بهترین بازی های تیراندازی آفلاین اندروید

بهترین بازی های تیراندازی آفلاین برای گوشی های اندروید

اگر تجربه‌ای پرهیجان روی موبایل اندرویدی خود بدون نیاز به اینترنت می‌خواهید، در ادامه درباره بهترین بازی های تیراندازی آفلاین اندروید بخوانید.

احتمالاً برایتان پیش آمده باشد که به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده تیراندازی برای گوشی اندرویدی‌تان بوده باشید، ولی بعد از این‌که متوجه شدید تماماً آنلاین است، از دانلود آن صرف نظر کردید. با وجود این، جای نگرانی نیست؛ چون امروزه که دنیای بازی های موبایلی هم به‌شدت گسترده و متنوع شده است، می‌توان بازی های آفلاین زیادی را در سبک تیراندازی پیدا کرد.

لیست بازی‌ها:

بهترین بازی های تیراندازی آفلاین اندروید

در ادامه برخی از بهترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی های تیراندازی آفلاین برای گوشی های اندروید را مشاهده می‌کنید که هم‌اکنون امکان دانلود و نصب آن‌ها از طریق گوگل پلی وجود دارد.

هیتمن اسنایپر (Hitman: Sniper)

هیتمن به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های مخفی‌کاری شناخته می‌شود که طرفداران پروپاقرص خود را دارد. اگر شما هم به این بازی و به‌طور کلی به این سبک علاقه دارید، همین الان می‌توانید بازی Hitman: Sniper را برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید.

هیتمن اسنایپر - بهترین بازی های تیراندازی آفلاین اندروید

در این بازی تیراندازی آفلاین اندرویدی وظیفه شما به قتل رساندن اهداف مشخص از راه دور است و برای این کار انواع و اقسام ابزارها در اختیارتان قرار می‌گیرد. حتی در هدف قرار دادن دشمنان باید عوامل محیطی از جمله سرعت باد، زمان و حرکات خود هدف را در نظر بگیرید. این بازی که اسکوئر اینکس مونترال وظیفه توسعه آن را بر عهده داشته است، می‌توانید بین بهترین بازی های آفلاین اندروید در سبک شوتر جا بگیرد.

دد افکت ۲ (Dead Effect 2)

دد افکت ۲ سبکی منحصر به فرد دارد که المان‌های ترس و بقا را با فضای علمی‌تخیلی را ترکیب می‌کند و همچنین تجربه آن در حد و اندازه بازی‌های کنسولی است. البته این موضوع بی‌دلیل نیست، از آنجا که این بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم منتشر شده بود.

دد افکت 2 - بهترین بازی های تیراندازی آفلاین اندروید

بازی Dead Effect 2 سه شخصیت قابل بازی متفاوت را پیش رو شما می‌گذارد که هر کدام ویژگی‌های منحصر به خود را دارند. همچنین به 40 سلاح و بیش از 100 آیتم برای ارتقا دسترسی خواهید داشت. جذاب‌تر از همه این‌ها داستان عمیق این بازی شوتر آفلاین است که احتمالاً توجه شما را به خود جلب می‌کند.

بولت فورس (Bullet Force)

بازی بولت فورس - Bullet Force

بولت فورس در اصل یک بازی تیراندازی اول‌شخص چندنفره آنلاین است، اما در همان حال تجربه آفلاین جذابی دارد. در حالت آفلاین هم کماکان می‌توانید از گیم‌پلی آن لذت ببرید و با سلاح‌ها و استراتژی‌های مختلف، توانایی‌تان در یک درگیری پر از تیراندازی را محک بزنید. البته واضح است که رقابت با حریف‌های واقعی در حالت آنلاین لذت متفاوتی دارد، ولی کماکان می‌توان اطمینان داد بخش آفلاین Bullet Force هم تجربه‌ای است که نباید از دست داد.

مورفایت (Morphite)

بازی مورفایت - Morphite

اگر عاشق و شیفته گشت‌وگذار در دنیای بازی‌ها و کشف کردن ناشناخته‌ها هستید، مورفایت دقیقاً برای همین ساخته شده است. در این بازی پا به سیاره‌هایی می‌گذارید که به‌صورت تصادفی سر راهتان قرار می‌گیرند، اما به‌جز گشت‌وگذار، کارهای دیگری هم برای انجام دادن در آن‌ها خواهید داشت؛ از حل معما تا تیراندازی و نبردهای فضایی و حتی مقابله با غول‌های مرحله‌آخر.

نوا لگسی (N.O.V.A. Legacy)

نوا لگسی - بهترین بازی های تیراندازی آفلاین اندروید

نوا لگسی جدیدترین نسخه در سری بازی‌های نوا است که در بخش تک‌نفره آفلاین درگیرکننده خود شما را به مبارزاتی پر از اکشن می‌برد. حتی جلوه‌های بصری آن هم به‌عنوان یک بازی موبایلی دیدنی است. بازی N.O.V.A. Legacy اما به‌جز این از حالت دث‌مچ برخوردار است که امکان بازی کردن با بازیکنان از سراسر جهان را برای شما فراهم می‌کند و اگر اهل بازی‌های رقابتی هستید، بهتر است حتماً این حالت را هم امتحان کنید.

دد تریگر ۲ (Dead Trigger 2)

بازی‌های سبک بقا و زامبی‌محور که شما را در برابر سیلی از مرده‌های متحرک قرار می‌دهند، همیشه هیجان‌انگیزند و Dead Trigger 2 هم یکی از این بازی‌ها است که می‌توان آن را بین بهترین بازی های تیراندازی آفلاین برای گوشی های اندروید قرار داد.

دد تریگر 2 - بهترین بازی های تیراندازی آفلاین اندروید

در این بازی همان‌طور که از سبکش انتظار می‌رود، باید تمام توان خود را به کار بگیرید تا از موج بی‌توقف زامبی‌ها جان سالم به در ببرید. با این حال، همه‌چیز به همین سادگی نیست. شما باید پایگاه خود را بسازید، منابع مختلف جمع‌آوری کنید و سلاح‌های قدرتمندتری را آزاد کنید که بتوانند به شما در مبارزه با آن‌ها کمک کنند.

دد تریگر 2 مجموعاً 33 نقشه مختلف و بیش از 70 سلاح را ارائه می‌دهد تا بتوانید بدون اتصال به اینترنت، با موبایل اندرویدی خود تجربه‌ای پرهیجان و متنوع داشته باشید که شاید تا ساعت‌ها درگیرتان کند.

در گجت نیوز بخوانید:
دسته ایکس باکس با طرح باسن ددپول یکی از بامزه‌ترین اکسسوری های سال ۲۰۲۴ است + عکس فیفا ۲۵ با حضور پررنگ بلینگام، ستاره رئال مادرید معرفی شد + ویدیو بهترین بازی های ویدیویی مستقل سال ٢٠٢۴ بهترین بازی های هواپیمایی و شبیه ساز پرواز در اندروید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*