انفجار قیمت اکتان و مکمل های سوخت

انفجار قیمت اکتان و مکمل های سوخت در نبود بنزین سوپر

صاحبان خودروهای توربو در نبود بنزین سوپر به دردسر افتاده و افزایش قیمت اکتان و مکمل های سوخت به مشکلات و چالش‌های آنها اضافه شده است.

صاحبان خودروهای توربوشارژ از دردسرهای نگهداری پیشرانه و پیدا کردن سوخت مناسب آگاه هستند اما کاری از دستشان بر نمی‌آید زیرا دولت به صورت فله‌ای مجوز تولید و واردات خودرو به خودروسازان می‌دهد و از آن طرف توانایی تأمین بنزین سوپر ندارد. مقصر کیست و علت عدم عرضه بنزین سوپر در ایران چیست؟

انفجار قیمت اکتان و مکمل های سوخت صاحبان خودرو را به دردسر انداخته!

دلیل استفاده از مکمل سوخت یا اکتان برای خودروهای توربوشارژ مشخص است! کافی است سری به پمپ بنزین‌ها بزنید تا عمق فاجعه را دریابید. صاحبان خودروهای توربوشارژ خیابان‌های شهر را متر می‌کنند بلکه بتوانند چند لیتر سوخت سوپر به دست آورند اما دریغ از یک قطره بنزینی که استهلاک موتور را افزایش ندهد. تقریبا در اغلب شهرهای کشورمان کمبود سوخت مناسب خودروهای توربو وجود دارد و نمی‌توان منکر این حقیقت آشکار شد.

انفجار قیمت اکتان و مکمل های سوخت

نبود سوخت مطلوب باعث شده صاحبان خودرو به مصرف مکمل‌های سوخت روی بیاورند و از اکتان استفاده کنند. از آنجایی که خبری از عرضه بنزین سوپر نشده، قیمت اکتان و سایر مشتقات جایگزین افزایش یافته است. به نظر می‌رسد وقتش رسیده دولت جدید چاره‌ای جدی برای این معضل بزرگ بیندیشد وگرنه تا چند سال دیگر خودروهای مستهلک زیادی راهی قبرستان ماشین خواهند شد.

بیشتر بخوانید:
معنی رایجترین هشدارهای صفحه کیلومتر داشبورد خودرو؛ از چراغ چک تا آمپر آب از ۱۳۷ خودروساز چینی، تنها ۱۹ مورد از نابودی نجات پیدا خواهند کرد! اینها قدرتمندترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۴ هستند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*