قیمت 5 میلیاردی اکستریم VX در بازار

همزمان با تحویل اکستریم VX به مشتریان، قیمت شاسی بلند لوکس مدیران خودرو به 5 میلیارد رسید

شاسی بلند وی ایکس مدیران خودرو بالاخره به مشتریان تحویل داده شد. حالا قیمت تعیین شده برای اکستریم VX در بازار آزاد شما را حیرت‌زده می‌کند.

مدیران خودرو پس از موفقیت برند بالارده فونیکس با محصولاتی مثل تیگو 8 پرو، برند اکستریم را با محصولاتی مثل اکستریم LX، اکستریم TXL و اکستریم VX راه‌اندازی کرد. در این بین، VX نقش پرچمدار این برند را بر عهده دارد و از آنجا که گران‌ترین و لوکس‌ترین خودرو مونتاژی کشور به حساب می‌آید، طی ماه‌های اخیر در اخبار خودرو به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است. بالاخره پس از آغاز فروش اکستریم VX در هفته گذشته، اولین دستگاه‌ها از آن به مشتریان تحویل داده شد و بر اساس گزارش‌های واصله، با قیمتی بی‌سابقه در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت 5 میلیاردی اکستریم VX در بازار

مدیران خودرو مدتی قبل قیمت کارخانه اکستریم وی ایکس را 3 میلیارد و 970 میلیون تومان اعلام کرد و طرح فروش آن را هم با همین قیمت کلید زد. با وجود این، همان‌طور که انتظار می‌رود، قیمت آن در بازار آزاد تفاوت فاحشی با قیمت کارخانه دارد. در مقطع کنونی قیمت این شاسی بلند چینی به 5 میلیارد تومان می‌رسد. چنین رقمی، آن هم برای یک خودرو مونتاژی چینی، بی‌سابقه است؛ البته قبل از قیمت‌گذاری این خودرو انتظار می‌رفت با چنین قیمتی در بازار آزاد معامله شود.

اکستریم VX در اصل محصول برند اکسید (Exeed)، زیرمجموعه چری است. اکسید برند بالارده‌تر این خودروساز چینی به حساب می‌آید که روی تولید سدان و کراس اوورهای به‌روز، پرامکانات و قدرتمند برای بازارهای خارجی تمرکز دارد. در نتیجه همین، قیمت محصولات اکسید هم از قیمت معمول خودروهای چری بالاتر است. مدیران خودرو با عرضه خودروهای اکسید در ایران، قدمی در راستای ارائه محصولات باکیفیت‌تر چینی به خودروسواران ایرانی برداشته است. البته کماکان انتقادهایی نسبت به قیمت این خودروها در مقایسه با بقیه ماشین‌های چینی وارد می‌شود.

نمای جلو اکستریم VX مدیران خودرو

وی ایکس یک شاسی بلند سه ردیفه با طراحی مرسوم خودروهای لوکس است که برای تامین قوای محرکه خود از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد. این موتور توانایی تولید 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور را دارد و برای انتقال نیرو به هر چهار چرخ متکی به یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته است.

کابین اکستریم VX مدیران خودرو

از جمله امکانات و آپشن های رفاهی این شاسی بلند لوکس مدیران خودرو می‌توان به صفحه آمپر دیجیتال 12.3 اینچی، نمایشگر 15.6 اینچی مولتی مدیا و نمایشگر 12.3 اینچی برای سرنشین جلو، تریم چرم، دو صفحه شارژ بی‌سیم، رایحه‌افشان کابین، سیستم صوتی سونی با 23 اسپیکر، سیستم تهویه مطبوع خودکار دو کاناله، سردکن و گرمکن برای صندلی‌های ردیف جلو و عقب و سانروف پانورامیک برقی اشاره کرد. در زمینه امکانات ایمنی و کمک‌راننده هم باید ذکر کرد که این خودرو از انواع رادارها و سیستم‌های کمکی پیشرفته نظیر هشدار برخورد از جلو و عقب، کروز کنترل تطبیقی و دستیار پارک اتوماتیک برخوردار است.

از دست ندهید:
فروش جدید محصولات مدیران خودرو آغاز شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) کی ام سی E30X ؛ پرآپشن‌ترین هاچبک برقی ایران شرایط واردات خودرو با کدملی اعلام شد تماشا کنید: ریرا، مقاوم ترین خودرو ایرانی در تست های معتبر ایمنی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*