مانیتور گیمینگ تی سی ال - TCL Xinghuan Curved Screen

مانیتور گیمینگ تی سی ال را مطابق میل خود منحنی یا صاف کنید!

مانیتور گیمینگ تی سی ال از طراحی نوآورانه‌ای بهره می‌برد. این مانیتور Mini-LED به کاربر اجازه انتخاب بین حالت منحنی و تخت را می‌دهد!

شرکت TCL CSOT، بازوی تولید نمایشگر تی سی ال و پیشرو در این صنعت، با حضور در نمایشگاه ChinaJoy 2024 از جدیدترین دستاورد خودش رونمایی کرده است. یک مانیتور گیمینگ منحنی ۳۴ اینچی که تی سی ال مدعی شده کاربر می‌تواند حالت آن را به دلخواه خود تغییر دهد. این نمایشگر گام بزرگی در فناوری مانیتورهای گیمینگ محسوب می‌شود و انعطاف‌پذیری و تجربه بصری بی‌نظیری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

مانیتور گیمینگ منحنی تی سی ال با طراحی نوآورانه

این مانیتور که با نام “Xinghuan Curved Screen” شناخته می‌شود، دارای مکانیزم الکتریکی است که به کاربران امکان می‌دهد با فشار ساده یک دکمه، به صورت یکپارچه بین حالت منحنی 1000R و صفحه تخت جابه‌جا شوند.

علاوه بر قابلیت تغییر شکل، این مانیتور دارای مشخصات چشمگیری است. این مانیتور گیمینگ با بهره‌گیری از فناوری نور پس‌زمینه Mini-LED، دقت رنگ، نسبت کنتراست و روشنایی اوج استثنایی را ارائه می‌دهد. همچنین، نرخ رفرش 165 هرتزی، گیم‌پلی روان و حداقل تاری حرکت را تضمین می‌کند.

مانیتور گیمینگ تی سی ال - TCL Xinghuan Curved Screen

ورود TCL به بازار مانیتورهای منحنی متغیر، پس از شرکت‌هایی مانند کورسیر و ال‌جی که در سال‌های اخیر محصولات مشابهی را معرفی کرده‌اند، صورت می‌گیرد. با این حال، محصول جدید TCL CSOT با ترکیب منحصر به فرد ویژگی‌ها و قیمت رقابتی بالقوه، متمایز می‌شود.

این شرکت همچنین در این نمایشگاه، فناوری‌های پیشرفته نمایشگر دیگری از جمله یک صفحه نمایش گیمینگ منحنی 105 اینچی 5K و یک صفحه نمایش گیمینگ IGZO HFS 27 اینچی 8K 120 هرتز با وضوح بالا را به نمایش گذاشت.

علاوه بر این، TCL CSOT و لنوو، مانیتور حرفه‌ای گیمینگ Lenovo HVA R25f-30 را به‌طور مشترک معرفی کردند. این شرکت با همکاری TPV نیز مانیتور گیمینگ AOC 32 اینچی UHD 240 هرتز U32G4ZMN را معرفی کرد.

ژائو جون، مدیرعامل این تولیدکننده نمایشگر بر تغییر اولویت‌های مصرف‌کنندگان از محصولات مبتنی بر عملکرد به محصولات محور تجربه تأکید کرد. TCL CSOT با تمرکز بر فناوری HVA خود که کنتراست بالا، انحنای بالا، نرخ رفرش بالا و زمان پاسخگویی سریع را ارائه می‌دهد، به این روند پاسخ می‌دهد. این فناوری هسته اصلی تلاش‌های شرکت برای ایجاد راهکارهای نمایشگر لذت‌بخش‌تر، قابل اعتمادتر و پایدارتر است.

در گجت نیوز بخوانید:
تی سی ال از تلویزیون های جدید خود با قیمت رقابتی رونمایی کرد چینی ها با این محصول، توقع دنیا را از نمایشگرها بالا بردند مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی TCL از یک گوشی اقتصادی هم ارزان‌تر است مانیتور گیمینگ اولد ال جی با نرخ پاسخگویی شگفت‌انگیز ۴۸۰ هرتزی رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*