گوگل پیکسل 9 پرو ایکس ال - Google Pixel 9 Pro XL

گوشی پرچمدار جدید گوگل پیکسل 9 ایکس ال بالاخره رخ نشان داد

گوشی پرچمدار گوگل پیکسل 9 ایکس ال به‌زودی معرفی می‌شود، ولی زودتر از آن می‌توانید در ادامه ویدیو و تصاویر نسخه واقعی آن را مشاهده کنید.

گوگل به‌تازگی اعلام کرد که برنامه دارد در 13 آگوست مصادف با 23 مرداد به‌صورت رسمی از سری پرچمدار پیکسل 9 رونمایی کند. با وجود این، پیش از این در پی انتشار ویدیو و تصاویر گوگل پیکسل 9 پرو ایکس ال می‌توان نگاهی به طراحی آن داشت.

تصاویر گوگل پیکسل 9 XL

آخرین اخبار گوشی های موبایل حاکی از این است که کانال یوتیوب Andro News به‌تازگی ویدیو بررسی اولیه پیکسل 9 پرو XL را منتشر کرد. در این ویدیو طراحی این گوشی از زوایای مختلف به نمایش گذاشته می‌شود. تغییراتی هم به چشم می‌خورند که می‌توانند به جذابیت ظاهری و خوش‌دست‌تر شدن این گوشی منجر شوند.

حاشیه‌های این گوشی پرچمدار جدید گوگل در پیروی از اپل و سامسونگ به حالت تخت درآمده‌اند. قسمت برآمده دوربین هم حالا دیگر به‌صورت کامل گوشه تا گوشه دیگر پنل پشتی را اشغال نمی‌کند و فرم بیضی‌مانند گرفته است. همین تغییرات باعث شده‌اند نسل جدید پیکسل تفاوت محسوسی نسبت به قبل داشته باشد. در بالا با مشاهده تصاویر گوگل پیکسل 9 ایکس ال می‌توانید دید بهتری نسبت به طراحی آن داشته باشید.

گوگل پیکسل 9 پرو ایکس ال - Google Pixel 9 Pro XL

پیکسل 9 پرو ایکس ال از یک نمایشگر ال‌تی‌پی‌او اولد 6.8 اینچی با رزولوشن کیو اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره می‌برد. گوریلا گلس ویکتوس 2 هم از قسمت‌های جلو و عقب این گوشی محافظت می‌کند. پرچمدار جدید گوگل همچنین به چیپست تنسور G4 مجهز است که 15 درصد سرعت بیشتری نسبت به تنسور G3 دارد، اما از لحاظ عملکرد در سطح پایین‌تری از چیپ پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 قرار می‌گیرد.

گوگل پیکسل 9 پرو ایکس ال - Google Pixel 9 Pro XL

مثل سال گذشته دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 48 مگاپیکسلی و پریسکوپی 48 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری در پنل پشتی جا گرفته‌اند. در جلو هم دوربین سلفی 42 مگاپیکسلی دیده می‌شود که نسبت به نمونه 10.5 مگاپیکسلی قبلی ارتقا پیدا کرده است.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی تاشو اقتصادی هواوی نوا فلیپ در تصاویر جدیدی رخ نشان داد بروزرسانی One UI 7، آخرین آپدیتی است که این گوشی های سامسونگ دریافت می‌کنند نظر آذری‌جهرمی درباره ممنوعیت واردات آیفون در دولت پزشکیان گلکسی زد فولد ۶ در برابر گلکسی اس ۲۴ اولترا؛ بهترین پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۴ کدام است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*