بررسی ناتینگ فون 2a

ویدیو بررسی ناتینگ فون 2a؛ میانرده وسوسه‌برانگیز با طراحی خاص

گوشی Nothing Phone (2a) یکی از میانرده های جذاب کنونی بازار است. در ادامه با تماشای ویدیو بررسی ناتینگ فون 2a، از ارزش خرید آن مطلع شوید.

ناتینگ، شرکتی که 3 سال پیش توسط موسس وان پلاس تاسیس شد، بعد از عرضه دو گوشی قاتل پرچمدار تحت عناوین ناتینگ فون 1 و ناتینگ فون 2، حالا پا به عرصه میان‌رده‌ها گذاشته است. ناتینگ فون 2a محصول میانرده این شرکت است که با گوشی‌هایی مثل گلکسی A55 و پیکسل 8a رقابت می‌کند و شاید بتواند توجه عده بسیاری را که به دنبال یک گوشی میانرده متفاوت از نظر طراحی و نرم‌افزار هستند به خود جلب کند. حتی کسانی که پیش‌تر تمایل به خرید ناتینگ فون‌ها داشتند ولی به دلیل قیمت بالاترشان این ریسک را نمی‌پذیرفتند، شاید خرید این میانرده را توجیه‌پذیرتر بدانند.

بررسی ویدیویی ناتینگ فون 2a

در ویدیو بالا می‌توانید بررسی کامل ناتینگ فون 2a را تماشا کنید. طی این ویدیو در گجت نیوز نگاهی به طراحی، چیپست، سیستم عامل و نرم‌افزار، باتری و قیمت این گوشی داشتیم. اگر به دنبال یک گزینه میانرده هستید و همچنین از گوشی های موبایل متفاوت در این بازه قیمتی استقبال می‌کنید، توصیه می‌شود حتماً با تماشای این ویدیو بررسی، از زیر و بم ناتینگ فون 2a آشنا شوید.

مشخصات فنی ناتینگ فون 2 ای

ناتینگ فون 2a از یک نمایشگر امولد 6.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 2412، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و سقف روشنایی 1300 نیت برخوردار است. این نمایشگر توانایی نمایش 1 میلیارد رنگ را دارد و محافظ گوریلا گلس 5 از آن در برابر ضربات، خراش و… محافظت می‌کند. سنسور اثر انگشت هم زیر همین نمایشگر جا گرفته است.

این گوشی میانرده ناتینگ توان پردازشی خود را از چیپست دیمنسیتی 7200 پرو مدیاتک با سی‌پی‌یو هشت هسته‌ای و جی‌پی‌یو Mali-G610 MC4 می‌گیرد. همچنین از سیستم عامل ناتینگ OS 2.6 بهره می‌برد که مبتنی بر اندروید 14 توسعه پیدا کرده است. ظرفیت در نظر گرفته شده برای مموری این گوشی 8 یا 12 گیگابایت است و حافظه داخلی آن هم بسته به نسخه 128 یا 256 گیگابایت ظرفیت دارد.

کاربران برای تصویربرداری با Nothing Phone (2a) به دوربین‌های 50 مگاپیکسلی واید و اولترا واید در پنل پشتی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو دسترسی دارند. امکان فیلمبرداری با این گوشی با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه و همچنین رزولوشن 1080p و نرخ 60 یا 120 فریم بر ثانیه وجود خواهد داشت.

این گوشی به باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که از شارژ سیمی 45 واتی پشتیبانی می‌کند. به ادعای ناتینگ، می‌توان این گوشی را ظرف 23 دقیقه تا 50 درصد شارژ کرد و طی 1 ساعت هم شارژ آن را به 100 درصد رساند.

سایر بررسی‌های ویدیویی در گجت نیوز:
مقایسه گلکسی A55 و گلکسی S23 FE؛ کدام گوشی سامسونگ را بخریم؟ بررسی گوشی سامسونگ گلکسی آ 55 – Samsung Galaxy A55 بررسی ویدیویی گلکسی A35 ؛ زیر و بم جدیدترین گوشی میان‌رده سامسونگ مقایسه گلکسی A55 و A54؛ آ 54 سال قبل یا آ 55 جدید سامسونگ؟ ویدیو مقایسه گلکسی A35 و گلکسی A55؛ کدام برنده جنگ خانوادگی سامسونگ است؟ بررسی ویدیویی گوشی شیائومی پوکو اف ۶ پرو ویدیو بررسی شیائومی ۱۴ اولترا، گوشی پرچمدار پرادعای غول فناوری چینی مقایسه پوکو X6 پرو با ردمی نوت 13 پرو پلاس، کدام گوشی میانرده جدید شیائومی را بخریم؟ بررسی ویدیویی هواوی پیورا ۷۰ اولترا ؛ پرچمدار جدید چینی‌ها را در این ویدیو ببینید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*