تبلیغ گوشی های تاشو سامسونگ

سامسونگ برای تبلیغ گوشی های تاشو جدید خود، یک اتوبوس را از وسط خم کرد + عکس

ظاهرا گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 جایگاه ویژه‌ای برای سامسونگ دارند. چراکه سامسونگ در اقدامی خلاقانه برای تبلیغ گوشی های تاشو جذاب خود یک اتوبوس را در وسط لندن خم کرده است.

مدتی از رویداد گلکسی آنپکد 2024 گذشته است و حالا کاربران سرتاسر جهان می‌توانند گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را خریداری کنند. به‌همین‌ مناسبت سامسونگ تبلیغ بسیار عجیبی را برای گوشی های تاشو خود در انگلستان آغاز کرده است. این تبلیغ نیز شامل یک اتوبوس قرمز خم شده از وسط می‌شود.

تبلیغ جذاب سامسونگ برای گوشی های تاشو جدید در لندن

تبلیغ گوشی های تاشو سامسونگ

لندن معمولا به‌خاطر اتوبوس‌های قرمز، کیوسک‌های تلفن نوستالژیک، تیرهای چراغ‌ خاص و نیمکت‌های پیاده‌رو شناخته می‌شوند. مجموع این موارد تصویری خاص از لندن را در ذهن ایجاد می‌کنند. سامسونگ نیز در کمپین تبلیغاتی جدید خود همه این موارد را به‌صورت خمیده در آورده تا افراد را به‌خرید گوشی های تاشو جدید خود تشویق کند. همچنین ایستگاه مترو اولد استریت لندن به‌صورت موقت به فولد استریت تغییر نام داده است.

تبلیغ گوشی های تاشو سامسونگ

اتوبوس خم شده یک طبقه است و ابعادی برابر با ۶ در ۶.۲ متر دارد. همچنین این اتوبوس از وسط با زاویه ۹۰ درجه خم شده است. سامسونگ با افتخار اعلام مي‌کند که ارتفاع بالاترین قسمت اتوبوس از زمین به حدود ۶ متر می‌رسد. این ابعاد تا حدودی یادآور ابعاد نمایشگر گوشی سامسونگ هستند. شرکت کره‌ای طراحی این اتوبوس خاص را به هنرمندی به‌نام Caspar Philips سپرده بود. او نیز از مواد بازیافتی اتوبوس‌های لندن برای ساخت اتوبوس فولد استفاده کرد.

جالب اینجاست که اتوبوس خم شده دقیقا ابعادی مشابه یک اتوبوس واقعی دارد و پروژه طراحی و ساخت آن حدودا دو ماه طول کشیده است. در واقع سامسونگ می‌خواسته با این آثار هنری تاریخچه نوآوری‌های خود را به کاربران سرتاسر جهان یادآوری کند. به‌همین‌خاطر نیز شرق لندن را کاملا دگرگون کردند. البته همه این آثار محصول یک هنرمند نیست.

تبلیغ گوشی های تاشو سامسونگ

سامسونگ برای تبلیغ گوشی های تاشو خود سراغ هنرمند دیگری به‌نام Jem Hughes نیز رفته است. وی وظیفه طراحی نیمکت، تیر چراغ و کیوسک تلفن خم شده را به عهده داشت. جالب اینجاست که تلفن تا شده کاملا فعال است و کار می‌کند. این آثار هنری به‌مدت ۴ روز در لندن باقی خواهند ماند و سپس جمع‌آوری می‌شوند.

بیشتر بخوانید:
گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ معرفی شد؛ جذاب و دوست داشتنی جذاب ترین قابلیت هوش مصنوعی گلکسی زد فولد ۶: تبدیل طراحی به نقاشی سه‌بعدی نگاه نزدیک گجت نیوز به گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ +‌ گالری تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*