هوآوی واچ فیت 3 دو

هوآوی واچ فیت 3 دو، اپل واچ SE صفر: ساعت جدید هوآوی از اپل واچ، در عملکرد و به صرفه بودن جلو زد

سری جدید ساعت هوشمند هوآوی یعنی WATCH FIT 3 به تازگی در کشور عرضه شده است. با به پایان رسیدن زمان پیش‌فروش یک هفته‌ای در دیجی‌کالا و استقبال کاربران، عرضه محصول در فروشگاه‌های آنلاین و حضوری ادامه دارد.

ساعت هوآوی واچ فیت 3 تقریباً یک ساعت کاملاً جدید محسوب می‌شود، از شکل ظاهری آن گرفته تا بخش‌های عملکردی. طراحی مستطیلی قدیمی با طرح مربعی جدید و شیک جایگزین شده که بخشی از رویکرد “Fashion Squared” هوآوی است. حتی رابط کاربری نیز برای مطابقت با این فلسفه طراحی جدید اصلاح شده است. به نظر می‌رسد که هوآوی با عرضه این ساعت سعی داشته تا در زمینه طراحی، عملکرد و عمر باتری و قیمت، اپل را به چالش بکشد و به عنوان رقیبی سرسخت برای سری اپل واچ SE ظاهر شود. در ادامه به بررسی مشخصات کلی ساعت هوشمند جدید هوآوی می‌پردازیم.

  • جهشی رو به جلو در طراحی

ساعت HUAWEI WATCH FIT 3 جهشی تازه و مد روز در طراحی گجت‌های پوشیدنی برای هوآوی محسوب می‌شود. HUAWEI WATCH FIT 3 با رنگ‌های زنده مشکی، صورتی، سبز، سفید، خاکستری و سفید (چرمی) – و بند‌های سیلیکونی، نایلونی یا چرم طبیعی مناسب، ساعتی کاربردی برای هر سبک و سلیقه‌ای است. این ساعت دارای صفحه نمایش 1.82 اینچی AMOLED با نسبت صفحه نمایش به بدنه 77.4 درصد است که 10 نسبت به نسخه قبلی افزایش داشته است. WATCH FIT 3 با ضخامت تنها 9.9 میلی متر و وزن 26 گرم، نازک ترین و سبک‌ترین ساعت مربعی هوشمند هوآوی تا به امروز است. دکمه چرخان کنترلی، برای اولین بار به سری فیت هوآوی اضافه شده و امکان جابه‌جایی بین اپلیکیشن‌ها و صفحات ساعت و Zoom in و Zoom Out را ساده‌تر می‌کند.

روشنایی 1500 نیتی و ابعاد بزرگتر صفحه نمایش هوآوی واچ فیت 3 نسبت به اپل واچ SE، امکان مشاهده بهتر محتواها روی صفحه ساعت را برای کاربران فراهم می‌کند. به علاوه تنظیم خودکار نور صفحه و روشنایی مناسب آن، استفاده از ساعت در محیط بیرونی به ویژه در زمان تمرین و فعالیت‌های ورزشی و یا استفاده در نور خورشید را بسیار ساده‌تر می‌کند.

هوآوی واچ فیت 3 دو

  • سلامتی روی مچ دست شما

ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT 3 رویکردی جامع برای سلامتی اتخاذ کرده که مراقبت همه‌جانبه‌ای را برای یکپارچگی سبک زندگی کاربران فراهم می‌کند. تکنولوژی بهبود یافته پایش علمی خواب HUAWEI TruSleep™ 4.0 با ارتقاء‌های جامع به کاربران اطلاعات کامل‌تری در رابطه با تمامی مراحل خواب ارائه می‌دهد تا بتوانند تصویری کامل از وضعیت خواب خود به دست آورند. با آگاهی از نحوه تنفس در خواب، این ردیاب حتی تنفس کاربر را نیز نظارت می‌کند تا مشکلات احتمالی که خواب فرد را مختل می‌کند شناسایی نماید. در حالیکه نسخه اپل واچ SE تنها به پایش کلی مراحل خواب بسنده کرده و شامل تحلیل جزئی و کامل مراحل نیست.

با HUAWEI TruSeen™ 5.5، اندازه گیری دقیق و جامعی از ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، الگوهای خواب و سطح استرس دریافت می‌کنید. قابلیت خودآموزی آنلاین این الگوریتم، نظارت را حتی در شرایط سیگنال ضعیف افزایش می دهد. ویژگی تجزیه و تحلیل آریتمی موج پالس به طور دقیق خطرات آریتمی را شناسایی می‌کند و هشدارهای اولیه را برای نگرانی های بالقوه سلامتی ارائه می دهد.

WATCH FIT 3 همچنین دارای ویژگی های پیشرفته مدیریت چرخه قاعدگی است که مراقبت های جامعی را برای سلامت بانوان ارائه می‌دهد. این ویژگی ها، همراه با طراحی زیبا، ساعت HUAWEI WATCH FIT 3 را به یک سیستم مدیریت بهداشتی مد روز و جامع تبدیل می‌کند.

علاوه بر پایش علمی خواب و تمامی فاکتورهای سلامتی نظیر ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، سطح استرس، دمای بدن و …، ساعت هوشمند هوآوی طیف وسیعی از فعالیت‌های ورزشی، فناوری نظارت و شمارش کالری‌های مصرفی، مربی ورزشی و امکان سفارشی سازی فعالیت‌های تناسب اندام را فراهم می‌کند.

هوآوی واچ فیت 3 دو

  • جلوتر از اپل، به صرفه‌تر از اپل

اگر از ساعت‌های هوشمند به دلیل نیاز به شارژ مکرر استفاده نمی‌کنید، ساعت هوشمند هوآوی واچ فیت 3 می‌تواند نظر شما را در این رابطه تغییر بدهد: تا 10 روز استفاده با یک بار شارژ و یک روز استفاده کامل تنها با 5 دقیقه شارژ کردن به لطف سوپرشارژ هوآوی.

دوام باتری بالای ساعت هوشمند جدید هوآوی نسبت به رقیب گران قیمت خود یعنی Apple Watch SE که تنها 18 ساعت شارژدهی را پشتیبانی می‌کند (کمتر از یک شبانه‌روز)، این ساعت را به گزینه بسیار مناسب‌تری برای خرید تبدیل می‌کند.

در بحث قیمتی نیز ساعت هوشمند واچ فیت 3، بسیار به صرفه‌تر از رقیب خود ظاهر شده است. به جرات می‌توان گفت کاربران با قیمتی بسیار کم‌تر از اپل واچ، به تمام ویژگی‌های کاربردی و عملکردی آن در کنار عمر باتری بالا و قابل اتصال با تمامی دستگاه‌ها و سیستم‌های اندروید و iOS دسترسی خواهند داشت.

سایر ویژگی‌های این ساعت نظیر پشتیبانی از تماس بلوتوثی، امکان استفاده از هزاران واچ فیس متنوع و حالت شخصی‌سازی واچ‌فیس‌ها براساس استایل روزانه و تنوع بالای مدل‌ها در رنگ و جنس بند، برای افراد با سلیقه‌های مختلف، فرصت‌های انتخاب متفاوتی را فراهم کرده است.

چنانچه قصد خرید این ساعت هوشمند را دارید می‌توانید هم اکنون این محصول را از طریق لینک، از فروشگاه دیجی‌کالا تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات هوآوی، به وب‌سایت رسمی هوآوی مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*