فروش وانت پراید 151

فروش وانت پراید 151 از فردا آغاز می‌شود + جزئیات

گروه خودروسازی سایپا به دنبال افزایش عرضه محصولات خود، فروش فوق العاده خودروی پرطرفدار وانت پراید 151 را از فردا آغاز خواهد کرد.

وانت پراید 151 به عنوان خودرویی با قابلیت حمل وزن تا 500 کیلو گرم در بازار خودرو شناخته می‌شود. این محصول، دارای پیشرانه جدید یورو 4 با قدرت 71 اسب بخار است که از امکانات و تجهیزات متعدد و محدودی بهره می‌برد.

عرضه وانت پراید 151

وانت پراید 151

مطابق با آخرین اخبار خودرو گروه خودروسازی سایپا به دنبال تنظیم عرضه و تقاضای موجوده در بازار از فردا 10 صبح، مورخ 1403/04/31 فروش فوق العاده وانت پراید 151 تیپ DA را آغاز می‌کند.

افراد متقاضی جهت ثبت نام می‌بایست به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه و نسبت به ثبت نام خودروی مورد نظر خود اقدام نمایند.

متقاضیان باید از قبل به ثبت نام و دریافت کد کاربری از سامانه بپردازند. لازم به ذکر است که تحویل این خودرو 90 روزه بوده و این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت فعال است.

همچنین در این طرح یاد شده، محدودیت اعمال کد ملی برقرار بوده و هر کدملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است. طرفداران این طرح ثبت نامی باید حداقل 18 سال سن و گواهینامه پایه سوم را داشته باشند.

ویدیو مرتبط:
پیشینه خبر:
تعرفه گمرکی واردات خودروهای کارکرده چقدر است؟ دنا پلاس دنده ای گران شد + قیمت جدید تیرماه ۱۴۰۳

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*