شرایط فروش آریا دیزل

شرایط فروش کامیون های کشنده رنو آریا دیزل در تیر ماه 1403

شرکت آریا دیزل به عنوان نماینده انحصاری محصولات رنو در ایران، شرایط فروش کامیون های کشنده این برند در تیر ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در طرح فروش آریا دیزل، ۴ محصول کشنده رنو T460، کشنده رنو T480، کشنده رنو T520 سقف نرمال و کشنده رنو T520 سقف بلند با شرایط فروش نقدی و پرداخت سه مرحله‌ای عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش کامیون های کشنده رنو آریا دیزل – تیر ۱۴۰۳

شرایط فروش آریا دیزل

در این طرح فروش کشنده رنو T460 سقف نرمال با قیمت قطعی ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، کشنده رنو T480 سقف بلند با قیمت قطعی ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، کشنده رنو T520 سقف نرمال با قیمت قطعی ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و کشنده رنو T520 سقف بلند با قیمت قطعی ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین موعد تحویل 45 روز کاری اعلام شده است. شما می‌توانید شرایط پرداخت را به تفکیک در جدول مشاهده نمایید.

برای کلیه خودروهای وارداتی سند کمپانی صادر و براساس استانداردهای رنو خودرو بصورت کامل بازرسی و تاییدیه کیفیت برای ان صادر خواهد شد. برای خرید اینترنتی در طرح فروش تسهیلاتی لازم است متقاضی گواهینامه مرتبط و همچنین کارت هوشمند فعال داشته باشد. متقاضیان این طرح می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱ مرداد ۱۴۰۳ لغایت روز شنبه مورخ ۶ مرداد سال جاری با مراجعه به وبسایت فروش محصولات این شرکت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*