تصاویر پیکسل واچ 3

انتشار تصاویر گوگل پیکسل واچ 3 نشان می‌دهد که یک ساعت هوشمند شیک و جذاب در راه است

پس از معرفی گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا حالا نوبت به گوگل رسیده است که از ساعت هوشمند جدید Pixel Watch 3 پرده‌برداری کند. تصاویر منتشر شده از گوگل پیکسل واچ 3 نوید یک ساعت هوشمند زیبا و جذاب را می‌دهد.

بر اساس شایعات منتشر شده گوگل قصد دارد در ۲۳ مرداد رویداد بزرگی را برگزار کرده و کل اخبار تکنولوژی را به‌ خود اختصاص دهد. ظاهرا غول نرم‌افزاری در تلاش است تا در طول این مراسم گوشی‌های پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL را معرفی کند. همچنین بر اساس تصاویر منتشر شده گوشی تاشو پیکسل 9 پرو فولد، ایرباد پیکسل بادز پرو 2 و ساعت هوشمند Pixel Watch 3 نیز در میان محصولات جدید خواهند بود.

تصاویر منتشر شده از گوگل پیکسل واچ 3 تمامی مشخصات این ساعت را لو می‌دهند

ساعت هوشمند گوگل

گوگل برای اولین‌بار در طول چند سال اخیر قصد دارد ساعت هوشمند خود را در دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه کند. پیکسل واچ جدید به یک نمایشگر Actua مجهز شده است و می‌تواند با حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت برای استفاده در تمامی محیط‌ها مناسب باشد. همچنین برخلاف نسل گذشته گوگل از حسگرهای اندازه‌گیری بیومتریک پیشرفته‌ای در این ساعت استفاده کرده است.

ساعت هوشمند گوگل

شارژ ساعت نیز در مدل ۴۱ میلی‌متری تا ۲۰ درصد سریع‌تر از پیکسل واچ اصلی انجام خواهد شد. در تصاویر منتشر شده از گوگل پیکسل واچ 3 جزئیات زیادی دیده می‌شود؛ اما متاسفانه در زمینه طول عمر باتری هیچ خبر مثبتی وجود ندارد. پیکسل واچ جدید همچنان در صورت فعال بودن قابلیت نمایشگر همیشه روشن تا ۲۴ ساعت دوام می‌آورد. اگر هم حالت ذخیره باتری را فعال کنید، ساعت هوشمند گوگل تا ۳۶ ساعت در کنار شما خواهد بود.

همچنین با نگاهی به تصاویر منتشر شده از پیکسل واچ 3 می‌توان متوجه شد که کاربران می‌توانند دوربین گوشی پیکسل خود را با استفاده از ساعت کنترل کنند. علاوه بر این، امکان مشاهده تصاویر دوربین امنیتی و قفل هوشمند Nest نیز توسط پیکسل واچ وجود دارد. نقشه‌های آفلاین گوگل مپس هم در اختیار خریداران ساعت هوشمند جدید گوگل قرار می‌گیرد.

تصاویر پیکسل واچ 3

از دیگر قابلیت‌های پیکسل واچ 3 می‌تواند به امتیاز آمادگی اشاره کرد. این قابلیت به‌شما می‌گوید که آيا بدن آمادگی شروع تمرینات جدید را دارد یا اینکه هنوز باید استراحت کند. پیکسل واچ همچنین می‌تواند وضعیت قلب و عروق شما را در هنگام تمرینات ورزشی ارزیابی کند تا متوجه شوید که آیا تمرین بیش از حد سبک است تا اینکه فشار زیادی را به بدن وارد مي‌کنید.

تصاویر پیکسل واچ 3

هر روز صبح‌ هم گوگل خلاصه‌ای از مهمترین نکات نشان‌دهنده وضعیت کلی بدن و آمار و ارقام مربوط به آن را ارائه می‌کند. در تصاویر منتشر شده از پیکسل واچ 3 بندهای مختلفی را نیز مشاهده می‌کنیم. هرچند که طراحی دستگاه نسبت به نسل پیش تغییر چندانی نکرده است.

البته این مسئله یک نکته منفی به‌حساب نمی‌آید؛ زیرا پیکسل واچ همچنان در میان جذاب‌ترین و زیباترین ساعت‌های هوشمند بازار قرار دارد. ترکیب طراحی زیبا و مشخصات قابل‌توجه می‌تواند افراد زیادی را به پیکسل واچ 3 جذب کند. هرچند که عمر باتری ۲۴ ساعته واقعا ناامید کننده است.

بیشتر بخوانید:
ریلمی از ساعت هوشمند و هدفون بی‌سیم جدید خود رونمایی کرد شیائومی بند ۹، شیائومی واچ S4 و بادز ۵ معرفی شدند؛ گجت های پوشیدنی جدید شیائومی وان پلاس از ساعت هوشمند Watch 2R با رنگ لاکچری رونمایی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*