بازی ایردراپی کتیزن

حمایت مستقیم و علنی موسس تلگرام از بازی ایردراپی کتیزن

پس از حمایت علنی و مستقیم پاول دورف از ایردراپ های مختلف، حالا نوبت به بازی ایردراپی کتیزن رسیده است. آیا Catizen موفق خواهد شد؟

پاول دورف این روزها در کانون توجهات بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته و با حمایت‌های خود از بازی‌های محبوب تلگرامی موفق شده تأثیر بسزایی بر دنیای وب 3 بگذارد. جامعه تقریبا یک میلیارد نفره پیام رسان تلگرام تمام امیدشان به آقای دورف و پروژه‌هایی است که قرار است منبع کسب درآمد باشند.

حمایت دورف از بازی ایردراپی کتیزن

یکی از بازی‌های خبرساز و محبوب تلگرام که همکاری‌های موفق و معتبری با دنیای ارزهای دیجیتال دارد، کتیزن است. در این پروژه رو به توسعه بازیکنان باید گربه‌های خودشان را ارتقا دهند و سکه جمع‌آوری کنند. به گفته آقای دورف، بازی کتیزن بزرگترین انجمن گربه دوست در جهان است که مقاصد سودسازی برای کاربرانش در سر دارد.

بازی ایردراپی کتیزن - پاول دورف

به تازگی پاول دورف طی پستی در تلگرام خود اعلام کرده، علیرغم اینکه من یک سگ دوست هستم اما تلگرام حالا میزبان بزرگترین انجمن طرفداران گربه است! وی در ادامه بیان داشته:

بازی Catizen یک مینی اپلیکیشن در تلگرام با بیش از 26 میلیون بازیکن است که توانسته از طریق خریدهای درون برنامه‌ای خود درآمدی 16 میلیون داری کسب کند و یک درصد از آن را برای نجات گربه‌های ولگرد و خیابانی اهدا نماید.

عضویت در کتیزن

شاید باورتان نشود اما پروژه کتیزن موفق شده میلیون‌ها نفر را با دنیای بلاک چین‌ها و خصوصا شبکه TON آشنا کند چرا که از برای پاداش‌های درون بازی از قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند. دورف در پایان به تیم توسعه دهنده این بازی تبریک گفته و عنوان کرده است:

آفرین کتیزن! اکنون منتظر شما هستم تا یک داگیزن توسعه دهید.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*