ون وانا پلاس

مشخصات فنی و امکانات ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل برای عرضه در بازار ایران اعلام شد

مشخصات فنی و امکانات ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل برای عرضه در بازار ایران اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات ون Vana Plus آشنا می‌شویم.

شرکت ایران خودرو دیزل مدتی قبل از ون وانا پلاس به عنوان نسخه جدید ون وانا پرده برداشت و اکنون لیست مشخصات و امکانات این محصول را منتشر کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات ون Vana Plus ایران خودرو آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی ون وانا پلاس

ون وانا پلاس

وانا پلاس از همان موتور 2.7 لیتری تنفس طبیعی 3TZ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته دستی زومکس به چرخ‌ها منتقل می‌شود. اتاق این ون از نوع سقف بلند یکپارچه شاسی بالا است و از 3 در و 1+12 صندلی بهره می‌برد. فاصله محوری این خودرو 3110 میلی‌متر بوده و ارتفاع اتاق کابین آن نیز به 1600 میلی‌متر می‌رسد.

امکانات رفاهی و ایمنی ون Vana Plus

ون وانا پلاس

از امکانات رفاهی و ایمنی ون وانا پلاس می‌توان به مه شکن‌های جلو و عقب، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، سیستتم صوتی (رادیو، AUX و USB همراه با 4 بلندگو)، ریموت کنترل، سنسور نور، آینه عقب، سنسورهای پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم تهویه مطبوع (کولر و بخاری)، رادار هشدار خروج از خط (LDWS)، ترمزهای ABS و EBD، رادار ترمز اضطراری اتوماتیک (AEBS)، چراغ‌های روز، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، تاخوگراف، تنظیم برقی زوایای داخلی آینه‌های جانبی و دو کیسه هوای ایمنی اشاره کرد.

کاتالوگ ون وانا پلاس

ون وانا پلاسVana Plus

بیشتر بخوانید:
بستیون نات ؛ ون برقی ایران خودرو با صندلی تخت‌خواب ‌شو + ویدیو مشخصات پیکاپ فوتون تونلند بنزینی اتوماتیک توسط ایران خودرو دیزل اعلام شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*