فیس لیفت فیدلیتی

نسخه فیس لیفت فیدلیتی (جتور X70 پلاس) معرفی شد + عکس و مشخصات

نسخه فیس لیفت فیدلیتی با نام اصلی جتور X70 پلاس اخیرا توسط زیرمجموعه کمپانی چری در چین رونمایی شده است.

در جدیدترین اخبار خودرو، جتور از نسخه فیس لیفت جتور ایکس 70 پلاس که در ایران با نام فیدلیتی شناخته می‌شود رونمایی کرده است. این خودرو که نسخه‌های پیشین آن در روسیه عرضه شده، احتمالا در نسخه جدید نیز روانه روسیه می‌شود، اما با نامی متفاوت.

فیس لیفت فیدلیتی در چین معرفی شد

جتور نخستین تصاویر از نسخه فیس لیفت X70 پلاس را منتشر کرده و اعلام کرده که فروش این خودرو از اواخر ژوئیه امسال در چین آغاز می‌شود. خودرو جدید احتمالا در پاییز سال 2024 به بازار روسیه می‌رسد اما در این کشور با نام متفاوت Soueast S07 روانه بازار خواهد شد.

جتور ایکس 70 پلاس

جتور ایکس 70 پلاس جدید از نظر ظاهری تغییرات ملموسی داشته که از جمله می‌توان به یک جلوپنجره جدید با خطوط کرومی افقی و چراغ‌های دو طبقه اشاره کرد. ابعاد خودرو نیز تغییرات محسوسی داشته و به طور خاص می‌توان به افزایش طول خودرو از 4724 میلی‌متر به 4749 میلی‌متر اشاره کرد که منجر به افزایش 25 میلی‌متری فاصله محوری خودرو و رسیدن آن به 2745 میلی‌متر شده است.

در کابین خودرو دو نمایشگر 12.3 اینچی در کنار کنسول مرکزی با طراحی جدید و دسته دنده جدید جلب توجه می‌کند. برخلاف نسخه قبلی این خودرو که در روسیه عرضه شده، در نسخه فیس لیفت جدید شاهد یک پنل لمسی برای کنترل تنظیمات تهویه هستیم.

لازم به ذکر است که جتور X70 پلاس در بازار چین با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 184 اسب بخار قدرت و در روسیه با پیشرانه 1.6 لیتری و 190 اسب بخار قدرت عرضه شده است.

فیس لیفت جتور X70 پلاس

خوب است بدانید، کراس اوور X70 پلاس بعد از X90 پلاس و Dashing، سومین محصول برند جتور در کشور روسیه به شمار می‌رود.

گرچه در حال حاضر اطلاعاتی درباره عرضه این محصول در ایران در دست نیست، اما بهمن موتور در دور جدید واردات خودرو نسبت به واردات و عرضه جتور داشنگ با نام فیدلیتی XB1 اقدام کرده است.

ویدیو مرتبط:
بیشتر بخوانید:
فورد کاپری معرفی شد؛ خودرویی که طرفداران فورد را خشمگین کرده است کرمان موتور و مدیران خودرو از لیست فعالان مجاز گمرک حذف شدند ام جی HS جدید معرفی شد؛ شاسی بلند دو رگه چینی-بریتانیایی با پیشرانه هیبریدی ام جی سایبر GTS معرفی شد؛ یک کوپه جذاب و جوان پسند با احتمال ورود به ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*