هوندا سیویک وارداتی

مشخصات فنی و آپشن های هوندا سیویک وارداتی رسما اعلام شد + کاتالوگ

شرکت آذریوردسال، کاتالوگ رسمی مشخصات فنی و امکانات رفاهی نسخه وارداتی سدان هوندا سیویک به کشورمان را اعلام کرد.

آذریوردسال به‌عنوان یکی از واردکنندگان اصلی محصولات جدید هوندا به داخل کشورمان، پس از عرضه سدان هوندا سیتی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، اکنون قصد دارد تا خودرو هوندا سیویک را نیز عرضه نماید و بدین منظور کاتالوگ رسمی مشخصات و امکانات این سدان جذاب و پرفروش بازار جهانی را نیز منتشر کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با معرفی این خودرو همراه ما باشید.

معرفی هوندا سیویک وارداتی آذریوردسال

هوندا سیویک وارداتی

خودروی مذکور یکی از پرفروش‌ترین محصولات هوندا در بازار جهانی و مخصوصا بازار آمریکا است که در نسل جدید خود از سال ۲۰۲۲ تا به امروز موفق به کسب عناوین مهمی در بخش رضایت مشتری و تامین قطعات و خدمات شده است. نسخه وارداتی به بازار کشورمان به احتمال زیاد تحت جوینت ونچر هوندا-دانگ فنگ در کشور چین تولید و مونتاژ شده است. براساس اعلام گمرک، هوندا سیویک در سه تیپ کامفورت، الگانس و هیبرید به کشورمان وارد خواهد شد.

ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4677، 1802 و 1407 میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن 2733 میلی‌متر است. حجم صندوق عقب هوندا سیویک نیز 512 لیتر است که رقم مطلوبی برای یک سدان کوچک به حساب می‌آید. این ابعاد حکایت از سایز متوسط این سدان دارد و آن را در زمره محصولات دیگری چون نیسان سیلفی وارداتی قرار می‌دهد.

مشخصات فنی Honda Civic 2024

نمای عقب هوندا سیویک وارداتی

نسخه وارداتی هوندا سیویک به ایران، از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر با 180 اسب‌بخار قدرت و 240 نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. مجموع این قدرت توسط گیربکس اتوماتیک CVT نسل سوم به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب صفرتاصد هوندا سیویک 8.1 ثانیه و حداکثر سرعت آن 200 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. باک سوخت هوندا سیویک 47 لیتر حجم دارد و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 6.7 لیتر بر صد کیلومتر اعلام شده است. بدین ترتیب این خودرو با یک باک سوخت می‌تواند بیش از 701 کیلومتر را در حالت ترکیبی پیمایش کند.

سیستم تعلیق هوندا سیویک در بخش جلو مک‌فرسون و در بخش عقب از نوع مولتی لینک یا چند اتصاله است، بنابراین سواری نرمی را در کابین این خودرو تجربه خواهید کرد. ترمزها نیز در چهار چرخ از نوع دیسکی هستند.

امکانات رفاهی و ایمنی سدان هوندا سیویک

نمای داشبورد هوندا سیویک وارداتی

از مجموع امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به نمایشگر مرکزی 9 اینچی لمسی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، مود تنظیم حالت رانندگی مختلف، ترمز پارک برقی و اتوهلد، شیفتر تعویض دنده پشت فرمان، فرمان چرمی مجهز به دکمه‌های کنترلی، کنسول ردیف عقب و جلو، قابلیت تا شدن صندلی‌های عقب، سیستم صوتی به همراه هشت بلندگو، سیستم تهویه اتوماتیک به همراه دریچه برای ردیف عقب، دوربین عقب، گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف، سنسور نور و باران، آینه‌های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن، چراغ‌های LED‌ جلو و عقب، مه‌شکن‌ های LED و رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی اشاره کرد.

همچنین از امکانات ایمنی این خودرو نیز می‌توان شش کیسه هوای ایمنی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل خودرو در سربالایی، ترمز اضطراری خودکار، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، هشدار برخورد از جلو، رادار نگهدارنده بین خطوط و دستیار تعویض خط، سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، کروز کنترل تطبیقی، چراغ‌های جلو هوشمند، ایزوفیکس، سیستم هشدار ایمنی و سیستم تشخیص خستگی راننده را نام برد.

طبق اعلام گمرک، ارزش گمرکی هوندا سیویک تیپ کامفورت 18 هزار یورو، تیپ الگانس 18 هزار و 200 یورو و تیپ هیبرید 18 هزار و 950 یورو اعلام شده است.

کاتالوگ هوندا سیویک آذریوردسال

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
فورد کاپری معرفی شد؛ خودرویی که طرفداران فورد را خشمگین کرده است شاسی بلند پلاگین هیبریدی هاوال H6 رونمایی شد کراس اوور برقی جیلی زیکر 7X رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*