قیمت ونوسیا استار

قیمت ونوسیا استار هیبرید، شاسی بلند لوکس و گران‌قیمت مکث موتور اعلام شد

شرکت مکث موتور سرانجام قیمت پایه و مصرف کننده شاسی بلند وارداتی لوکس و پر آپشن ونوسیا استار هیبرید را اعلام کرد.

شرکت مکث موتور، که به عنوان زیرمجموعه ماموت خودرو در کشورمان شناخته می‌شود، اواخر سال گذشته و در جریان نمایشگاه خودرو تهران از کراس اوور ونوسیا استار هیبرید رونمایی کرد. این خودرو با ظاهری خاص و امکانات معقول به گزینه‌ای جذاب برای بازار کشورمان تبدیل شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام قیمت نهایی ونوسیا استار می‌پردازدیم.

قیمت پایه و مصرف کننده ونوسیا استار هیبرید مکث موتور

طبق اعلام شرکت وارد کننده این خودرو با قیمت پایه گمرکی ۲ میلیارد و ۴۹ میلیون و ۷۵۸ هزار تومان و قیمت مصرف کننده نهایی ۲ میلیارد و ۵۸۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. این رقم نشان از قیمت نسبتاً بالای خودرو در مقایسه با سایر رقبا دارد.

معرفی کراس اوور وارداتی Venucia Star M-HEV

برند ونوسیا نتیجه اتحاد مشترک شرکت دانگ فنگ چین و نیسان ژاپن است که با تکیه بر طراحی مدرن، امکانات پیشرفته و کیفیت ساخت بهبود یافته، سعی در رقابت با برندهای شناخته شده جهانی دارد. خودرو استار نیز از این قاعده پیروی می‌کند و توانسته در بازار جهانی به فروش خوبی دست پیدا کند. در سال 2020، این خودرو توانست بیش از 20 هزار دستگاه فروش داشته باشد. با این حال، در سال 2021 شاهد کاهش فروش به 11 هزار و 900 دستگاه بودیم و در سال 2022 این روند نزولی با فروش تنها 4 هزار دستگاه ادامه یافت.

این خودرو ۴۶۹۱ میلی‌متر طول، ۱۹۰۵ میلی‌متر عرض و ۱۷۰۶ میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور آن به ۲۷۵۶ میلی‌متر می‌رسد. همچنین وزن خالص ونوسیا استار ۱۵۶۷ کیلوگرم اعلام شده است و محفظه بار آن هم با حجم ۷۰۰ لیتر در اختیار راننده قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی و امکانات ونوسیا استار مایلد هیبرید

در بخش فنی، ونوسیا استار از یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ میتسوبیشی با قدرت 188 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن متر بهره می‌برد که با یک ژنراتور 48 ولتی همراه شده است. این ترکیب، یک سیستم هیبریدی خفیف را تشکیل می‌دهد. شایان ذکر است موتور برقی این خودرو قابلیت حرکت در حالت تمام برقی را ندارد و صرفاً وظیفه آن کمک به موتور اصلی است. انتقال قدرت نیز از طریق یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه از نوع تر انجام می‌شود. شتاب صفر تا صد این خودرو طبق اعلام کارخانه 9.9 ثانیه اعلام شده است. همچنین مصرف سوخت ونوسیا استار در سیکل ترکیبی 7.3 لیتر است.

نمای داخل ونوسیا استار

از مجموع امکانات این خودرو می‌توان به کلاستر دیجیتال 12.3 اینچی، نمایشگر مرکزی عمودی 15.6 اینچی، دستیار صوتی هوشمند، سقف پانوراما، روکش چرم صندلی با دوخت لوزی در پوشش داخلی درها، صندلی‌های برقی ردیف جلو، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم کنترل باد تایرها، هشدار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، 6 کیسه هوای ایمنی، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سنسور باران، شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند، سیستم صوتی پایونیر با ۸ اسپیکر، سیستم تهویه خودکار ۳ ناحیه ای، نورپردازی کابین، ماساژ صندلی‌های جلو، درب برقی صندوق عقب و… اشاره کرد.

شایان ذکر است شرکت مکث موتور دو محصول جدید از این برند با نام‌های ونوسیا وی آنلاین و ونوسیا D60 پلاس برقی را نیز به کشورمان وارد کرده است. پیشنهاد می‌کنیم مطلب معرفی و بررسی این دو محصول وارداتی که توسط تیم خودرو گجت نیوز آماده شده را نیز مطالعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*