شرایط و قیمت اکستریم وی ایکس - XTRIM VX مدیران خودرو

شرایط فروش اکستریم VX ، لوکسترین خودرو مونتاژ ایران

با شروع مردادماه، مدیران خودرو شرایط فروش و قیمت اکستریم VX را رسماً اعلام کرد. در ادامه شاهد قیمت و سایر مشخصات شاسی بلند وی ایکس باشید.

اکستریم VX یکی از پر سر و صداترین محصولات چند وقت اخیر بازار خودرو کشور است که اگر دنبال‌کننده اخبار خودرو باشید، بدون شک بارها درباره آن شنیده‌اید. مدیران خودرو مدتی قبل بالاخره این شاسی بلند لوکس را برای اولین بار به‌صورت رسمی به فروش گذاشت و همان‌طور که انتظار می‌رفت، قیمت تعیین شده برای آن خبرساز شد. حالا با ورود به ماه مرداد، این خودروساز بخش خصوصی شرایط فروش اکستریم VX برای این ماه را رسماً اعلام کرده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

شرایط فروش و قیمت اکستریم VX مدیران خودرو

شرایط و قیمت اکستریم وی ایکس - XTRIM VX مدیران خودرو

اکستریم وی ایکس در مرداد 1403 با قیمت 3 میلیارد و 974 میلیون تومان از درب کارخانه به متقاضیان به فروش می‌رسد و بعد از طی شدن مراحل ثبت سفارش، ظرف 90 روز کاری به خریدار تحویل داده می‌شود.

تعیین قیمت تقریباً 5 میلیارد تومانی وی ایکس به دنبال تحویل اولین دستگاه‌ها از آن به مشتریان طی روزهای اخیر مورد توجه قرار گرفت. البته از همان ابتدای معرفی این خودرو پیش‌بینی می‌شد که قیمت آن در بازار آزاد در همین محدوده باشد؛ به هر حال، این محصول مدیران خودرو عنوان لوکس‌ترین و پرامکانات‌ترین خودرو مونتاژی را با خود به یدک می‌کشد.

اکستریم وی ایکس در واقع یکی از محصولات «اکسید» (EXEED)، زیرمجموعه بالارده‌تر خودروساز چینی چری است. به همین دلیل از لحاظ طراحی و امکانات رفاهی و ایمنی در سطح بالاتری نسبت به خیلی از محصولات چینی قرار می‌گیرد. همچنین در پی آن با قیمت بالاتری عرضه می‌شود که پیش‌تر برای خودروهای وارداتی خارجی تعیین می‌شد.

شاسی بلند مدیران خودرو به یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ مجهز است که می‌تواند 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید کند. وظیفه انتقال نیرو محرکه این پیشرانه بر عهده یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته دارد که نیرو را به هر چهار چرخ می‌فرستد. این خودرو با اتکا به پیشرانه مذکور قادر است طی 8.5 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و در نهایت به سقف سرعت 195 کیلومتر بر ساعت برسد.

سه نمایشگر در کابین مشابه هایپراسکرین مرسدس بنز، سیستم صوتی سونی با ۲۳ اسپیکر، سیستم تهویه مطبوع خودکار دو کاناله و سردکن و گرمکن برای صندلی‌های ردیف جلو و عقب برخی از امکانات رفاهی شاخص اکستریم VX هستند. از جمله امکانات ایمنی و کمک‌راننده این کراس اوور چینی می‌توان به 6 ایربگ، سامانه کنترل الکترونیکی، رادار نقطه کور، خط‌خوان، اخطار برخورد و تصادف، سنسور رصد باد تایرها، دوربین 360 درجه و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.

گفتنی است که مدیران خودرو همچنین برای عرضه دو کراس اوور  اکستریم LX و اکستریم TXL تحت اکستریم، برند لوکس خود برنامه دارد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*