واکنش به پیام های واتساپ با دو ضربه

قابلیت واکنش به پیام های واتساپ با دو ضربه اضافه می‌شود + عکس

به‌زودی با دو ضربه قادر به واکنش به پیام های واتساپ خواهید بود. فقط کافیست دو بار روی یک پیام کلیک کنید تا آن با ایموجی قلب، لایک شود.

واتساپ در حال آماده‌سازی برای معرفی ویژگی جدید واکنش نشان دادن با ایموجی به پیام‌ها از طریق دو بار ضربه روی پیام است. این ویژگی مدت‌هاست که در دایرکت مسیج‌های اینستاگرام و برنامه پیام‌رسان تلگرام موجود بوده و اکنون واتساپ نیز قصد دارد از این قابلیت در پلتفرم خود استفاده کند.

این ویژگی در حال حاضر در نسخه بتای اندروید WhatsApp در حال آزمایش است. برای استفاده از آن نیز باید در کانال بتای واتساپ برای اندروید ثبت‌نام کنید که از طریق فروشگاه پلی استور امکان‌پذیر است؛ البته به شرطی که ظرفیت خالی وجود داشته باشد، چرا که اغلب ظرفیت‌ها پر است!

مزایای واکنش به پیام های واتساپ با دو ضربه

همان‌طور که از نام آن پیداست، این ویژگی جدید به شما امکان می‌دهد با یک ضربه دوگانه سریعا به هر پیامی واکنش نشان دهید. شما می‌توانید مستقیما از طریق صفحه محتوای چندرسانه‌ای نیز به تمام عکس‌ها، ویدیوها و گیف‌ها واکنش نشان دهید و در وقت خود صرفه‌جویی کنید. علاوه بر این، نیازی نیست حتما روی یک پیام لمس طولانی کنید تا بتوانید به آن واکنش نشان دهید؛ دو بار ضربه روی آن کافیست.

ضربه دوگانه، درست مانند اینستاگرام با یک ایموجی قلب واکنش نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید با ایموجی دیگری واکنش نشان دهید، همچنان باید برای نمایش ایموجی‌های مورد نظر خود، روی آن پیام لمس طولانی انجام دهید.

جالب اینجاست که امکان غیرفعال کردن این ویژگی واکنشی با ضربه دوگانه وجود ندارد و این ممکن است برای برخی کاربران که به‌طور تصادفی با پیمایش در تاریخچه چت خود به پیام‌های قدیمی واکنش نشان دهند، مشکل‌ساز شود.

حالا که این ویژگی در نسخه بتا قرار دارد، انتظار می‌رود در هفته‌ها یا ماه‌های آینده در اختیار عموم کاربران پیام‌رسان واتساپ قرار بگیرد.

پیشینه خبر:
آموزش ساخت کانال واتساپ در اندروید، آی او اس و دسکتاپ واتساپ با این قابلیت جدید روی دست تلگرام بلند می‌شود تغییری بزرگ در واتساپ؛ بدون نیاز به شماره موبایل از Whatsapp استفاده کنید قابلیت تبدیل پیام های صوتی به متن در واتساپ به گوشی های اندرویدی آمد هوش مصنوعی سامسونگ به‌زودی تماس‌های واتساپ را هم ترجمه همزمان می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*