ترور ترامپ قبلا در این فیلم پیشگویی شده بود

ترور ترامپ قبلا در این فیلم پیشگویی شده بود + ویدیو

از زمان وقوع ترور نافرجام دونالد ترامپ، تئوری‌های توطئه زیادی مطرح شده و حالا نیز ادعایی مبنی بر پیشگویی این واقعه در یک فیلم هالیوودی به میان آمده است.

بعد از ترور نافرجام دونالد ترامپ، برخی از مروجان تئوری‌های توطئه شروع به بحث درباره این واقعه کرده و ایده‌های مختلفی را به میان آوردند. حالا نیز عده‌ای بر این باورند که یک فیلم هالیوودی با بازی رابرت دنیرو، ترور دونالد ترامپ را پیشگویی کرده است.

پیشگویی ترور ترامپ در یک فیلم سینمایی

فیلم Machete محصول 2010 یک درام اکشن سیاسی با حضور بازیگرانی مانند رابرت دنیرو، استیون سیگال و دنی ترخو است که در آن دنیرو نقش یک سناتور فاسد با روحیات و عقاید مشابه با دونالد ترامپ را ایفا می‌کند.

جالب است که در سکانسی از این فیلم، یک آدم‌کش برای ترور سناتور فاسد داستان با بازی دنیرو مامور می‌شود، اما این آدم‌کش بعد از نافرجام بودن ترور متوجه می‌شود که کل ماجرا نقشه پیچیده سناتور و بخشی از کارزار تبلیغاتی او برای محبوبیت بیشتر بوده است!

گرچه در این فیلم هرگز به ارتباط این شخصیت با دونالد ترامپ اشاره نشده، اما رفتارها و ایده‌های این سناتور خیالی به وضوح برگرفته از شخصیت سیاستمدارانی چون ترامپ است.

این موضوع در شرایطی مطرح شده که برخی از علاقه‌مندان به تئوری‌های توطئه در حال حاضر ایده مشابهی درباره ترور نافرجام دونالد ترامپ طرح کرده‌اند و بر این باورند که ترامپ با برنامه‌ریزی این ترور توانسته همدردی بخش بزرگی از مردم و سیاستمداران آمریکا را برانگیزد تا راه موفقیتش در انتخابات پیش رو را هموارتر کرده باشد.

از دست ندهید:
نگاهی به اسلحه مرگباری که دونالد ترامپ با آن ترور شد ایده عجیب و غریبی که پس از ترور ترامپ به سر ایلان ماسک زده است پیش بینی هوش مصنوعی از برنده انتخابات آمریکا؛ بایدن یا ترامپ؟ ایلان ماسک دست راست ترامپ می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*