پیکسل ورس لیست شد

پیکسل ورس رسما لیست شد؛ جزئیات کامل نقد کردن ایردراپ پیکسل تلگرام

بعد از ایردراپ نات کوین و توزیع توکن آن، پیکسل ورس لیست شد تا در کانون توجهات بازار قرار بگیرد. جزئیات این خبر را در ادامه بخوانید.

سرانجام پس از لیست شدن نات کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال، توکن بازی تلگرامی پیکسل ورس توانست در صرافی‌های متمرکز لیست و قیمت گذاری شود. هم اینک توکن PIXFI قابل خرید و فروش شده و معامله گران می‌توانند با مسئولیت کامل خود نسبت به سرمایه گذاری اقدام کنند اما با ما همراه باشید تا جزئیات کامل توزیع ایردراپ پیکسل ورس را توضیح دهیم.

پیکسل ورس لیست شد

کاربران سردرگم و لب تشنه بازی‌های تلگرامی بعد از لیست شدن نات کوین به دنبال پروژه‌ای بودند که بتواند تلخی از دست دادن چنین فرصت بزرگی را بشورد و با خود ببرد. ظهور و بروز بازی‌های محبوبی مثل همستر کامبت، تپ سواپ و پیکسل ورس، شانس مجددی برای مردم به شمار می‌رفت و توقع کاربران را بالا برد.

شاید همه ما فکر می‌کردیم که بعد از نات کوین، دومین پروژه‌ای که توزیع ایردراپ خود را آغاز می‌کند، تپ سواپ یا همستر کمبات باشد ولی در کمال تعجب، پروژه نوظهور و موفق پیکسل ورس توانست گوی سبقت را برباید و تبدیل به دومین بازی تلگرامی شود که توکنش را در صرافی‌ها لیست می‌کند.

جامعه 75 میلیون نفره Pixelverse هیجان زیادی برای فرآیند پاداش دهی داشت چرا که گرافیک بازی و برنامه‌ریزی توسعه دهندگان به همراه خلاقیت‌ها و نوآوری‌های به کار رفته، سطح توقع آنها را افزایش داده بود. حالا تیم طراح این پروژه پس از لیست کردن توکن PIXFI در صرافی‌های معتبری نظیر بای بیت و بیت گت، به دنبال توزیع پاداش کاربران هستند.

بیانیه مهم کانال تلگرامی پیکسل ورس

به گفته تیم توسعه دهنده بازی پیکسل ورس، فرآیند تولید توکن یا TGE و توزیع ایردراپ بین کاربران، یکی از بزرگترین‌ها در تاریخ خواهد بود و به همین دلیل فرآیند با کمی تأخیر اتفاق می‌افتد تا عدالت بین اعضای جامعه برقرار شود. نکته جالب توجه اینکه بازیکنان قرار است NFT دریافت کنند و هنوز مشخص نیست دارایی‌های نامبرده به چه دردی می‌خورند!

پیکسل ورس لیست شد

در بخشی از بیانیه تلگرام آمده که تمامی کاربران پاداش‌های ان اف تی خود را دریافت می‌کنند و تقسیم توکن براساس میزان تعامل خواهد بود. همچنین در آینده نزدیک مطالبه بدون کارمزد توکن‌ها از طریق داشبورد و ربات پیکسل ورس با قابلیت سهام گذاری یا استیکینگ خودکار (به منظور افزایش پاداش‌ها) قابل انجام خواهد بود.

لازم به ذکر است افرادی که از ربات‌های غیرقانونی برای ارتقای سطح و سکه‌های خود استفاده کرده‌اند، شناسایی شده و در فرآیند پاداش دهی شرکت داده نخواهند شد.

بیشتر بخوانید:

بازی تلگرامی تایم فارم (Time Farm) چیست + آموزش بازی و لینک عضویت

آموزش دریافت توکن PIXFI در ربات پیکسل ورس

پروژه هیجان انگیز و جذاب پیکسل ورس حالا با بیش از 75 میلیون عضو در سراسر جهان، تبدیل به یکی از پراهمیت ترین پروژه‌های ایردراپی تلگرام شده است. همان‌طور که اشاره کردیم، هم اینک به کاربران فعال ربات که میزان تعامل مطلوبی با مینی اپلیکیشن تلگرام داشته و تسک‌های مربوطه را به دقت کامل کرده‌اند، پاداشی متناسب با سطح داده شده که در ادامه نحوه دریافت آن را توضیح خواهیم داد:

پیکسل ورس لیست شد

اولین نکته‌ای که باید مدنظر داشته باشید اینکه ایردراپ پیکسل ورس همچون نات کوین، محدود به دوره پاداش دهی کنونی نمی‌شود و در آینده به شکلی دیگر ادامه خواهد داشت. (در حال حاضر طبق برنامه توزیع توکن قرار است 30 درصد از کل توکن‌ها بین کاربران تقیسم شود)

