برق گرفتگی

با چه ولتاژی دچار برق گرفتگی میشویم؟

برق، شمشیری 2 لبه!!! همان‌طور که برق نیازی حیاتی برای بقا انسان است، تماس مستقیم با آن می‌تواند به منزله اتمام عمر یک نفر بشود. اما چه چیزی باعث می‌شود که این نیروی مهم از یک دوست به یک دشمن تبدیل شود؟ آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه ولتاژی می‌تواند شما را به دام خطرناک برق‌گرفتگی بیندازد و زندگی‌تان را در یک چشم به هم زدن دگرگون کند؟

راهکارهای زیادی برای جلوگیری از این خطر است، یکی از این راهکارها استفاده از منابع پایدار و ایمن است تا در صورت بروز هر گونه خطر، جریان برق را قطع کند. اما سؤال اصلی اینجاست که این منبع برق پایدار چیست؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا پاسخ این سؤال دریابید.

پیشگیری یا پشیمانی، بهترین راهکار برای جلوگیری از برق گرفتگی

برق گرفتگی

برق‌گرفتگی، حادثه‌ای ناگوار و گاه مرگبار است که می‌تواند در هر مکانی، از خانه و محل کار گرفته تا فضاهای باز و اماکن عمومی، رخ دهد. ولتاژ آستانه برق‌گرفتگی، ولتاژی است که در آن فرد دچار شوک الکتریکی می‌شود. این ولتاژ به عوامل متعددی مانند مسیر عبور جریان از بدن، رطوبت پوست، سلامت عمومی فرد و نوع جریان برق (متناوب یا مستقیم) بستگی دارد.

با این حال، هیچ ولتاژی را نباید امن فرض کرد. حتی ولتاژهای پایین نیز می‌توانند در شرایط خاص خطرناک باشند. در ادامه ولتاژهایی که می‌تواند برای انسان خطرناک باشد لیست شده است.

  • ولتاژهای پایین (زیر 50 ولت): این ولتاژها ممکن است باعث ایجاد شوک‌های خفیف و انقباضات عضلانی شوند.
  • ولتاژهای متوسط (50 تا 250 ولت): این ولتاژها می‌توانند باعث شوک‌های عضلانی شدید، اختلالات تنفسی و بی‌هوشی شوند.
  • ولتاژهای بالا (بالای 250 ولت): این ولتاژها بسیار خطرناک بوده و می‌توانند منجر به ایست قلبی، سوختگی‌های عمیق و مرگ شوند.

ولی دیگر جای نگرانی نیست؛ زیرا منابع برق پایدار با تکنولوژی نوین پا به عرصه گذاشته‌اند تا خطرات ناشی از برق به حداقل برسد. اسم این منبع نوین ژنراتور است، بله درست شنیدید. ژنراتورها در انواع و توان‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. از محبوب‌ترین آنها می‌توان به دیزل ژنراتورها، ژنراتورهای گازسوز، ژنراتورهای خورشیدی و بنزینی اشاره کرد.

با دیزل ژنراتورها، برق گرفتگی را به خاطره بسپارید

برق گرفتگی

آیا می‌دانستید که هر ساله هزاران نفر قربانی حوادث برق گرفتگی می‌شوند؟ شاید فکر کنید این اتفاق فقط برای دیگران رخ می‌دهد، اما خطر همواره در کمین است. با دیزل ژنراتورها، می‌توانید این نگرانی‌ها را برای همیشه پشت سر بگذارید و ایمنی خانواده‌تان را تضمین کنید!

دیزل ژنراتورها، به‌عنوان یک منبع برق اصلی و قدرتمند، راه‌حل نهایی برای تمام مشکلات برق گرفتگی هستند. تصور کنید در وسط یک طوفان شدید یا در میانه یک خاموشی طولانی، خانه شما همچنان روشن و امن باقی بماند. این دستگاه‌های فوق‌العاده با تکنولوژی‌های پیشرفته خود، نه‌تنها برق پایدار و مطمئن را به شما ارائه می‌دهند، بلکه جان همه انسان‌ها را از خطرات مرگبار برق گرفتگی حفظ می‌کنند.

اما این دیزل ژنراتور دقیقاً چگونه برق تولید می‌کند که به این سرعت دارد همه‌گیر می‌شود؟ به‌صورت خلاصه ژنراتورهای دیزلی، سوخت گازوئیل رو در موتور سوزانده و انرژی مکانیکی حاصل از حرکت سیلندرها را به انرژی برق تولید می‌کند.

در ساختار این ژنراتورهای دیزلی از بردی استفاده شده که مغز یا به اصطلاح کامپیوتر این دستگاه است. علاوه بر تنظیم و کنترل لحظه‌ عملکرد دیزل ژنراتور، باعث می‌شود تا در صورت بروز حادثه برق گرفتگی جریان برق را در لحظه قطع کرده تا آسیبی متوجه شخص خاصی نشود.

برد اضطراری این دستگاه به نحوی عمل می‌کند که در صورتی که اختلال در عملکرد برق را شناسایی کند، به سرعت و در صدم ثانیه جریان برق را قطع می‌کند.

نتیجه‌گیری

سالیانه در سراسر کره خاکی، جریان برق جان خیلی از اشخاص را خواسته یا ناخواسته به این دلیل تهدید می‌کند که این منابع تأمین برق ایمن نیستند. اما برای هر مشکلی راهکاری وجود دارد و راه‌حل این مهم دیزل ژنراتورها هستند که برای تمامی نیازهای کاربران در انواع ابعاد و توان و قیمت ساخته شده است.

وقت تغییر و همسو شدن با تکنولوژی نوین فرا رسیده است.

تماس با ما 

شرکت دشت نور دیزل با تکیه بر سابقه درخشان خود آماده راهنمایی و کمک به متقاضیان خرید دیزل ژنراتور است. فقط کافی است به آدرس dashtenourdiesel.ir مراجعه و یا با شماره‌های 02188313854، 02188313855، 09121132958 و 09121452968 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما، اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار دهند.

با دشت نور دیزل، برق گرفتگی رنگ می‌بازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*