شاسی بلند برقی تویوتا bZ4x توسط شرکت برساوش به ایران وارد می‌شود

شاسی بلند برقی تویوتا bZ4x توسط شرکت برساوش به ایران وارد می‌شود

شرکت برساوش که در دور جدید واردات خودرو چندین مدل از محصولات تویوتا را به کشور وارد کرده، قصد دارد شاسی بلند برقی تویوتا bZ4x را نیز به ایران بیاورد.

جدیدترین اخبار خودرو حاکی از این است که شرکت برساوش به عنوان عرضه‌کننده محصولات تویوتا در ایران، دو خودرو دیگر این شرکت یعنی کراس اوور برقی bZ4x و سدان برقی bZ3 را نیز برای واردات به کشور در نظر گرفته تا سبد محصولات خود را متنوع‌تر کند.

واردات شاسی بلند برقی تویوتا bZ4x به ایران

گزارش‌های فعلی حاکی از این است که نسخه‌هایی از این دو خودرو در حال حاضر به گمرک کشور رسیده است. این دو محصول که از پلتفرم برقی e-TNGA استفاده می‌کنند، حاصل همکاری مشترک تویوتا، فاو و بی‌وای‌دی هستند.

کراس اوور برقی bZ4x

کراس اوور برقی bZ4x

شاسی بلند bZ4x در تریم‌های مختلفی توسط تویوتا عرضه شده که برساوش تصمیم دارد نسخه دو دیفرانسیل (X-Mode) آن را به کشور وارد کند. پیشرانه برقی این خودرو دو موتور برقی دارد که قدرت و گشتاور آن‌ها به ترتیب 80 کیلووات و 168 نیوتن‌متر است و مجموعا قدرت 217 اسب بخاری و گشتاور 336 نیوتن‌متری را ارائه می‌کند.

باتری این شاسی‌بلند برقی نیز گنجایش 66.7 کیلووات ساعتی دارد و به گفته تویوتا با استفاده از شارژ سریع ظرف مدت 35 دقیقه تا 80 درصد شارژ می‌شود. این باتری با هر بار شارژ کامل، شعاع حرکتی 560 کیلومتری را برای خودرو فراهم می‌کند. شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت خودرو نیز به ترتیب 6.9 ثانیه و 160 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

سدان برقی bZ3

سدان برقی bZ3

از دیگر خودروهای تویوتا که در دور جدید واردات خودرو به کشور وارد و عرضه شده‌اند باید به تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری و تویوتا کرولا 1.5 لیتری اشاره کرد.

ویدیو مرتبط:
بیشتر بخوانید:
هوندا E-NS1 2024 به‌زودی در ایران؛ مشخصات فنی شاسی بلند تمام برقی ژاپنی ریزش شدید قیمت حواله خودروهای وارداتی جیلی گلکسی L6 کریتیو ادیشن روانه بازار شد؛ این سدان جذاب فقط 1 میلیارد تومان قیمت دارد گمرک ایران شرایط واردات و ترخیص خودروهای کارکرده را اعلام کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*