ناتینگ فون 2a پلاس

ناتینگ فون 2a پلاس با تراشه قدرتمندتر و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی میانرده ناتینگ فون 2a پلاس – Nothing Phone (2a) Plus با مشخصات فنی قدرتمندتر، دوربین باکیفیت‌تر و رنگ‌های جذاب‌تر رونمایی شد.

پس از مدت‌ها شایعه و درز اخبار مختلف در خصوص گوشی اقتصادی جدید Nothing، این کمپانی سرانجام به فاصله کمتر از پنج ماه از معرفی محصول قبلی خود، گوشی اقتصادی جدیدش، ناتینگ فون 2a پلاس را رونمایی کرد. این گوشی قدرتمندتر و مجهزتر از ناتینگ فون 2a است و در دو رنگ فوق‌العاده جذاب مشکی و نقره‌ای رونمایی شده است.

ناتینگ فون 2a پلاس اینجاست؛ جذاب‌ترین میانرده اندرویدی سال

مهم‌ترین تغییر Nothing Phone (2a) Plus در مقایسه با نسخه معمولی استفاده از تراشه دایمنسیتی 7350 در آن است که نسخه‌ای اوورکلاک شده از تراشه دایمنسیتی 7200 به کار رفته در 2a است. این تراشه که به‌طور اختصاصی برای میانرده جدید ناتینگ طراحی و تولید شده از دو هسته Cortex-A715 با سرعت کلاک 3 گیگاهرتز بهره برده و شش هسته Cortex-A510 با سرعت 2 گیگاهرتز دارد.

تراشه دایمنسیتی مدیاتک

از طرف دیگر، واحد پردازش گرافیکی به کار رفته در این تراشه نیز همچنان Mali-G610 MC4 است که البته سرعت کلاکی 1.3 گیگاهرتز خواهد داشت. ناتینگ ادعا کرده که میان‌رده جدیدش قادر است 10 درصد عملکرد پردازشی بهتر و 30 درصد توان گرافیکی بالاتر در مقایسه با ناتینگ فون 2a ارائه دهد.

دیگر تغییر مهم ناتینگ فون 2a پلاس نیز جایگزینی دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مدل معمولی با یک دوربین 50 مگاپیکسلی جدید است که قادر به ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه خواهد بود.

رابط کاربری Nothing

البته مشخصات صفحه نمایش Nothing Phone (2a) Plus نسبت به مدل استاندارد بدون تغییر باقی مانده و همچنان شاهد استفاده از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی هستیم. از سوی دیگر، ماژول دوربین پشت نیز هیچ تغییری نداشته و همچنان از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک نمونه 50 مگاپیکسلی فوق عریض تشکیل خواهد شد.

این گوشی همچنین از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره برده و با توان 50 وات شارژ می‌شود. این توان شارژ حدودا 10 درصد بیشتر از توان 45 واتی مدل معمولی است.

ناتینگ فون 2a پلاس

گوشی میانرده جدید ناتینگ همچنین به سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری Nothing OS 2.6 مجهز خواهد بود. چت بات ChatGPT به‌طور کامل با این رابط کاربری ادغام شده و یک ابزارک (ویجت) جدید تحت نام News Reporter نیز در آن تعبیه شده که سرتیتر خبرهای روز را با صدای مدیر مالی  کمپانی ناتینگ، تیم هالبرو، برای کاربران می‌خواند! این قابلیت البته مخصوص ناتینگ فون 2a پلاس نیست و سایر گوشی‌های اندرویدی نیز می‌توانند با دانلود اپلیکیشن Nothing Widgets از فروشگاه گوگل پلی از آن استفاده کنند.

ناتینگ فون 2a پلاس

گوشی میانرده جدید ناتینگ در دو نسخه مختلف با ظرفیت‌های متفاوت روانه بازار شده است. نسخه 8/256 این گوشی قیمتی 335 دلاری خواهد داشت و نسخه 12/256 نیز با قیمت 358 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

در گجت نیوز بخوانید:
ویدیو بررسی ناتینگ فون 2a؛ میانرده وسوسه‌برانگیز با طراحی خاص نکات مهمی که باید پیش از خرید گوشی ناتینگ فون ۲ بدانید گوشی CMF Phone 1 معرفی شد؛ یک موبایل خاص دیگر از ناتینگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*