خودرو سوزوکی ایگنیس فقط با قیمت 390 میلیون تومان در هند عرضه می‌شود

خودرو سوزوکی ایگنیس فقط با قیمت 390 میلیون تومان در هند عرضه می‌شود

افت فروش خودروهای کوچک در هند باعث شده تا ماروتی سوزوکی برای جذب مشتریان، خودرو سوزوکی ایگنیس را با قیمت 390 میلیون تومان عرضه کند.

در تازه‌ترین اخبار خودرو، ماروتی سوزوکی اعلام کرده که تیپ جدیدی از خودرو سوزوکی ایگنیس را با قیمت 390 میلیون تومان عرضه خواهد کرد. این اقدام، بخشی از استراتژی شرکت‌های خودروساز در هند برای جبران افت فروش است.

سوزوکی ایگنیس با قیمت 390 میلیون تومان عرضه می‌شود

چندی پیش برایتان از قیمت باورنکردنی خودروهای سوزوکی در هند نوشتیم. در همان زمان هم توضیح دادیم که افت فروش خودروهای جدید، علی‌الخصوص خودروهای کوچک، شرکت‌های مختلف را ناگزیر کرده تا محصولات خود را در تیپ‌های جدیدی با قیمت‌های بسیار پایین با هدف جلب نظر مشتریان عرضه کنند.

این جنگ قیمتی حالا با اقدام جدید شرکت هندی ژاپنی ماروتی سوزوکی به مرحله جدیدی وارد شده چراکه این شرکت اخیرا نسخه جدیدی از سوزوکی ایگنیس را با نام رادیانس ادیشن و قیمت حدودا 390 میلیون تومانی عرضه کرده که قیمتی پایین‌تر از مدل پایه این خودرو محسوب می‌شود.

سوزوکی ایگنیس رادیانس ادیشن

در واقع، نسخه رادیانس ادیشن سوزوکی ایگنیس در حالی در حدود 35 هزار روپیه ارزانتر از نسخه پایه است که از امکاناتی بیشتر برخوردار شده و در سه تیپ سیگما، زتا و آلفا عرضه خواهد شد.

تیپ سیگما این خودرو از امکاناتی به ارزش 3650 روپیه شامل قالپاق‌های مخصوص رینگ‌های 15 اینچی فولادی، بادگیر شیشه‌ها و تزئینات کرومی برخوردار است.

تیپ‌های بالارده‌تر یعنی زتا و آلفا نیز از امکاناتی به ارزش 9500 روپیه شامل پوشش جدید برای صندلی‌ها، بالشتک‌های مشکی، زه‌های مخصوص برای درب و بادگیر شیشه‌ها برخوردارند.

البته مطابق انتظار در بخش فنی تغییر خاصی در کار نیست و رادیانس ادیشن نیز با همان موتور 1.2 لیتری بنزینی با قدرت 83 اسب بخار و گشتاور 113 نیوتن‌متری عرضه می‌شود. وظیفه انتقال نیرو در این خودرو نیز بر عهده یک جعبه‌دنده پنج سرعته دستی یا پنج سرعته اتوماتیک است. این خودرو در حال حاضر در بازار هند باید با خودروهایی مانند هیوندای گرند i10 Nios و سیتروئن C3 رقابت کند.

گفتنی است، در دور جدید واردات خودرو، راسا موتور خاورمیانه نسبت به واردات و عرضه چندین مدل از محصولات سوزوکی در ایران اقدام کرده که از جمله می‌توان به سوزوکی سیاز، سوزوکی بالنو و سوزوکی فرانکس اشاره کرد.

ویدیو مرتبط:
همچنین بخوانید:
ورود یک گوشی ساز چینی دیگر به صنعت خودرو؛ میزو هم خودروساز می‌شود دست دوم این خودرو چینی از صفر کیلومتر آن ۶۰۰ میلیون گرانتر است ریزش شدید قیمت حواله خودروهای وارداتی کیفیت رنگ خودروهای داخلی، هر روز بدتر از دیروز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*