غرفه اکستریم

وزیر صمت از غرفه اکستریم در نمایشگاه تحول صنعت خودرو بازدید کرد

وزیر صمت از غرفه اکستریم در نمایشگاه تحول صنعت خودرو بازدید کرد و با آخرین دستاوردهای این برند در حوزه تولید محصولات لوکس آشنا شد.

وزیر صنعت معدن و تجارت ضمن بازدید از غرفه اکستریم در سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو از آخرین دستاوردهای این برند در عرصه تولید محصولات لوکس بازدید کرد. عباس علی آبادی روز شنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در غرفه اکستریم در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از دو محصول VX و TXL بازدید کرد. وزیر صمت در این رویداد از نزدیک با خصوصیات و تکنولوژی به کار رفته در محصولات اکستریم بازدید کرد و آن را مثبت ارزیابی کرد.

اکستریم پیشگام تولید فناوری

علی آبادی ضمن تاکید بر حرکت خودروسازان به سمت تولید خودرو با سوخت‌های پاک در گفت‌وگو با مدیران فنی اکستریم از آخرین برنامه‌های این برند برای توسعه محصولات انرژی نو مطلع شد.

گفتنی است اکستریم پس از ظهور موفق در بازار ایران در فاز اول تولید خودروهای بنزینی لوکس را در دستور کار قرار داده و با این اقدام خلاء حضور یک خودروی لوکس با تکنولوژی روز و خدمات پس از فروش را در بازار ایران از بین برده است. این خودروساز قرار است در فاز بعدی تولید خودروهای انرژی نو و سوخت دوگانه (PHEV) را بر اساس نیاز مشتریان در ایران آغاز کند.

وزیر صمت همچنین در حاشیه بازدید از نمایشگاه تحول صنعت خودرو نیز اظهار کرد فناوری باید در صنعت خودرو توسعه پیدا کند تا قیمت تمام شده خودرو کاهش یابد. او افزود برای توسعه بازار نیز باید ظرفیت بازارهای منطقه را دید تا بتوانیم در این بازارها نفوذ کنیم.

وزیر صمت با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه خودرو گفت این نمایشگاه تنها تحول خودروهای داخلی را نشان نمی‌دهد؛ بلکه تحولات جهانی در صنعت خودرو را به نمایش می‌گذارد تا مردم از روند جهانی آشنا شوند و از خودروساز داخلی بحث کیفیت را مطالبه کنند.

اکستریم پس از معرفی رسمی مدل VX و حضور موفقیت‌آمیز در نمایشگاه‌های متعدد داخلی و خارجی، در این رویداد چهار روزه، بار دیگر این محصول محبوب را به همراه TXL در معرض نمایش گذاشته است.

اکستریم

اکستریم منتظر حضور گرم مخاطبان

نمایشگاه تحول صنعت خودرو ۱۴۰۳ نه تنها نمایشی از توانمندی‌های فعلی صنعت خودروی کشور است، بلکه چشم‌اندازی از آینده این صنعت را نیز ترسیم می‌کند. این رویداد می‌تواند نقطه عطفی در مسیر نوسازی و ارتقای صنعت خودروی ایران باشد و زمینه را برای رقابت‌پذیری بیشتر محصولات داخلی در بازارهای جهانی فراهم آورد.

اکستریم با حضور پررنگ در این رویداد، فرصت مناسبی را برای علاقه‌مندان به خودرو فراهم آورده تا از دو محصول محبوب و تنها خودروهای لوکس تولید داخل بازدید کنند. اکستریم با احترام به انتظارات مخاطبان و به منظور پاسخگویی به نیاز آنها به دسترسی و بررسی محصولات رویدادهای متعددی از جمله تست درایو کارشو را در نقاط مختلف کشور برگزار کرده است و حضور در نمایشگاه تهران نیز در راستای همین برنامه است. این برند لوکس در کنار طیف گسترده‌ای از شرکت‌های خودروسازی و قطعه‌سازی، قرار است آخرین دستاوردها و تحولات در حوزه خودروسازی را به نمایش بگذارند.

اکستریم رویداد مهم تحول صنعت خودرو را فرصت مناسبی برای نمایش قابلیت‌های محصول و وفاداری به مشتریان ارزیابی می‌کند که بی‌شک تنها با حضور و استقبال مخاطبان معنا پیدا خواهد کرد. بر همین اساس از تمامی منتقدان، مصرف‌کنندگان فعالان صنعت خودرو اهالی رسانه و سایر علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا با حضور در این نمایشگاه از دستاوردهای فناورانه این برند بازدید کنند.

بر اساس این گزارش نمایشگاه تحول صنعت خودرو از ۳۰ تیر تا ۲ مرداد ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و نمایشگاه برند اکستریم در سالن ۹-۸» واقع شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*