هم اکنون قیمت توکن PIXFI را می‌توانید از صرافی‌های معتبری نظیر بای بیت و بیت گت مشاهده کنید. حجم سرمایه‌ای که تاکنون به سمت این پروژه سرازیر شده، 230 میلیون دلار است. سوال اینجاست که چگونه پاداش خود را از ربات پیکسل ورس بگیریم؟

 

  1. طبق تصویر شماره 1 با انتخاب گزینه Claim در صفحه اصلی و با توجه به سطح اکانت و فعالیتی که داشته‌اید، توکن تعلق می‌گیرد و به زودی قابل برداشت خواهد بود. در نظر داشته باشید که این پاداش، اولیه است و در ادامه جایزه‌های بزرگ تری خواهید گرفت.
  2. طبق تصویر 2 باید به قسمت داشبورد رفته و اطلاعات اولیه خودتان را وارد کنید. مواردی از قبیل جنست، سن و ملیت در کنار ذکر سایر سرگرمی‌هایی که دنبال می‌کنید.
  3. در صفحه اصلی (بالا سمت راست) گزینه کیف پول دیده می‌شود که با انتخاب آن بهتر است 2 کیف پول را متصل کنید. (یکی تراست ولت و دیگری تون کیپر)
  4. طبق تصویر 4 و 5 مشاهده می‌کنید که بر اساس سطح اکانت و لیگی که در آن قرار داریم و مواردی دیگر، تعدادی توکن پیکسل ورس تعلق گرفته که در زمان معین شده قابل معامله است.

چه چیزی در پیکسل ورس از همه مهمتر است؟

از زمانی که زمزمه لیست شدن توکن پیکسل ورس شنیده شد تا به امروز، کاربران سوال می‌پرسند که سکه مهمتر است یا سطح ربات‌ها و سطح کل بازی؟ همچنین سوال دیگر اینکه کدام یک از موارد فوق ملاک توزیع توکن قرار می‌گیرد؟ در ادامه اهمیت مولفه‌های بازی به ترتیب عبارتنداز:

  • سطح اکانت – LVL
  • درآمد روزانه – Daily Income
  • تعداد و سطح پت‌ها – Pets
  • تعداد مبارزات – Fights
  • میزان سکه‌های موجودی – Balance

به نظر می‌رسد تلفیقی از تمامی مولفه‌های مذکور در توزیع عادلانه توکن سهیم هستند. در واقع با توجه به مولفه‌های زیادی که در بازی پیکسل ورس وجود دارد می‌توان گفت که عامل واحدی برای نسخه پیچی وجود ندارد و باید از ابتدا فعالیت منظمی می‌داشتید. با این حال تا فرصت باقی است می‌توانید موارد زیر را انجام داده و شانس خود را افزایش دهید:

پیکسل ورس لیست شد

  • تا می‌توانید ربات جدید بخرید و سطح آنها را ارتقا داده و با آنها مبارزه انجام دهید.
  • وظایفی که به شما محول شده را به دقت کامل کرده و سطح بازی را ارتقا دهید.
  • درآمد روزانه خود را افزایش دهید.
  • وظایف قسمت داشبورد را حتما تکمیل کنید.

بیشتر بخوانید:

ربات Major با حمایت رسمی موسس تلگرام به شما ارز دیجیتال استارز می‌دهد + آموزش و لینک عضویت

تاریخ دقیق توزیع ایردراپ پیکسل ورس

گرچه از امروز مورخ 29 تیر ماه 1403 کاربران می‌توانند پاداش خود را دریافت کنند اما امکان نقد کردن آنها تا 4 مرداد ماه سال جاری وجود نخواهد داشت. به عبارت دیگر از امروز می‌توانید توکن‌هایی که به شما تعلق گرفته را به حساب کیف پول تون کیپر خود منتقل کنید و سپس در تاریخ مذکور آنها را بفروشید یا نگه دارید.

از آنجایی که کمتر از یک هفته دیگر تا آغاز رسمی توزیع پاداش فرصت باقی است، می‌توانید وقت را غنیمت شمرده و تا حد امکان سطح خود را با انجام وظایفی مشخص بالا ببرید.

سخن پایانی

کاربران فعال بازی تلگرامی پیکسل ورس از آغاز فرآیند پاداش‌دهی راضی و خوشحال هستند اما یک مشکل اساسی در زیرساخت‌های پروژه باعث شده نسبت به آینده بازی بدبین شوند. متاسفانه طی روزهای اخیر امکان برقراری ارتباط با مینی اپلیکیشن تلگرامی وجود ندارد و کاربران نتوانسته‌اند فعالیت مطلوبی داشته باشند. امیدواریم به زودی مشکل برطرف شود و شرایطی عادلانه برای اعضای جامعه 75 میلیون نفره ایجاد گردد.

تا امروز می‌دانیم توکن‌هایی که در دسترس ما قرار می‌گیرند در قالب NFT هستند و ارزش خاص خود را در بازار ارزهای دیجیتال دارند. در صورت کسب اخبار جدید شما را در جریان آخرین خبرهای بازی تلگرامی پیکسل ورس قرار می‌دهیم.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*