سیم‌کارت‌های اعتباری در کانادا

بهترین سیم‌کارت‌های اعتباری در کانادا

یکی از الزامات سفر به هر کشوری داشتن سیم کارت برای تماس تلفنی، استفاده از اینترنت برای شبکه‌های اجتماعی و گشت و گذار در کشور مقصد است. در اینجا برای مسافران کانادا بهترین سیم کارت‌های اعتباری را معرفی خواهیم کرد. این گزینه‌ها پوشش قابل اعتماد، قیمت‌های رقابتی و بسته‌های انعطاف‌پذیری را متناسب با نیازهای شما ارائه می‌دهند.

بیایید نگاه دقیق‌تری به بسته‌های اینترنت سیم کارت‌های اعتباری مسافرتی در کانادا که توسط اپراتورهای زیر ارائه می‌شود، بیندازیم:

  1. یسیم (Yesim): یک ارائه دهنده پیشرو سیم‌کارت دیجیتال (eSim) در سطح جهان است که خدمات خود را در بیش از 140 کشور ارائه می‌دهد. آن‌ها بسته‌های اینترنت مقرون به صرفه و انعطاف‌پذیری را برای مسافران و عشایر دیجیتال در سراسر کانادا ارائه می‌دهند. می‌توانید از اتصالی بدون مشکل در هر کجا که هستید، در مونترال، اتاوا یا ارتفاعات کوهستان لذت ببرید.
  2. تِلوُس (Telus): یکی دیگر از انتخاب‌های محبوب برای گردشگران در کانادا است. آن‌ها انواع بسته‌هایی با گزینه‌های داده انعطاف‌پذیر و قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهند.
  3. بل کانادا (Bell Canada): طیف وسیعی از بسته‌های اعتباری از جمله گزینه‌های روزانه، هفتگی و ماهانه ارائه می‌دهد. پوشش آن‌ها در سراسر کانادا گسترده است و سرعت 4G/LTE سریع را ارائه می‌دهند.
  4. راجررز (Rogers): یک شبکه قابل اعتماد و قیمت‌های رقابتی را برای گردشگران در کانادا ارائه می‌دهد. بسته‌های داده آن‌ها نیازهای مختلف مسافران را برآورده می‌کند.

1. یسیم (Yesim)

یسیم یک شرکت ارائه دهنده اینترنت همراه از طریق سیم کارت الکترونیکی یا همان سیم کارت مجازی (eSIM) است که در بیش از ۱۴۰ کشور دنیا فعالیت می‌کند. مسافران با یسیم می‌توانند از تمام مزایای اینترنت همراه پرسرعت بهره‌مند شوند، از جمله:

  • برقراری تماس‌های اینترنتی بین‌المللی از طریق پیام‌رسان‌ها
  • وب‌گردی
  • برقراری تماس‌های صوتی/تصویری
  • ارسال پیام در پیام‌رسان‌ها
  • استفاده از صندوق صوتی
  • دانلود و ارسال فایل و دیتا

سرعت اینترنت یسیم 3G/4G/5G/LTE می‌باشد. گردشگران می‌توانند در کانادا با بسته‌های اینترنتی زیر از طریق سیم‌کارت الکترونیکی مجازی متصل شوند:

حجم بستهمدت اعتبارقیمت
3 گیگابایت7 روز14 یورو
5 گیگابایت15 روز16 یورو
10 گیگابایت30 روز28 یورو
20 گیگابایت30 روز45 یورو
نامحدود7 روز29.50 یورو
نامحدود15 روز47 یورو

۲. تلوس (Telus)

کارت‌های سیم‌کارت اعتباری (prepaid) تلوس در کانادا برای مسافران تنها تحت پوشش شبکه ۴G هستند. بسته‌های اطلاعاتی موجود برای مسافران عبارتند از:

حجم بستهویژگیمدت اعتبارقیمت
1 گیگابایتپیامک و تماس نامحدود۳۰ روز35 دلار کانادا
5 گیگابایتپیامک و تماس نامحدود۳۰ روز45 دلار کانادا
10 گیگابایتپیامک و تماس نامحدود۳۰ روز55 دلار کانادا

این بسته‌ها به مدت ۳۰ روز در سراسر کشور اعتبار دارند.

۳. بل کانادا (Bell Canada)

این اپراتور حداکثر سرعت اتصال ۴G را ارائه می‌دهد. البته در مناطق روستایی، ممکن است با قطعی‌هایی مواجه شوید. بسته‌های پیشنهادی بل کانادا به شرح زیر است:

حجم بستهویژگیمدت اعتبارقیمت
۵۰۰ مگابایتپیامک و تماس‌های داخلی نامحدود۳۰ روز30 دلار کانادا
2.5 گیگابایتپیامک و تماس‌های داخلی نامحدود۳۰ روز40 دلار کانادا
5 گیگابایتپیامک و تماس‌های داخلی نامحدود۳۰ روز45 دلار کانادا
10 گیگابایتپیامک و تماس‌های داخلی نامحدود۳۰ روز55 دلار کانادا

سیم‌کارت‌های اعتباری در کانادا

4. راجرز (Rogers)

شرکت راجرز همچنین طبق بسته‌های اطلاعاتی زیر اینترنت همراه را ارائه می‌دهد:

حجم بستهویژگیمدت اعتبارقیمت
۵۰۰ مگابایتتماس‌های نامحدود کانادایی۳۰ روز30 دلار کانادا
2.5 گیگابایتتماس‌های نامحدود کانادایی۳۰ روز40 دلار کانادا
4.5 گیگابایتتماس‌های نامحدود کانادایی۳۰ روز45 دلار کانادا
8 گیگابایتتماس‌های نامحدود کانادایی۳۰ روز55 دلار کانادا

سیم‌کارت‌های اعتباری در کانادا

آیا از فناوری eSIM در کانادا پشتیبانی می‌شود؟

بله، فناوری eSIM در کانادا در دسترس است. برای اتصال به اینترنت همراه، به سادگی کارت مجازی eSIM را روی دستگاه خود فعال کنید و به ارائه‌دهنده دلخواهتان، مانند Yesim، متصل شوید.

آیا پوشش تلفن همراه در شهرهای بزرگ کانادا قابل اعتماد است؟

بله، پوشش به طور کلی در شهرهای بزرگ کانادا خوب است. اپراتورهای اصلی شبکه تلفن همراه در کانادا، مانند Bell، Telus و Rogers، پوشش گسترده‌ای در مناطق شهری، از جمله شهرهای بزرگ مانند تورنتو، ونکوور، مونترال و کلگری دارند. با این حال، پوشش ممکن است بسته به موقعیت شما در شهر و ارائه دهنده شبکه خاص شما متفاوت باشد.

همیشه بهتر است نقشه‌های پوشش را بررسی کنید یا می‌توانید eSIM را انتخاب کنید تا در طول اقامت خود در کانادا همیشه متصل بمانید.

بهترین راه برای اتصال به اینترنت همراه در کانادا چیست – eSIM یا سیم کارت؟

هنگام سفر، بهتر است از طریق فناوری eSIM به اینترنت همراه متصل شوید. سیم کارت فیزیکی محلی فقط در کانادا قابل استفاده است، در حالی که یک سیم کارت مجازی (eSIM) را می‌توان برای تنظیم برنامه داده برای هر کشوری استفاده کرد.