استارز بخرید.

بخش Friends

معرفی ربات داگز - بخش دعوت از دوستان

همان‌طور که در بالای این صفحه مشاهده می‌کنید، با دعوت از دوستان خود می‌توانید توکن Dogs پاداش بگیرید و اگر نگاهی به لیدربورد بیندازید، متوجه خواهید شد که رتبه‌بندی براساس تعداد رفرال‌ها است. با این اوصاف دوستان خود را دعوت کنید و با توجه به تعداد توکن‌های آنها جایزه بگیرید.

آیا پروژه داگز کلاهبرداری است؟

به چند دلیل محکم می‌توان گفت که پروژه داگز حداقل تأییدیه‌های معتبر بودن را گرفته است. تشخیص اینکه یک پروژه کلاهبرداری است یا نه، نیازمند تحقیق و بررسی است. ربات‌هایی که مثل قارچ سبز می‌شوند و پشتوانه محکم و معتبری ندارند و روند پاداش‌دهی آنها مشخص نیست باید به طور خاص مورد توجه قرار بگیرند.

  • داگز در ده ساعت توانست یک میلیون کاربر جذب کند و جامعه قدرتمندی برای خود طی چند روز تشکیل دهد. این پروژه هم اکنون 12.4 میلیون کاربر فعال دارد.
  • در دومین روز عرضه ربات Dogs، چهار صرافی اقدام به پیش فروش توکن آن کردند و حتی ارزش تقریبی هر واحد از توکن آن مشخص شد.
  • تیک آبی تلگرام را به سرعت دریافت کرد و به نظر می‌رسد از حمایت قاطع پاول دورف برخوردار است.
  • مدیرعامل نات کوین و بلوم به این پروژه پیوسته‌اند و از تیم توسعه دهنده آن تعریف و تمجید کرده‌اند.
  • استفاده از ارز دیجیتال داخلی تلگرام برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای نشانه‌ای برای معتبر بودن است.

لینک ربات داگز

قیمت هر واحد توکن DOGS چقدر است؟

یکی از به‌روزرسانی‌های جذاب ربات داگز، اضافه کردن بخشی برای خرید توکن DOGS است. حالا کاربران می‌توانند استارز بخرند و آن را تبدیل به توکن داگز کنند و سطح خود را ارتقا دهند. برای مثال اگر بخواهید 10 هزار واحد DOGS بخرید، باید 10 هزار استارز خریده باشید که قیمت هر ده هزار استارز 12 میلیون تومان می‌شود.

پیش فروش داگز در صرافی

البته که تخمین قیمت توکن داگز به ترتیب فوق درست نیست ولی می‌تواند تصور مطلوبی از آینده به ما بدهد. به عبارت دیگر پروژه به طور غیرمستقیم به کاربران خود می‌گوید که قیمت هر ده هزار واحد داگز 12 میلیون تومان است. هیچ وقت پروژه هزینه‌ای بیشتر از آنچه قرار است به کاربران بدهد، دریافت نمی‌کند.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات: