هوندا وزل وارداتی

هوندا وزل وارداتی به خیابان ها آمد + قیمت در بازار

هوندا وزل وارداتی به دست مشتریان رسید. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری شاسی بلند ژاپنی Vezel Honda در بازار ایران آشنا خواهیم شد.

شرکت معین خودرو که دو مدل 2023 و 2024 شاسی بلند وارداتی هوندا وزل را مدتی قبل به بازار عرضه کرده بود، به‌تازگی نخستین سری از آن را به دست مشتریان رساند. مالکان این خودرو ژاپنی نیز برای آن قیمت نجومی را در بازار ایران در نظر گرفتند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری خودرو وارداتی Vezel Honda آشنا خواهیم شد.

هوندا وزل وارداتی در بازار ایران

هوندا وزل وارداتی

در حالی که خبرهایی در خصوص توقف موقت ثبت سفارش خودروهای وارداتی نیز منتشر شده، مشتریان خودرو وارداتی هوندا وزل مدل 2023 برای آن قیمت حدود 4 میلیارد و 500 هزار تومان و مشتریان مدل 2024 نیز برای آن قیمت حدود 4 میلیارد و 800 هزار تومان را در نظر گرفتند. گفتنی است این خودرو وارداتی با قیمت نهایی 2 میلیارد و 475 میلیون تومان از سوی نمایندگی به مشتریان عرضه شده بود.

مشخصات هوندا Vezel

هوندا وزل وارداتی

هوندا وزل به عنوان یک شاسی بلند سایز متوسط به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با فناوری I-VTEC هوندا مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 124 اسب بخار و گشتاور 145 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس اتوماتیک CVT نیز قدرت تولد شده از این پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. این شاسی بلند ژاپنی وارداتی به ازای هر 100 کیلومتر نیز مصرف سوخت 6.3 لیتری را به همراه دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی خودرو وارداتی Vezel Honda

هوندا Vezel به امکانات ایمنی و رفاهی متعددی نظیر سقف پانوراما شیشه‌ای، درگاه USB، سیستم اتصال گوشی های هوشمند، آینه های برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، اتوهلد، دی‌لایت LED، چراغ‌های LED، صفحه لمسی سیستم مالتی مدیا، نمایشگر دیجیتالی پشت آمپر، حالت‌های مختلف رانندگی، استارت دکمه‌ای، کنترل حرکت در سرازیری، مانیتورینگ فشار باد تایرها، نور بالای خودکار، کنترل شروع حرکت در سربالایی، کنترل کشش، سیستم‌های کنترل پایداری و ایربگ‌های ایمنی چندگانه برای تمام سرنشینان بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:
هوندا eNS1 ؛ نسخه برقی هوندا وزل از اروین خودرو مشخصات فنی و آپشن های هوندا سیویک وارداتی رسما اعلام شد + کاتالوگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*