سکوی تبادل تترلند

امکان درآمدزایی در خور توجه در سکوی تبادل تترلند

سکوی تبادل رمزارزی تترلند در جدیدترین فعالیت خود کمپین جدیدی راه‌اندازی کرده‌ است که در آن کاربران می‌توانند از‌طریق دعوت دوستان خود به این صرافی، تعداد زیادی تتر دریافت کنند. در این کارزار هر کاربر تترلند که با کد دعوت از دوستان ثبت‌نام کند، ۲ تتر هدیه خواهد گرفت و ۲ تتر نیز به فردی هدیه خواهد کرد که او را دعوت کرده‌ است.

اگر به فعالیت در بازار رمزارزها یا خرید و فروش تتر (دلار دیجیتال) علاقه دارید، از ۳۱ تیر تا ۵ مرداد می‌توانید با ثبت‌نام در تترلند و دعوت دوستانتان برای ایجاد حساب کاربری در این صرافی، درآمدزایی کنید. تترلند محدودیتی برای دوستان دعوت‌شده تعیین نکرده است؛ بنابراین، با ارسال کد دعوت دوستان اختصاصی به آشنایان و دوستان خود، می‌توانید به این فرصت به‌عنوان درآمدزایی نگاه کنید.

سکوی تبادل تترلند

ناگفته نماند که سکوی تبادل رمزارزی تترلند ۲۰ تا ۴۵‌ درصد از کارمزد تراکنش افراد دعوت‌شده هر کاربر را به‌صورت مادام‌العمر به حساب فرد دعوت‌کننده واریز می‌کند.

سکوی تبادل رمزارزی تترلند پیش از‌ این و در گزارش سال ۱۴۰۲ خود، اعلام کرده‌ است که ۲۰ درصد از کاربران این صرافی حداقل یک نفر را به تترلند دعوت کرده‌‌اند و نرخ توصیه‌کنندگان (NPS) سال گذشته تترلند نیز، ۷۷ درصد بوده است.

سکوی تبادل تترلند

علاقه‌مندان برای استفاده از فرصت مذکور، می‌توانند از ۳۱ تیر تا ۵ مرداد به وب‌سایت و اپلیکیشن تترلند مراجعه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*