هوندا E-NS1 2024

هوندا E-NS1 2024 به‌زودی در ایران؛ مشخصات فنی شاسی بلند تمام برقی ژاپنی

شرکت ژاپنی هوندا در جریان نمایشگاه خودرو بانکوک تایلند از نسخه 2024 کراس اوور برقی هوندا E-NS1 رونمایی کرد.

هوندا E-NS1 که جزو محصولات وارداتی جدید بازار کشورمان نیز به حساب می‌آید، این بار در جریان نمایشگاه خودرو تایلند با نسخه سال 2024 معرفی شده است. اما آیا این نسخه به‌نسبت مدل‌های وارداتی ایران پیشرفتی داشته و عملا هوندا به فکر ارتقا نسخه جدید بوده است؟ در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی مشخصات و امکانات این کراس اوور زیبای ژاپنی که به‌زودی نیز به ایران خواهد آمد می‌پردازیم.

معرفی هوندا E-NS1 2024؛ سامورایی خوش آتیه

هوندا E-NS1 2024

پس از آزادسازی واردات خودرو به کشور، شاهد آن بودیم که محصولات ژاپنی متعددی توسط شرکت های وارد کننده در ایران عرضه شدند. یکی از این محصولات که در هنگام معرفی توجهات زیادی را به سوی خود جلب کرد هوندا E-NS1 بود. این خودرو که نسخه برقی هوندا وزل وارداتی محسوب می‌شود، از نظر ظاهری تفاوت چندانی با برادر بنزینی خود ندارد. این خودرو در چین با نام هوندا E-NS1 و در اروپا با نام e:Ny1 شناخته می‌شود.

در نمای بیرونی، هوندا ENS1 با یک جلوپنجره جدید و مسدود شده که درگاه شارژ را در خود جای داده و گوشه‌های سپر جلو به شکل L طراحی شده، متمایز شده است. همچنین در بخش طراحی جلو و عقب با چراغ‌های باریک و خشنی روبه‌رو هستیم که حس و حالی اسپرت و جسور به این خودرو می‌بخشد. این خودرو با طول ۴۳۴۰، عرض ۱۷۹۰ و ارتفاع ۱۵۸۲ میلی‌متر در دسته کراس اوورهای سایز متوسط قرار می‌گیرد

مشخصات فنی Honda E-NS1 2024

هوندا E-NS1 2024

در بخش فنی این کراس اوور به یک موتور برقی جلو مجهز است که توانایی تولید ۲۰۴ اسب بخار (۱۵۰ کیلووات) و ۳۱۰ نیوتن‌ متر گشتاور را دارد. شتاب صفر تا صد این خودرو در ۷.۷ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است. علاوه بر این، باتری ۶۸.۸ کیلووات‌ساعتی این خودرو، بردی معادل ۴۱۲ کیلومتر در چرخه WLTP (۵۰۰ کیلومتر طبق استاندارد NEDC، همان‌طور که در ASEAN تبلیغ شده) را فراهم می‌کند.

هوندا ای ان اس 1 جدید تنها از شارژ سریع DC تا ۷۸ کیلووات پشتیبانی می‌کند و برای شارژ باتری از ۱۰ تا ۸۰ درصد به ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد؛ در حالی که همین فرآیند با یک شارژر AC ۱۱ کیلووات، شش ساعت طول می‌کشد.

امکانات رفاهی و ایمنی هوندا ای ان اس 1

هوندا E-NS1 2024

از مجموع آپشن های این خودرو می‌توان به صفحه نمایش بزرگ ۱۵.۱ اینچی عمودی مجهز به Apple CarPlay و Android Auto، کلاستر تمام دیجیتال راننده ۱۰.۲۵ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر وایرلس، کنترل کشش و پایداری الکترونیکی، سیستم کمکی شروع به فعالیت در سربالایی و سرازیری، رادار نقطه کور، تغییر حالت رانندگی (Drive Mode)، رادار بین خطوط، اتو پارک، ترمز اضطراری خودکار، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد (Auto Hold)، رادار تابلو خوان، کروز کنترل تطبیقی، سیستم تشخیص وضعیت و خستگی راننده (DMC)، سیستم هشدار تصادف از جلو، نور بالا اتوماتیک و سنسور پایش فشار باد تایرها اشاره کرد.

در مجموع می‌توان گفت که نسخه 2024 این خودرو هیچ تفاوت قابل توجهی با نسخه وارداتی به بازار ایران نداشته و صرفا تنها سال ساخت آن تغییر کرده است.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
هوندا وزل وارداتی به خیابان ها آمد + قیمت در بازار جیلی گلکسی L6 کریتیو ادیشن روانه بازار شد؛ این سدان جذاب فقط 1 میلیارد تومان قیمت دارد سدان جدید لیوان S6 توسط کرمان خودرو روانه بازار ایران می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*